U trenu d'alta velocità ùn vene micca à Sivas prima di u 2023

U trenu d'alta veloce ùn vene micca à Sivas prima di l'annu
U trenu d'alta veloce ùn vene micca à Sivas prima di l'annu

Party People Republican l'(CHP) Sivas dirittori Ulaş Karasu nutari ca iddi nun s'aspittava u High Speed ​​Train Ankara-Sivas (YHT) à entre in serviziu nanzu 2019, à causa di la situazioni ecunomica in Turchia, chì hè sicuru à fà la partendu testu unità à a fine di u 2020 è serà messu in serviziu in u 2023. .

Sta rivindicazione di Karasu hà purtatu in mente a canzona "U trenu neru serà ritardatu, forse ùn vene mai".

U deputatu di u Partitu Populare Republicanu Sivas Ulaş Karasu hà dettu chì ùn crede micca chì u trenu d'alta velocità, chì hè previstu d'arrivà in Sivas in 2020, vene prima di 2023 per via di a situazione ecunomica in Turchia.

Nutendu chì ùn anu micca anticipatu chì u trenu à alta velocità ghjunghjerà in Sivas prima di u 2023, Karasu hà dettu: "Spergu chì u guvernu finisce i travaglii di u trenu à alta velocità in l'annu chì miranu. Tuttavia, quand'elli finiscinu u travagliu, per piacè lasciateli cumplettamente. A vita di e persone ùn hè micca prezzu. L'accidenti di treni d'alta velocità sò in certi rigioni. Fate i prucessi è e teste necessarii nantu à u sistema di signalazione è serà finitu. Diu, ùn avemu micca accidenti ancu in queste regioni ", disse.

Nutendu chì i siti di custruzzione ùn sò micca stati aperti cumplettamente, Karasu hà dettu: "U trenu d'alta velocità hè un prughjettu indispensabile per u paese. Hè un prughjettu essenziale per e pruvince sottusviluppate cum'è Sivas. Quandu u guvernu hà annunziatu per a prima volta, eramu assai felici cum'è tutte e persone di Sivas. Chì dicenu tandu, in u 2014, anu dettu chì andarè da Sivas à Istanbul in cinque ore in trenu à alta velocità. Ciò chì hè accadutu hè 2015, 2016, 2017, 2018 è 2019 è ancu micca un trenu d'alta velocità. Avà dicenu di novu chì u trenu d'alta velocità vene in 2020. Pensu chì l'investimenti seranu ostaculi un pocu di più per via di a difficultà ecunomica. Per quessa, ùn ci hè micca manera chì u trenu d'alta velocità finisci in 2020. I test drives ùn cumincianu ancu. Hè da esse fattu in u Prughjettu Kızılırmak. Nisun travagliu hè statu fattu in questu sensu. Siccomu ùn pudemu micca creà centri di attrazione in u centru di Sivas, i nostri cummercianti chjudenu e so porte ogni ghjornu. Una strada di caffè era stata creata, è tutti i cummercianti avianu chjosu e so porte. I cummercianti pienghjenu sangue, per dì cusì. U dormitoriu cù una capacità di 10 mila persone hè statu custruitu in u campus di l'Università Cumhuriyet, avà i studienti ùn venenu micca facilmente à u centru da quella regione. I cummercianti, chì sò vicinu à i studienti, sò diventati incapaci di pagà l'affittu di a buttrega ", disse. (Big Sivas News)

1 Comment

  1. Segui a pagina di l'agenda di Kangal per l'ultime notizie di Sivas.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*