Visita significativa da TCDD per Little Feet

visita significativa à i pedi minusculi da tcdd
visita significativa à i pedi minusculi da tcdd

U Kindergarten Privatu Minik Ayaklar hà scupertu novu novu cù i prughjetti chì anu pruduciutu è a so visione d'educazione-insegnamentu. "L'educazione hè a cucina di a vita. L'educatori, invece, sò chefs eccezziunali chì determinanu ciò chì esce da sta cucina. Ogni platu hà una ricetta standard è preparazione. A squadra Special Little Feet hà dettu: "Solu un picculu toccu pò rende stu platu unicu" è hà sottolineatu a so perspettiva nantu à l'educazione.

Minik Ayaklar Kindergarten hà iniziatu un prughjettu in tutta a scola à l'occasione di u 27 di marzu, u ghjornu mundiale di i Ferroviari. In u prugettu, i zitelli, chì ùn anu mai scontru un trenu per via di a so situazione geugrafica, hà sappiutu prima ciò chì face l'Autorità Ferroviaria, cumu u trasportu hè nantu à e ferrovie, cumu travaglianu i veiculi, i tituli di i travagliadori ferroviari è i travaglii chì facenu. . In seguitu, anu scrittu lettere cù l'implicazione di a famiglia à i travagliadori di ferrovia, ch'elli avianu forse cunnisciutu solu in drammi è cartoni. In a lettera, anu ricamatu u so amore è i so sogni è e lettere sò state mandate à a Direzzione Generale di TCDD. U scopu di u prugettu era di mette un surrisu in faccia è ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u sviluppu di TCDD, da l'unità superiore à l'unità più bassa.

U Cunsigliu di Stampa di TCDD İbrahim Kekeç ùn hè statu indifferente à a sincerità è l'amore di e lettere è hà visitatu personalmente u Manager di a Stazione Bozüyük YHT Sami Küçük è i studienti di u Kindergarten Privatu Minik Ayaklar in nome di a famiglia TCDD. Hà lasciatu ricordi indimenticabili à i zitelli, trasmettendu a manu e lettere ch'elli avianu preparatu cù cura è sincerità in risposta à e lettere chì anu ricevutu. Hà prisentatu ancu i treni di lignu è un mudellu di Trenu d'Alta Velocità reale à i zitelli.

A causa di a visita di u Cunsigliu di Stampa di TCDD İbrahim Kekeç, Orhan Çelik, u Manager di Filiale di l'Istituzioni di Educazione Privata di a Direzzione Distrettuale di l'Educazione Naziunale, chì rapprisenta a Direzzione di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di İnegöl, hà ospitatu u Kindergarten Privatu Minik Ayaklar.

Mentre apprezzendu u prugettu, Çelik hà dichjaratu ch'ellu era cuntentu di a visita di Kekeç, è chì tuttu ciò chì hè fattu in questu gruppu d'età determina u futuru. In u so discorsu indirizzatu à i zitelli, Çelik hà dichjaratu chì si ricurdaranu definitivamente di questu ghjornu in u futuru è ringraziò Kekeç.

İbrahim Kekeç, invece, hà dichjaratu ch'elli eranu sorpresi quandu anu ricevutu e lettere, li leghjenu unu per unu è eranu felici, perchè ùn vulianu micca esse indifferenti. Mentre parlava di l'attività di TCDD, a so impurtanza in a storia è i so scopi futuri, hà apertu novi orizonti per i studienti è i prufessori. Kekeç partì ringraziendu a famiglia Special Minik Ayaklar per u prughjettu chì anu pruduttu.

Pınar Yıldız, Direttore cummerciale di Minik Ayaklar Kindergarten Privatu, hà dettu: "L'educazione hè un affare impurtante. Esse educatore richiede sempre di mira à u megliu, sempre mantene l'imaginazione fresca è fighjendu l'avvene cù speranza. Sapendu cumu spinghje i limiti significa sapè chì e scunfitte sò ancu guadagnà. A squadra privata di Minik Ayaklar Kindergarten hè custituita da educatori chì ùn piace micca finta. Per quessa, sempre hà u scopu di trasfurmà i sogni oltre u standard in realità. È spessu riesce. Aghjusta à u so saccu di sperienza facendu analisi quandu ùn hè micca successu ".

A squadra di Özel Minik Ayaklar Kindergarten sapi chì l'educazione è a furmazione ùn sò micca solu in l'ordine di classi, ma in numeri. Li piace à nutriscia i so figlioli in tutti i campi per ch'elli ponu diventà caratteri forti in a vita.

U fundatore privatu di Minik Ayaklar Kindergarten Enerjin Baloğlu, invece, hà ringraziatu u Cunsigliu di stampa di TCDD, İbrahim Kekeç, è u Manager di a Stazione Bozüyük YHT, Sami Küçük, per a so gentilezza, dicendu chì era onoratu per a so visita. Baloğlu hà felicitatu a so ghjurnata da quì una volta di più è hà aghjustatu chì aspittàvanu ansiosamente a continuazione di i successi, novi strade per novi storie è novi carri.

Per a lettera mandata da u Cunsigliu di stampa di TCDD İbrahim Kekec in risposta Cliccate QUI

Ghjurnale Yildirim

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*