Base Logistica di a Regione Turchia

Ali Ihsan Appropriatu
Ali Ihsan Appropriatu

L'articulu di u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, intitulatu "Base Logistica di a Regione Turchia" hè statu publicatu in u numeru di ferraghju 2020 di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U DG UYGUN DI TCDD GENERAL MANAGER

L'aumentu di u voluminu di u cummerciu internaziunale affetta ancu u sviluppu di u settore ferroviariu, chì necessitanu grandi investimenti. A presentazione di u "Planu Maestru di Logistica di Turchia", chì hè assai impurtante in questu sensu, hè stata fatta da u nostru Ministru Mehmet Cahit Turhan in dicembre.

Cù u pianu, tutti i servizii ligati à u trasportu di merchenzie seranu gestiti in modu efficace è da un locu unicu per chì u nostru paese pò ghjunghje à i so scopi d'esportazione, di crescita è di sviluppu durevule, accelerà cusì a cumpetizione trà i modi di trasportu.

Cum'è TCDD, cun a cuscenza di revelà u nostru pienu potenziale per ottene questi scopi, HalkalıAvemu apertu 9 Centri Logistici, à dì, Gökköy, Köseköy, Uşak, Kaklık, Hasanbey, Gelemen, Türkoğlu è Palandoken. Avemu cumpletu i Centri Yenice è Kayacık è li facemu pronti per l'apertura.

I travaglii di custruzzione di i Centri Logistici Kars è Kemalpaşa (AYGM) cuntinueghjanu senza rallentà.

Bozuyuk, Bogazkopru, Karaman, Bitlis, Sivas, Mardin, Habur, Yesilbayir, ÇerkezköyCuntinuemu i travaglii di licitazione è di preparazione di prughjetti di i nostri 12 centri logistici, à dì, Filyos, Çandarlı è Iyidere, ghjornu è notte.

Quandu mettemu tutti i 25 centri logistichi in serviziu, avemu aghjustatu 72,6 milioni di tunnellate di capacità di trasportu supplementu è un stock di containeru di 16,2 milioni di metri quadrati è una zona di manipulazione à u nostru paese.

Cù questi sentimenti è pinsamenti, vogliu chì u Pianu di Logistica Mater sia benefica per u nostru paese è a nazione, è vogliu successu à tutti l'attori di u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*