Sakarya cuntinuerà à esse una cità amichevule per i ciclisti

Sakarya continuerà à esse una cità amichevule per a bicicletta
Sakarya continuerà à esse una cità amichevule per a bicicletta

Parlendu à u 7u Tour Ciclista Tradizionale, u Sindaco Ekrem Yüce hà dettu: "Cum'è a Municipalità Metropolitana, attachemu una grande impurtanza à participà à l'attività chì sensibilizà u trafficu. Pensemu chì a bicicletta hà una pusizione privilegiata trà a cuscenza. Sakarya hè una cità amichevule per a bicicletta. Cù sta capiscitura, continueremu à preparà prughjetti per e biciclette è à realizà novi investimenti ". U guvernatore Nayir hà felicitatu a settimana di u trafficu è ringraziatu tutti i participanti.

A "Settimana di Traffic 7th Tour Ciclista Tradizionale" hè stata urganizata cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, l'Uffiziu di u Governatore è l'Associazione di Ciclismo è Sport all'Apertura di Sakarya. U guvernatore Ahmet Hamdi Nayir, u sindaco metropolitanu Ekrem Yüce, u deputatu di u Partitu AK Sakarya Kenan Sofuoğlu è parechji ciclisti anu participatu à u Tour Ciclista, chì hè statu urganizatu cù u slogan "A vita hè a priorità di i pedoni". i pedali sò stati turnati da a Piazza di a Democrazia à Sakaryapark. U presidente Ekrem Yüce, u deputatu Sofuoğlu è centinaie di ciclisti anu guidatu inseme nantu à a tour in bicicletta iniziata da u guvernatore Nayir. 54 biciclette è 54 sacchetti di bicicletta sò stati vinti da a lotteria.

Bona settimana di u trafficu !
Parlendu à u prugramma tenutu in Sakaryapark, u sindaco di Erenler Fevzi Kılıç hà dettu: "Vogliu una felice settimana di u trafficu. Cum'è Erenler Municipality, avemu un sistema di educazione di u trafficu è l'offremu à i nostri studienti in e scole. Amparanu e regule di trafficu mentre si diverte. Sò assai felice d'ospitu una cusì bella urganizazione è vogliu chì u nostru avvenimentu sia benefiziu.

Priurità Vita Priorità Pedestrians
U presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Felicitemu a vostra Settimana di u trafficu, in quale l'impurtanza di cunfidenza in e regule, micca in u veiculu, hè enfatizzata. In una questione cusì impurtante induve parechje vite sò state brusgiate è famiglie sò state distrutte, u mottu "Pedestrians Priority Your Life" ci dà a chjave di u travagliu. Osservà e regule in u trafficu, utilizendu veiculi cuntrullati è dà priorità à i pedoni sò trà e misure serii chì impediscenu una grande soffrenza. Cum'è a Municipalità Metropolitana, attachemu una grande impurtanza à participà à l'attività chì sensibilizà u trafficu. Frà queste cuscenza, pensemu chì a bicicletta hà una pusizioni privilegiata.

L'investimenti in ciclismu cuntinueghjanu
U presidente Yüce hà dettu: "Sunflower Cycling Valley in Cycling si distingue cum'è a prima in Turchia. A sesta tappa di u 55th Presidential Cycling Tour trà Sakarya è Istanbul hè stata in a nostra cità. Spergu chì sta facilità serà assai apprezzata in u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike, chì si terrà in a nostra cità in 2020. Semu assai felici di vede i nostri citadini giranu a nostra cità cù e biciclette intelligenti. Vi cunsigliu à tutti di cavalcà in bicicletta è di visità e strade, viale è parchi di a nostra cità cù e vostre biciclette. In questu modu, vi goderete megliu a cità è fate un bonu passu in quantu à una vita sana. Sakarya hè una cità amichevule per a bicicletta. Cù sta cunniscenza, continueremu à preparà prughjetti per e biciclette è implementà novi investimenti.

U travagliu inseme per u ciclistu
U deputatu Kenan Sofuoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione. A mo vita hè sempre stata nantu à a bicicletta. Aghju sempre utilizatu una bicicletta in i carrughji di Erenler. Ci hè una situazione induve solu i zitelli utilizanu a bicicletta. Quandu aghju campatu à l'esteru, aghju vistu tutte e persone chì utilizanu bicicletta. Per creà sta cultura, studii sò realizati in a nostra cità. Spergu chì continueremu à travaglià cù a nostra guvernazione, a municipalità metropolitana è e municipalità di distrittu per popularizà e biciclette ".

U ciclismu si sparghje in Sakarya
U guvernatore Ahmet Hamdi Nayir hà dettu: "Sò felice di esse cun voi in questa urganizazione. Unu di i travaglii cumuni di u guvernu cintrali è i guverni lucali hè di popularizà u sport. Sapemu chì ci sò sporti adattati per tutti l'età. U ciclistu hè unu di i sporti chì tutti ponu fà. Cridemu chì; i ciclisti sò atleti chì cunnoscenu a so rispunsabilità. Sapi a so rispunsabilità versu a so propria salute, l'ambiente, u futuru è a sucetà è face stu sport cum'è un esigenza di sta rispunsabilità. Stu sport hè veramente impurtante per a salute umana, l'ambiente è u futuru. Per quessa, hè assai preziosu per include questu in Traffic Week cum'è un pruduttu di una bella unione. Cù a so geografia, Sakarya furnisce l'uppurtunità di andà in bicicletta. Cù i sforzi di i nostri guverni lucali, l'opportunità per a bicicletta sò create. Vogliu ringrazià tutti i participanti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*