L'Orient Express Turisticu principia a so prima volta

L'espressione turistica orientale principia u so viaghju inaugurale
L'espressione turistica orientale principia u so viaghju inaugurale

Touristic East Express partirà per u so primu viaghju cù una cerimonia chì si terrà in a storica stazione di treni di Ankara à 19.00 oghje.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), cù a participazione di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, l'Express Turisticu Orientale serà mandatu in u so viaghju inaugurale cù una cerimonia chì si terrà. u marcuri 29 di maghju 2019 à 19.00 à a storica stazione di treni d'Ankara.

Per risponde à a crescente dumanda di passageri per l'Eastern Express esistente, per furnisce un serviziu megliu à u nostru populu è per aumentà u turismu domesticu; In u risultatu di u travagliu cumunu di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Express Turisticu Orientale hè stata lanciata trà Ankara-Kars-Ankara per scopi turistici.

U trenu, chì serà operatu da Ankara u luni, u marcuri è u venneri, è da Kars u marcuri, u venneri è a dumenica, parterà da Ankara à 19.55 è da Kars à 23.55.

Touristic Eastern Express aspetterà abbastanza tempu in stazioni Erzincan, İliç è Erzurum in a strada da Ankara à Kars, è in stazioni Divriği è Bostankaya in Sivas in a strada da Kars à Ankara per chì i passageri ponu visità i lochi storichi è turistici.

CAPACITÀ 120 PASSAGERI
Touristic East Express, chì compie a so strada trà Ankara è Kars in 32 ore, hè custituitu da 2 vagoni in totale, 1 servizii, 6 pastu è 9 letti.

U prezzu di u bigliettu nantu à u trenu, chì hà una capacità di 120 persone è custituitu da una vittura di dorme, serà: 1 TL per persona in 400 stanza, 1 TL per persona in casu di dui persone chì viaghjanu in 250 stanza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*