Ùn rallentemu micca nantu à e ferrovie

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "Ùn rallentemu micca nantu à i Ferrovii" hè statu publicatu in u numeru di ferraghju 2020 di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u ministru Turhan

Dapoi u primu ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu cum'è un guvernu, avemu agitu cù u fattu chì l'infrastruttura di trasportu hè l'elementu più fundamentale chì si sviluppa è trasforma tutti i spazi viventi.

Perchè cù ogni sviluppu in u trasportu, da l'invenzione di a rota à a scuperta di a locomotiva, da a prima pruduzzione di l'automobile à a tecnulugia di l'aeronautica, l'umanità hà entratu in relazioni economiche, suciali è culturali novi. À questu puntu, avemu investitu più di 17 miliardi di lire in infrastrutture di trasportu è accessu durante l'anni 776,6 chì avemu statu in ufficiu. Tuttavia, ùn avemu micca attribuitu impurtanza à e ferrovie solu per via di a so cuntribuzione à l'ecunumia è a vita suciale di u paese. E nostre ferrovie anu un significatu oltre queste per queste terre. Permettemi ancu di dì chì l'iniziu di a custruzzione di a linea Izmir-Aydın u 23 di settembre di u 1856 hè stata una tappa in a furmazione suciale, culturale è ecunomica di a geografia anatolica cambiando u so clima.

Cuscenti di l'impurtanza di e ferrovie per u nostru paese, avemu fattu e ferrovie una pulitica statale in u 2003. Aspettavamu longu u trenu di a terra, ma avemu dettu chì era ora di accelerà. Avemu rinnuvatu tutte e ferrovie, chì sò state intaccate dapoi seculi, è li facemu signalati è elettrificati. Avemu introduttu u nostru paese à u Trenu High Speed ​​​​in 2009. Cusì, avemu permessu à i nostri citadini di piglià u trenu chì anu "mancatu" in l'ultimi 60 anni cù YHT. Apertura a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas in u sicondu trimestre di questu annu, culligaremu Sivas à a capitale à alta velocità. Ùn avemu micca solu stà cù u trenu d'alta veloce. In più di u Touristic Eastern Express, chì hè trà e più belle rotte di viaghju in ferrovia in u mondu, avemu ancu creatu una nova zona di attività per i nostri citadini lanciando u Bosphorus Express è u Lakes Express.

Basatu nantu à l'aspettattivi di i nostri citadini per a ferrovia, continueremu i nostri investimenti senza rallentà.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*