"One Belt One Road" serà discututu in Istanbul

una cintura è una strada seranu discututi in Istanbul
una cintura è una strada seranu discututi in Istanbul

L'Università Gedik d'Istanbul conduce un studiu in u quale serà discututu u prughjettu "One Belt One Road" di u presidente cinese Xi Jinping. Mher Sahakyan, Direttore di a Fundazione di u Cunsigliu di Ricerca Politica è Strategica Cina-Eurasiatica, participà ancu à u studiu.

una corsia in una strada
una corsia in una strada

L'Università Gedik di Istanbul conduce cunferenze è ricerche scientifiche cù i studienti è i docenti in cunfurmità cù l'accordu "Memorandum of Understanding" firmatu cù a Republica Populare Chine, l'Università di Lanzhou, a Facultà di Scienze Politiche è Suciali.

In questu cuntestu, u "Foru di Discussioni Politiche Globali" si terrà in Istanbul trà u 29 di lugliu è u 4 d'aostu. In u scopu di u foru, un studiu serà realizatu u 31 di lugliu, cù u prughjettu "One Belt One Road" di u presidente cinese Xi Jinping in u so centru. Accademici da a Republica Populare Chine, u Cunsul Generale di a Republica Populare Chine in Istanbul, u presidente di l'Associazione Culturale di a Republica Populare Chine è i membri di a facultà universitaria participanu à u studiu cù presentazioni. Mher Sahakyan, Direttore di a Fundazione di u Cunsigliu di Ricerca Politica è Strategica Sino-Eurasiatica, farà ancu una presentazione nantu à "One Road, One Belt". U Forum si svolgerà in u Campus Kartal di l'università. A presentazione di Mher Sahakyan principia à 10.00:XNUMX. U titulu di a presentazione hè "One Belt, One Road Project from the Viewpoint of Armenia".

A Fundazione di u Cunsigliu di Ricerca Politica è Strategica Sino-Eurasiatica hè una istituzione creata per fà ricerche ecunomiche è politiche, urganizà cunferenze internaziunali è espansione a cooperazione trà l'Armenia è a Republica Populare Chine in Eurasia. L'Università Gedik di Istanbul hè u terzu cumpagnu in stu studiu è cuntribuisce à l'attività internaziunali. Capu di u Dipartimentu di Relazioni Internaziunali di l'Università, Prof. Dr. Süha Atatüre hà dettu: "In u stessu tempu, cù l'accordu di partenariatu, seranu stabilite relazioni cù l'imprese turchi è cinesi chì sò particularmente interessate in u prughjettu 'One Belt One Road' o chì anu investimenti in questu scopu, in modu chì l'accademicu. u latu di u prugettu serà abbracciatu ". (Aostu)

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*