L'intera Autostrada di Marmara di u Nordu serà messu in serviziu in 2020

Tutta l'autostrada di u Nordu Marmara serà messu in serviziu in l'annu
Tutta l'autostrada di u Nordu Marmara serà messu in serviziu in l'annu

A 69a Reunione di i Gestori Regionali, chì hè stata tenuta regularmente dapoi a creazione di l'Organizazione di l'Autostrade, hà iniziatu cù a ceremonia di apertura tenuta u luni 15 d'aprile à a Sala Halil Rıfat Paşa di a Direzzione Generale di l'Autostrade. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit TURHAN, Vice Ministru Enver İSKURT, Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir URALOĞLU, Direttori Generali Diputati, Direttori Regionali, Capi di Dipartimenti, rapprisentanti di settore è Autostrade anu assistitu à a cerimonia.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru TURHAN hà dettu chì queste riunioni annuali sò un "Traditional Road Travel" induve a strada di l'istituzione hè determinata.

TURHAN hà indicatu chì u trasportu hà guadagnatu più impurtanza in questu periodu quandu e fruntiere trà luntanu è vicinu sò stati abuliti è l'interazzione glubale era in constantemente crescente, è hà dettu: "U trasportu stradale stessu, chì apre a strada à a civiltà, ci permette di integrà cù u mondu. è avè una parolla in u trasportu è l'accessu, è in u sensu literale di a parolla. Hè a nostra Direzzione Generale di Autostrade ", disse.

Dichjarà chì anu da cuntinuà à travaglià incansablemente, cù devozione è serietà per realizà l'infrastruttura necessaria per l'ecunumia di u paese per ottene l'ugettivi previsti, TURHAN hà nutatu chì u tema principale di tutti i prughjetti di trasportu realizati da u 2003 hè i sistemi di trasportu chì sò integrati. cun l'altri.

Rimarchendu chì i grandi travaglii sò stati realizati cù u muvimentu di trasportu iniziatu in u 2003, TURHAN hà dettu chì anu fattu 16 mila 20 chilometri di strada in 541 anni, righjunghjendu 26 mila 642 chilometri di a reta stradale divisa è cunnetta 77 pruvince cù l'altri. TURHAN hà dichjaratu chì 2018 chilometri di strade divise, 185 chilometri di quali sò autostrade, sò stati custruiti solu in 625, è chì u 39 per centu di a reta stradale è quasi tutti l'assi principali sò stati cunvertiti in autostrade divise, aghjustendu: "In u risultatu, a nostra velocità di crociera hè radduppiata è i tempi di viaghju sò stati ridotti da a mità. Avà 2 per centu di u trafficu hè nantu à e strade divise. In questu modu, avemu ottenutu un risparmiu annuale di tempu di carburante di 81 miliardi 17 milioni di lire, è ancu una riduzione annuale di 771 milioni 3 mila tunnellate di emissioni ".

Nutendu chì, ancu s'è a mobilità nantu à e strade hà aumentatu 2,5 volte per via di i studii, a perdita di vita in u situ di l'accidentu per 100 milioni di veiculi x chilometru in accidenti di trafficu hè diminuita da 5,72 à 1,79, è chì u numeru di morti in l'accidentu. situ diminuì da 10% in l'ultimi anni 69. hà dichjaratu chì, ancu s'è sta riduzzione hè un successu, ùn hè certamente micca qualcosa per esse cuntentu.

Enfatizendu l'impurtanza di i travaglii di rivestimentu di mistura calda bituminosa (BSK) per a sicurità di u trafficu è u viaghju còmode, TURHAN hà dettu chì 37 mila 25 chilometri, chì currispondenu à 215 per centu di e strade, sò cuparti da BSK.

TURHAN hà dichjaratu chì anu cumpletu u 90 per centu di i corridori est-ovest è u 86 per centu di i corridori nord-sud, chì furnisceranu cunnessione cù e porte di cunfini, porti, ferrovie è aeroporti, è chì anu aumentatu a lunghezza di l'autostrada à 2. chilometri in u quadru di a mubilizazione di l'autostrada ch'elli principianu.

Spieghendu chì u successu in i prughjetti chì anu implementatu cù u metudu build-operate-transfer (BOT) dà fiducia à l'investituri in i prughjetti futuri è aumenta a dumanda, TURHAN hà dichjaratu ch'elli anu superatu e cundizioni difficili di u terrenu di u paese cù tunnelli. , ponti è viadutti, accurtà e strade, è furnisce un flussu di trafficu còmode, sicuru è ecunomicu.

Cunsiderendu chì l'età in cui vivemu hè orientata à l'infurmazioni è à a tecnulugia, TURHAN hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à l'usu di e tecnulugia di l'infurmazione è a diffusione di sistemi di trasportu intelligenti in i so studii, è hà dettu: "Avemu ancu cuminciatu à travaglià per stabilisce una maghjina. gestione di u sistema di infurmazione stradale basatu ".

TURHAN hà dettu chì i travaglii nantu à a sezione Malkara Gelibolu Lapseki di l'autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir, chì includenu ancu Gebze-Orhangazi-İzmir, Northern Marmara, 1915 Çanakkale Bridge è l'autostrada Menemen-Aliağa-Çandarlı, cuntinueghjanu. Hà aghjustatu chì si aprirà in 2020 è chì a storica Strada di a Seta serà rianimata postu chì a cunnessione stradale intercontinentale furnisce una opportunità di trasportu ininterrotta.

Direttore Generale di Autostrade Abdulkadir URALOĞLU, invece, hà aduttatu l'amore di a patria cum'è u so mottu da a creazione di a Direzzione Generale di Strade; Ellu hà dettu chì hà sempre implementatu prughjetti orientati à l'omu, custruendu strade chì cunnetta, ponti chì cunnetta, è tunnel chì facenu impassibile in tuttu u paese.

Enfatizendu chì l'ingegneria hè l'arti di fà u megliu pussibule in e cundizioni attuali, URALOĞLU hà dettu: "Continuemu à travaglià devotamente, usendu e nostre risorse in u megliu modu pussibule, cun a cuscenza di a nostra rispunsabilità in l'ideale di fà u nostru paese un capu in ogni campu, videndu ogni investimentu chì facemu cum'è u principiu di u prossimu ".

URALOĞLU hà dichjaratu chì sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Strade, ci hè una reta stradale di 2 mila 842 km, 31 mila 21 km di quale hè autostrada, 34 mila 171 km di strade statali è 68 mila 34 km di strade provinciale, è 25 mila 215 km di sti strati sò mischia calda bituminosa, rivestimentu, 39 mila 368 km di u revestimentu di a superficia, disse.

Nutendu chì a fundazione di l'Autostrada Ankara-Niğde, chì servirà 330 km di lunghezza, cumprese u corpu principale è e strade di cunnessione, hè stata stallata l'annu passatu, URALOĞLU hà dettu chì u Tunnel Cankurtaran di tubu 690 km, chì hè statu custruitu à 5,2 altitudine Cankurtaran Pass. , hè cunnessu à İzmir. Ellu hà dichjaratu chì u Tunnel di Sabuncubeli, chì riduce a distanza trà Manisa à 15 minuti, è Ovit, u terzu tunnel di doppia tubu più longu in u nostru paese, sò stati aperti.

URALOĞLU, chì hà lasciatu daretu à una tappa impurtante in u 2023 Çanakkale Bridge, chì serà u più longu in u mondu cù a so span media di 1915 m, è chì l'assemblea di l'arburetu d'acciau hè stata fatta da flottante i fundazioni di caisson di a torre nantu à quale i piedi di a torre di u ponte. URALOĞLU hà dettu, hà dettu chì e sezioni cumplette di u Ponte Yavuz Sultan Selim da u nordu di a cità è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, chì furnisce a traversata di u cuntinente, sò ancu messe in serviziu. .

URALOĞLU hà dichjaratu chì un grande prugressu hè statu fattu nantu à a Strada Costiera Mediterranea, chì aumenterà significativamente u standard di strada nantu à a costa mediterranea è accurtà u tempu di trasportu, chì l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir lunga 426 km, una parte significativa di quale serà. Apertu à u trafficu, sarà cumplettamente cumpletu quist'annu, Malatya-Elazığ State Highway.Infurmatu ancu chì u ponte Kömürhan 660 m long in Istanbul serà messu in serviziu di novu quist'annu.

Dichjarà chì i travaglii di scavi in ​​u Tunnel di Zigana, chì hè custituitu da 14,5 km di tubi doppiu, chì serà u tunnel più longu in u nostru paese è l'Europa è u sicondu più longu in u mondu quandu hè finitu, anu righjuntu 16 mila m, URALOĞLU riassume i travaglii 2018. di a Direzzione Generale di l'Autostrade cum'è seguente:

"Mentre avemu apertu 185 km à u trafficu in i prughjetti di l'autostrada chì avemu realizatu cù u metudu Build-Operate-Transfer, u nostru travagliu cuntinueghja à 777 km.

riunione di u distrittu di l'autostrade
riunione di u distrittu di l'autostrade

Mentre mettimu 625 km in serviziu nantu à e nostre strade divise, chì anu un postu impurtante in u scopu di u nostru travagliu per minimizzà i difetti di strada in accidenti di trafficu; Avemu compiu 861 km di una strada è l'hà apertu à u trafficu.

Avemu finitu 1 795 km di custruzzione di asfaltu è travagliu di riparazione, di i quali 9 829 km sò rivestiti di mistura calda bituminosa è 11 864 km sò rivestiti di superficia.

In u scopu di i studii di Manutenzione è Sicurezza di u Trafficu, avemu fattu 31 milioni 900 mila m2 di horizontale, 175 mila m2 di marcature verticali è 2 mila 600 km di guardrails. Mentre chì 223 junctions sò stati fatti cù u cuntrollu signalizatu, 78 punti neri d'accidenti è rùbbriche d'altu potenziale d'accidenti sò stati migliurati.

Avemu custruitu u Ponte Ecologicu, chì hè u primu in Turchia, nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu per assicurà chì e spezie d'animali salvatichi cuntinueghjanu a so vita senza esse affettati da l'autostrada.

Mentre mantene e nostre strade aperte 2018 ore à ghjornu, 2019 ghjorni à settimana, cù i sforzi di 12 persone implicati in l'attività di lotta di neve è ghiaccio 300-422, cù quasi 9 macchinari-equipaggiu in circa 7 centri di lotta di neve; apprussimatamente 24 mila tunnellate di sali, 400 mila m380 di aggregati, 3 2.900 tunnellate di agenti chimichi di de-icing sò stati utilizati, è 690 km di trinchera di neve sò stati custruiti.

Per aumentà in più u nostru volume di cummerciu esteru sempre crescente, cuntinuemu à travaglià per migliurà i nostri assi nord-sud, soprattuttu per usà i nostri porti di cunfini terrestri è i porti in modu funzionale è efficiente, è per furnisce e cunnessione di trasportu autostradale cù l'altri.

In cunsiquenza, avemu finitu a migliione fisica è geomètrica di 12 km di 146 corridori autostradali Nord-Sud, chì sò longu 18 km. U travagliu cuntinueghja nantu à 10 405 km, è 1 km hè previstu per esse licitatu.

8 mila 524 km di l'assi 7 mila 651 km est-ovest, chì sò di grande impurtanza in u trasportu di merci è di passageri trà l'Europa, l'Asia è u Mediu Oriente, sò stati cumpletati è aperti à u trafficu, è u travagliu hè in corso nantu à 319 km. A preparazione per l'offerta di i restanti 554 km cuntinueghjanu.

I laboratorii di a nostra Direzzione Generale, chì portanu e so attività in cunfurmità cù i so principii è a massima disciplina di travagliu per ùn cumprumissu à a qualità, sò stati sviluppati in novi prudutti è sistemi chì servenu à livellu internaziunale, induve tutti i materiali usati in strada. custruzzione, mantenimentu è funziunamentu sò testati. In questu cuntestu, i nostri laboratorii; In più di u mercatu domesticu, hè u centru induve i prublemi tecnichi di l'imprese turche chì servenu à l'esteru sò risolti è sò pruduciuti rapporti validi internaziunali.

Cù i prughjetti sustinuti da TÜBİTAK, sò stati sviluppati i metudi di cuncepimentu di i pavimenti stradali, l'applicazione di strati d'usura silenziosa, sicura è duratura chì richiede tecnulugia avanzata hè stata iniziata, a riutilizazione di materiali asfaltati raschiati è l'usu di leganti bituminosi. sicondu u clima è u trafficu.

Annunziendu i so obiettivi 2019, URALOĞLU hà dichjaratu chì cù u mudellu Build-Operate-Transfer, un totale di 400 km di seccione di autostrada, un totale di 522 km di strade divise è 250 km di strade di piattaforma unica seranu cumpletati, 932 km di novu Bituminous. Hot Mixture pavimentatu a custruzzione di strada è 1 km di rinnuvamentu, 250 Ellu disse chì 8 km di rivestimentu di superficia seranu custruiti è riparati, 800 ponti cù una lunghezza tutale di 23 km è 92 tunnelli cù una lunghezza tutale di 24,7 km seranu messi in serviziu. .

URALOĞLU hà u scopu di portà a reta stradale divisa tutale à 2023 3 km da 278, cù 1 mila 944 km di strade divise è 31 864 km di autostrade in u scopu di Build-Operate-Transfer; Hà aghjustatu chì anu u scopu di apre 787 ponti è viadutti cù una lunghezza tutale di 9.071 km è 700 tunnel cù una lunghezza di 470 km.

riunione di u distrittu di l'autostrade
riunione di u distrittu di l'autostrade

Dopu à a ceremonia di apertura, a delegazione composta da u Direttore Generale Abdulkadir URALOĞLU, i Capi di Dipartimenti è i Direttori Regionali anu visitatu Anıtkabir. URALOĞLU, chì hà firmatu u Libru Anıtkabir, hà scrittu:

Caru Ataturk,

Cù l'intelligenza di "Great Nations Do Great Things", avemu travagliatu per equipà tutti i cantoni di u paese cù strade, ponti è tunnel, è offre à i nostri citadini un trasportu sicuru è còmode. Oghje, quandu avemu riunitu à l'occasione di a 69ª Reunione di Responsabili Regiunale di l'Autostrade, cù a credenza è a determinazione di rializà travaglii riesciuti per u sviluppu di u nostru paese, senza compromette i nostri principii, "Ùn fermate micca, tenite in strada. !" dicemu.

Benedica a to ànima !

Dopu a visita di Anıtkabir, a Delegazione di l'Autostrade partì per Istanbul, induve si terranu e riunioni di una settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*