Perchè u Prughjettu di Kartepe Cable Car hè statu fermatu

Perchè u prughjettu di a funivia di kartepe hè statu firmatu?
Perchè u prughjettu di a funivia di kartepe hè statu firmatu?

L'ex sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez hà spiegatu perchè l'opere sò state fermate dopu chì a fundazione di u prughjettu di u funiculu hè stata posta u 10 dicembre 2018. Üzülmez hà dettu: "A cumpagnia di Valter Elevators hà compru u Prughjettu di a Linea Ropeway cù u mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu. Hè una di e migliori cumpagnie in u mondu in e linee di telecabina. L'impresa hà iniziatu un sforzu di prestitu esternu. Tuttavia, ùn pudia principià u travagliu perchè ùn pudia micca ottene stu prestitu per ragioni ecunomiche.

"Avemu rializatu un sognu"
Dicendu chì u Prughjettu di a Linea di Cable Car hè un sognu di 50 anni di a cità, Hüseyin Üzülmez hà dettu ch'ellu hà realizatu stu sognu dopu longu lotte durante a so merria.

Üzülmez hà dettu: "Aghju dedicatu 3,5 anni di a mo merria à a realizazione di stu prughjettu. Aghju superatu parechje difficultà è ostaculi. Infine, avemu finitu u prugettu. Avemu strintu a manu cù u rappresentante turcu di Valter Elevators, una di e migliori cumpagnie di u mondu in questu settore, per a realizazione di u prugettu. Solu a custruzzione di u prughjettu di a funivia custa 12 milioni d'euros. Includeva ancu un hotel è altre strutture suciale. A cumpagnia faria ancu questu. U costu tutale era un prughjettu di 100 million TL. Avemu stabilitu a fundazione di u prugettu cù una ceremonia u 10 di dicembre di u 2108. Tuttavia, per via di a crisa ecunomica, a cumpagnia ùn pudia micca uttene prestiti stranieri è ùn pudia micca inizià u prugettu ".

U TEMPU LEGALI CONTINUA
Dichjarà chì a cumpagnia hà prumessu di compie u prugettu da u ferraghju 2020 è chì anu firmatu un cuntrattu per questu periodu, Üzülmez hà dettu: "Siccomu a cumpagnia ùn hà micca iniziatu u travagliu dopu a cerimonia di inaugurazione, ùn hè micca quistione di finisce u cuntrattu. Hà messu 5 milioni in garanzie mentre intrattene l'affari. U periodu legale cuntinueghja. Avemu da aspittà finu à u termini legale. Se u travagliu ùn hè micca cuminciatu à a fine di u periodu legale, u cuntrattu unilaterale hè terminatu è a cumpagnia perde a garanzia chì hà dipositu ".

AMU PIANI A È B
Üzülmez hà dettu chì anu preparatu i piani A è B quandu anu cuminciatu u prugettu, è chì se u pianu A ùn hè micca realizatu, ponu passà à u pianu B. Üzülmez hà dettu: "Se a cumpagnia chì intraprende u travagliu cù u nostru pianu Un mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu ùn porta micca u travagliu è lascia, u pianu B serà messu in vigore. In u pianu B, a municipalità mette in licitazione u prughjettu di a funivia, a cumpagnia di l'imprenditori chì vince l'offerta compie u prugettu è a consegna à a municipalità. Avemu avutu circa 80 per centu di i nostri soldi pronti per u pianu B. U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà attribuitu un budgetu di 10 milioni di TL in duie fasi per u pianu B. I soldi sò tenuti bluccati in u cuntu di u Ministeru di a Cultura. Se a municipalità mette in licitazione u prugettu, u bloccu serà rializatu è i soldi attribuiti cum'è risorsa seranu mandati per u prugettu.

FAI UN NOVU PRESIDENTE ?
Üzülmez hà dichjaratu chì hè impurtante se u novu presidente, Mustafa Kocaman, hà da cuntinuà u prugettu è hà dettu: "U pianu A di u prugettu hè sempre in corso. Se a cumpagnia trova soldi è principia à travaglià in u periodu legale, ùn ci sarà micca prublema è u prugettu serà cumpletu. Se u pianu A hè annullatu, l'iniziu di u pianu B dipende da u novu presidente, u Signore Mustafa. Signore Mustafa, s'è a mo priurità ùn hè micca a funivia, ma altri prughjetti, u prughjettu di a funivia serà sempre un sognu. In ogni casu, pensu chì u novu presidente hà da cuntinuà u prugettu di funivia purtatu à questu stadiu. Mentre travagliavamu, Mustafa Bey era u nostru presidente di distrittu è seguitava tutti i passi. (ÖzgürKocaeli)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*