L'accordu di u trafficu prioritariu di i pedoni serà fattu in Gerede

L'arrangementu di u trafficu priurità di i pedoni serà fattu in terra
L'arrangementu di u trafficu priurità di i pedoni serà fattu in terra

L'applicazione "Traffic Priority Pedestrian" hè implementata da a Municipalità di Gerede. 4444,8 m2 di linee stradali, 1133 m2 di passaggi pedonali è avvisi di rallentamentu seranu fatti nantu à i Boulevards, Avenues è Strade determinate da a Direzzione di l'Affari Tecnici di a Municipalità di Gerede in u distrittu. L'offerta si terrà u marcuri 10 di lugliu, à 10.30 à a Sala di u Cunsigliu Municipale di Gerede.

Hè statu informatu chì i travaglii cuntinueghjanu in tuttu u distrittu in u quadru di un pianu è un prugramma specificu per facilità u flussu di u trafficu è assicurà a traversata più sicura di a strada per i pedoni. In tuttu u distrittu, Boulevards, Avenues è Strade induve i visuali di i pedoni è i passaghji pedestriali sò previsti per esse fatti cù pittura di doppiu cumpunenti; Turgut Özal Street, Atatürk Boulevard, Yüzüncüyıl Street, Hafız Esat Gerede Street, Yaprak Street, M.Akif Ersoy Street, Avaroğlu Street, Muallim Evler Street, Hacı Emin Efendi Street, Cumhuriyet Street, Eski Okul Street, Çongar Meh Street, Strada Famettih , Çayboyu Street, Dertli Street, Hacı Baki Çevikoğlu Street, Nalbant Street. Boulevards, Avenues è Strade induve e linee di strada chì furnisce a visione di notte sò previste per esse fatte cù pittura termoplastica; Dentru u Mercatu, Zona di Mercatu Apertu, Intornu à u Mercatu, Strada di u Guvernu, Strada Esentepe, Strada Lale, Strada Turgut Özal, Boulevard Atatürk, Strada Hacı Emin Efendi, Strada Osmanlı, Strada Cumhuriyet, Strada Abdurrahman Şahin, Strada Necip Fazıl, Strada Özlem, Strada Mimar Sinan, Strada Yüzüncüyıl, Strada Nalbant, Strada Avaroğlu.

Dopu à a dichjarazione di l'annu di u "Traffic Priority Pedestrian" da u Ministeru di l'Affari Interni, u sindaco Mustafa Allar hà dichjaratu chì i pedoni anu u dirittu di passaghju in u trafficu è hà dettu: "Riguardu à questu, u nostru Ministeru di l'Affari Interni hà iniziatu un studiu per sensibilizà. di priorità di i pedoni in u trafficu. Cum'è a municipalità di Gerede, averemu tali signali d'alerta disegnati nantu à i passaghji pedonali in u nostru distrittu è soprattuttu intornu à a scola, per sustene sta campagna in u megliu modu pussibule. E nostre squadre cuntinueranu u so travagliu in tuttu u distrittu in u quadru di un certu pianu è prugramma per fà u flussu di u trafficu è assicurà a traversata più sicura di a strada per i pedoni. "I pedoni anu a priorità in u trafficu è sustenemu ogni tipu di furmazione, prughjetti è cullaburazioni necessarii per questu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*