Perdita di İSPARK in u Rapportu di a Corte di Conti

a perdita di isparkin in u rapportu di u numeru di cunti
a perdita di isparkin in u rapportu di u numeru di cunti

Binali Yıldırım hà dettu: "Ùn capiscu micca perchè face una perdita." Hè statu determinatu da a Corte di Conti chì solu 225 di i 52 parcheggi in İSPARK eranu licenziati, unità di publicità eranu operate irregularmente è parcheghju gratuitu hè statu furnitu à i parlamentari. .

A Corte di Conti hà revelatu perchè İSPARK, affiliata à IMM, hà fattu perdite, à quale u candidatu presidenziale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) di AKP, Binali Yıldırım, hà dettu: "Ùn capiscu micca perchè face una perdita".

Sicondu u Rapportu di a Corte di Conti, in İSPARK, chì hè sottu à a gestione di AKP, l'unità di publicità in i parcheggi sò stati operati in modu irregulare, decine di parcheggi senza licenza sò stati messi in opera, è i parlamentari sò stati dati opportunità di parcheghju gratuiti.

SözcüSicondu a nutizia di Ali Ekber Ertürk da , a seguente determinazione hè stata inclusa in u rapportu ISPARK di a Corte di Conti:

SOLAMENTE 53 PARCHEGGIO LICENZIATI

"Hè statu determinatu chì alcuni di i parcheggi aperti è chjusi operati da İSPARK cuntinueghjanu e so attività senza licenza. In questu rispettu, i parcheggi aperti è chjusi gestiti da İSPARK devenu esse licenziati da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. 225 parcheggi aperti è chjusi İSPARK A.Ş. Solu 52 d'elli sò stati licenziati, è ancu s'ellu hè statu apertu un schedariu per a licenza di 74 d'elli, i prucessi di licenzia ùn sò micca stati cumpleti. "I parcheggi rimanenti cuntinueghjanu à operare senza licenza".

IRREGULARITY IN PUBLICIDAD

In u rapportu, Metro Istanbul A.Ş., filiale municipale di u Cunsigliu Municipale Metropolitana. è Bus Inc. Hè statu nutatu chì ancu se l'operazione di i parcheghji in a struttura hè stata trasferita à İSPARK, l'operazione di i cartelloni in queste zone ùn hè micca stata realizata da İSPARK. U rapportu include ancu infurmazioni chì alcune unità di publicità in i parcheghji eranu operati da queste filiali o a so gestione hè stata trasferita à queste urganisazioni.

U DANNI DI PARCHEGGIU GRATUITU hè di circa 2,8 milioni di lire

In u rapportu di a Corte di Conti, hè statu determinatu chì ci era irregularità significativa in quantu à l'usu gratuitu di i servizii di parcheghju. Hè statu dichjaratu chì a perdita subita da İSPARK per via di u parking gratuitu in 2017 era di 2 milioni 776 mila 508 TL.

In u rapportu, "Ci sò rigulamenti contru à a legislazione in a Tariffa di Tariffa 2017 di a Municipalità Metropolitana, è in l'ultimu periodu elettorale, 1 veiculu di i parlamentari, 1 veiculu di i muhtars in i cunfini di l'IMM, è finu à 3 veiculi di i membri di u cunsigliu di l'IMM è di i membri di u cunsigliu di u distrittu sò tenuti à esse signalati à ISPARK è arregistrati in u sistema. Hè statu dichjaratu chì ponu utilizà i parcheghji gratuitamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*