Decisione di espropriazione per l'autostrada Menemen Aliağa Çandarlı

decisione di espropriazione per menemen aliaga candarli highway
decisione di espropriazione per menemen aliaga candarli highway

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà decisu di esproprià certe zone di İzmir. L'isula è i pacchi seranu espropriati in u scopu di a strada nantu à l'autostrada Menemen, Aliağa, Çandarlı.

ERDOĞAN PRESSU U BUTTON PER L'ESPROPRIAZIONE

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà pressatu u buttone di espropriazione per u prughjettu di l'autostrada Menemen-Aliağa-Çandarlı da esse realizatu in Izmir. In u scopu di a custruzzione di a strada, sò stati determinati i nomi è i numeri di pacchi di e pruprietà nantu à a strada per a quale hè stata emessa una decisione di espropriazione.

QUELLI ZONI DOVE A DECISIONE DI L'ESPROPRIAZIONE SIA FATTA

Bergama Zeytindağ, Dikili Çandarlı, Menemen Yahşelli, Menemen Asarlık, Menemen Koyundere, Aliağa Samurlu, Aliağa Çoraklar, Aliağa Merkez, Aliağa Bahçedere, Aliağa Yukarı Şakran, Aliağa Aşağı Şakran, Aliağa Aşağı Şakran, Aliağa Şakran, Aliağa, in i posti Aliağa Bozağı Şakran, Aliağa, in i lochi di Fooza specificatu in i distretti 5. E decisioni d'espropriazione sò state emesse per un totale di punti 318 nantu à l'isule è i pacchi.

U presidente Erdoğan hà decisu di esproprià alcune parcelle nantu à a strada di l'autostrada Menemen-Alağa-Çandarlı. Cusì, 5 parcelle in 318 distretti seranu espropriati. (Egenews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*