Messaghju di a Festa di Ramadan di u Ministru Turhan

U messagiu Eid di u Ministru Turhan
U messagiu Eid di u Ministru Turhan

Cari citadini,

Lascendu u mese benedettu di Ramadan, u mese di misericordia, misericordia è benedizioni; Cum'è nazione, avemu ghjuntu à un'altra festa chì abbracciamu cù amore.

In questa occasione, felicitaraghju a vostra festa di Ramadan cù i mo più sinceri auguri; Spergu chì sta festa benedetta ci avvicinerà più chè mai è rinfurzà a nostra fratellanza è l’amicizia.

Cari citadini,

Per l'ultimi 17 anni, avemu culligatu ogni cità di u nostru paese cù strade divise, ferrovie, mare è vie aeree per chì tutti ponu riunite cù i so amati più facilmente.

In issi ghjorni eccezziunali, quandu l'amore, a pace è l'amicizia sò sperimentati à u più altu livellu è i ligami di famiglia sò rinfurzati, sia più attentu è sensibule rispettendu e regule di trafficu à a massima misura mentre viaghja; In particulare vi pregu di ùn guidà mentre dorme o stancu.

Spergu chì stu bellu entusiasmu di vacanze ci rallegrarà u cori è chì i fogghi ùn esceranu micca cù sbagli in i carrughji.

Cù sti sentimenti, felicita à i mo culleghi è à a nostra amata nazione per a Santa Festa di Ramadan, vogliu à Diu Onnipotente chì ci porti assai più vacanze in unità è sulidarità, è offre u mo amore è u rispettu...

Bone vacanze…

Mehmet Cahit Turhan
Ministru di Trasporti è Infrastrutture

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*