İzmir Retro Festival hà apertu e so porte à u publicu per a seconda volta à a stazione di treni d'Alsancak

Izmir retro festival hà apertu e so porte à u publicu per a seconda volta à l'alsancak garrida
Izmir retro festival hà apertu e so porte à u publicu per a seconda volta à l'alsancak garrida

U Retro Festival, ospitatu da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) in a Stazione Alsancak, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà apertu e so porte à u publicu per a seconda volta questu annu è finisce u 23 d'aprile.

L'apertura di u Izmir Retro Festival hè stata a TCDD 3rd Region Historical Alsancak Station. Riunendu l'amatori di nostalgia, TCDD 3rd Regional Manager Selim Koçbay, TCDD Taşımacılık A.Ş. Habil Emir, Vice Direttore Regionale di İzmir, Mehmet Soner Baş, Cunsigliere Legale Regionale Faik Güler, Managers di Serviziu è u staffu anu assistitu.

U Retro Festival, chì si ferà per a seconda volta quist'annu in a Stazione Ferroviaria d'Alsancak è durà finu à u 23 d'aprile, attira una grande attenzione da i dilettanti di l'arti è di l'antichità. U festivale ci riporta à u passatu cù a so decoru nostalgicu, vestiti antichi è vintage, ghjoculi antichi, spettaculi di ballu, cuncorsi, cuncerti, cibo è bevande, butteghe di cioccolata è dolci, è ci intrattene cù diverse attività. 72 cumpagnie chì participanu à u festivale cumpetenu l'una cù l'altri in u disignu di u stand è l'eleganza cù i prudutti antichi, vintage è retro chì portanu.

Ci hè ancu 16 vitture classiche purtate da a cullezzione di l'Associazione Automobile Classica Izmir in u Retro Festival. Per a prima volta in a seconda festa, l'antica Sıhhiye Wagon in mostra in a Stazione di Çamlık in Selçuk è u Carru Yaver, nantu à quale Kazım Karabekir hà viaghjatu, sò stati aperti à i visitori per a prima volta cù i cuntributi di TCDD.

A funzione finale di u Izmir Retro Festival hè chì hè u primu è l'unicu festival retro di Turchia cun cuncettu. Ospitu 26.000 XNUMX visitatori in u so primu avvenimentu, u Izmir Retro Festival si scontra cù l'amatori di noltalgia ogni annu in aprile è ottobre; Ci porta à a nostra zitiddina cù i cuncorsi è l'attività. U fattu chì u locu di l'avvenimentu hè in u locu più ideale furnisce un grande vantaghju in quantu à aumentà a cuscenza di a marca di i picculi imprese è di l'attellu d'arti chì cuntinueghjanu a so pruduzzione in i quartieri è i paesi, a prumuzione è a vendita di novi prudutti, a cumunicazione diretta cù u cunsumadore, attività di publicità è accessu à una larga cartera di clienti. Tuttavia, u festival; Trasferendu in grande cità cum'è Istanbul, Ankara è Eskişehir, hè in strada per diventà un festival di stazione ben cunnisciutu è indispensabile in Turchia è una destinazione frequente per l'amatori retro.

İzmir Retro Festival continuerà finu à u 23.04.2019.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*