U Ministru Turhan hà assistitu à l'Iftar di a Direzzione Generale di l'Autostrade

U Ministru Turhan hà assistitu à l'iftar di a Direzzione Generale di l'Autostrade
U Ministru Turhan hà assistitu à l'iftar di a Direzzione Generale di l'Autostrade

Ministru di Trasporti è Infrastrutture M.Cahit TURHAN, Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir URALOĞLU è i membri di l'Organizazione di l'Autostrade anu assistitu à a cena iftar tenuta da a Direzzione Generale di Strade à l'occasione di Ramadan.

À a cena iftar, chì hà cuminciatu cù a lettura di u Coran, u Ministru TURHAN è u Direttore Generale URALOĞLU anu enfatizatu l'impurtanza di Ramadan in u so discorsu.

Esprimendu chì u Ramadan hè un mese quandu i sentimenti religiosi aumentanu è i sentimenti di misericordia aumentanu, URALOĞLU hà dichjaratu ch'elli si sentenu fieru è pacificu di riunite cù u Ministru TURHAN è i membri di u Dipartimentu di l'Autostrade in questa urganizazione, chì vedenu cum'è un focu di famiglia, à u cena iftar à l'occasione di Ramadan.

U Ministru TURHAN hà dichjaratu ch'ellu era piacè di scuntrà cù i membri di u Dipartimentu di l'Autostrade à a stessa tavola iftar durante u Ramadan, u sultanu di l'undici mesi induve i sentimenti di fratellanza è di cooperazione, chì sò u piccu di a pace è a tranquillità, superanu e fruntiere. , è hà spressu chì era fieru di esse un membru di a Famiglia Highways.

Dichjarà chì l'urganizazione di l'Autostrade hè una grande famiglia, TURHAN hà dettu chì esse una famiglia ùn hè micca faciule è chì hè un tesoru unicu è hà dettu: "Pudemu ottene queste grandi cose se ùn avemu micca avutu questu amore per l'altri è se l'avemu fattu. Ùn avete micca sta energia l'una di l'altru?" "Per suprattuttu, credemu in a bellezza di a nostra nazione è di u paese, vale à dì, a so unicità, grandezza è bellezza. Perchè crede in questi, facemu u nostru travagliu cù l'amore di cultu. In a nostra credenza, caccià e petre da a strada è rende a strada senza ostaculi hè carità. Cù u permessu di Diu, ùn solu piglià e petre da a strada, ma ancu custruisce a strada stessa. Traversemu muntagne cù tunnel è mari cù ponti. Facemu tuttu questu cù l'amore di u cultu, l'amore di a patria è a nazione. Chì Diu vi benedica tutti, riposu in pace i nostri grandi Highwayman chì sò morti, è mi ricordu di elli cù misericordia. Sutta a visione è a dirigenza di u nostru presidente, avemu fattu cose chì ùn sò mai state fatte prima in a storia di u trasportu di u nostru paese. Avemu da cuntinuà à fà cusì. Avemu grandi scopi è ideali. Grazie à Diu, avemu ottinutu questi cun voi è cuntinuemu à fà cusì. Ciò chì hè statu fattu nantu à l'autostrade hè una fonte di orgogliu per tutti noi. Oghje, migghiara è decine di millaie di i nostri amichi, cuntrattori è subcontractors chì travaglianu in regioni, rami è siti di custruzzione in tutta a Turchia anu cuntribuzione significativa à a realizazione di sti prughjetti. In st'occasione, vi ringraziu, cari amici di Highwaymen, per i sforzi chì avete fattu, da a pianificazione à a prughjettazione, a custruzzione, u mantenimentu è a marcatura di e nostre strade. U nostru fardelu hè pesante, ma continueremu à travaglià cun determinazione è determinazione per rializà l'infrastrutture necessarie à u nostru paese per ghjunghje i so scopi à longu andà. Cumpiteremu cù successu i prughjetti esistenti è implementeremu novi prughjetti. TURHAN hà dettu chì anu da cuntinuà à mustrà ogni sforzu è determinazione per u sviluppu di u paese, u sviluppu di a nazione è a realizazione di l'ugettivi di u 100 anniversariu di a Republica, è hà finitu u so discorsu vulendu chì l'attuale mese santu di Ramadan hà esse di auspiziu per u paese, a nazione è l'umanità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*