A bicicletta hè u mezzu di trasportu più ideale per a prutezzione di coronavirus.

U ciclistu hè u mezzu di trasportu più ideale per pruteggiri da u coronavirus.
U ciclistu hè u mezzu di trasportu più ideale per pruteggiri da u coronavirus.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja à incuragisce l'usu di e biciclette cù e so opere in Konya, chì hè in u primu locu in a reta di a via di bicicletta in Turchia.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì Konya hè una di e cità più adatte per u ciclismu per via di a so caratteristica geografica, è hà dettu chì travaglianu per purtà l'usu generalizatu di e biciclette in Konya à masse più larghe.

AMU FATTU 550 KILOMETRI DI BICICLETTA

Sottulineendu chì Konya hè una cità di bicicletta per via di a so struttura, u sindaco Altay hà dettu: "Avemu custruitu 320 chilometri di piste ciclabili in tutta a cità, 550 chilometri di quale sò in u centru di a cità, per aumentà ancu di più l'usu di e biciclette. Ci sforzemu ancu di fà a bicicletta più sicura. Per popularizà l'usu di e biciclette in Konya, avemu datu bicicletta à 100 mila zitelli attraversu diverse attività. I nostri sforzi continuanu à espansione e zone induve a nostra ghjente pò praticà u ciclistu, chì hè un strumentu impurtante per a salute fisica è mentale ".

PEDALEMU INSIEME PÀ UN MONDU PIÙ SANU

Nutendu chì a Turchia si prepara à integrà in a Rete Europea di Ciclismo è chì Konya hè a cità più pronta in questu sensu, u presidente Altay hà dettu: "U prucessu epidemicu di coronavirus ci hà dimustratu una volta di più chì a bicicletta hè u veiculu di trasportu di u futuru. A bicicletta hè u mezzu di trasportu più adattatu per a distanza sociale è a prutezzione di coronavirus. A bicicletta hè l'unicu veiculu di trasportu di a cità chì ùn emette micca emissioni di carbonu. Pedaremu inseme per un mondu più sanu è più bellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*