U trafficu di capitale diventa più sicuru cù e misure pigliate

U trafficu di a capitale diventa più sicura cù e misure pigliate
U trafficu di a capitale diventa più sicura cù e misure pigliate

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii di strada, asfaltu, mediana, intersezzione è pavimentazione cù a stallazione di segni di trafficu, in particulare a camera è u sistema di signalazione, per fà u trafficu di a capitale più sicura è cunfortu.

Per assicurà a salvezza di a vita è a pruprietà di i cunduttori è i pedoni in tutti i quattru punti di a capitale, i novi segni di trafficu sò aghjuntu à e strade di cunnessione di i quartieri di u distrittu, chì l'asfaltu hè statu stallatu o chì i travaglii di espansione sò stati cumpletati.

STRADE SICURU CU 25 MIL PANNELLI DI TRAFFIC

Tutte e strade chì culliganu i distretti cintrali di a capitale è l'altri distretti cù pannelli di segni di trafficu ghjunghjenu à standard di sicurezza adeguati, equipanu i passaghji pedonali cù segni d'avvertimentu, rendenu strade tortuose più sicure, specificanu l'entrata è l'uscita di l'area residenziale, facenu separazioni stradale principale-strada secundaria. include tutti i tipi di avvisi di trafficu cum'è avvisi di limitu di velocità.

Per questu scopu, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu a stallazione di un totale di 25 mila novi segni di trafficu in parechji punti di a Capitale.

PIASTRE SPECIALE PER A VISIONE NOTTURNA

A Municipalità Metropolitana, chì cura di rende u trafficu di a capitale sicura è in cunfurmità cù i normi, usa segni speciali nantu à i segni di trafficu per facilità a visione notturna di i cunduttori è i pedoni.

I platti fatti di materiali riflettenti sò usati, chì ponu esse facilmente veduti di ghjornu è di notte, anu caratteristiche d'altu livellu, è rispettanu i normi in e specificazioni tecniche di a Direzzione Generale di l'Autostrade.

Questi materiali, chì permettenu a luce per esse riflessa currettamente, avvisanu u cunduttore, soprattuttu in i zoni cù poca visione notturna, riducendu cusì i tassi d'accidenti à livelli minimi.

BUTTONI DI MESSAGGI ACCESSIBILI È VARIABILI VENU

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì travaglia dura per assicurà l'usu sicuru di i sistemi di segnalazione da i citadini visivi, sta installendu un altru sistema chì faciliterà u trasportu di l'individui cù disabilità visuale à i "buttoni per i pedoni handicapati" situati in 241 diverse intersezioni è passaghji pedonali.

Per chì i citadini cù disabilità visuale truvà u locu di u buttone pedonale disabilitatu, u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana, chì hà pigliatu l'azzione per fà i dispositi chì emettenu segnali sonori pruduciuti à frequenza fissa, diffusi à l'intersezioni signalizzate, hà iniziatu u travagliu di stallazione di "signalizazione pedonale". buttone cù missaghju accessibile è variabile" à 800 punti.

I buttoni di signalazione di pedestrian cù missaghji accessibili è variabili furniti sò stallati in u locu di i dispusitivi chì sò in usu è anu ghjuntu à a fine di a so vita ecunomica, è à l'intersezzione induve ci sò sistemi di signalazione chì ùn anu micca un dispositivu d'avvertimentu audible.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*