İmamoğlu: "Averemu novi linee di Metrobus"

Imamoglu serà a nostra nova linea di metrobus
Imamoglu serà a nostra nova linea di metrobus

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu oghje Kabataş- Hà fattu un tour d'ispezione in u Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey. In u scopu di u viaghju, İmamoğlu hà esaminatu i treni di u metro, chì hè in custruzzione, è u centru di mantenimentu è di cummandu. Dopu avè seguitu i travaglii in situ, İmamoğlu hà salutatu i travagliadori di u metro. Dopu avè ricevutu l'ultime informazioni nantu à a linea, İmamoğlu hà fattu un comunicatu di stampa. İmamoğlu hà fattu dichjarazioni annantu à u metro, u metrobus è e novi spazii in a cità metropolitana. İmamoğlu hà dichjaratu chì ci saranu novi fermate in i metrobus.

"RIHABILAREMI METROBULI"
I prublemi ligati à i metrobus sò stati ancu trasmessi à İmamoğlu. İmamoğlu hà rispostu à sta dumanda direzionale, "I nostri veiculi Metrobus anu bisognu di un cambiamentu seriu. Ci sò tramindui veiculi anziane è u trasportu in direzzione opposta provoca prublemi è accidenti. Avemu determinazioni à u puntu di cambià. Sentu cumenti assai interessanti in 1 mese. Chì « risolve u prublema di u trasportu »... Ci hè quelli chì sopravvalutanu e so aspettative o ci sò quelli chì anu intenzioni diverse, ma i veiculi di metrobus sò assai in a nostra agenda. À u listessu tempu, sapemu chì un veiculu di metrobus face chì a ghjente accumule perchè a capacità ùn hè micca abbastanza. Ci sò ancu cumpagnie chì sò spicializati in questu campu è pruducenu veiculi domestici. A nostra cunnessione cù elli cuntinueghja. Di sicuru, ci sò parti chì avemu da riabilitazioni prestu è mette in usu prestu, ma tutta a suluzione hè veramente una seria questione di rinnuvamentu di u veiculu, è in questu sensu, ci sò veiculi adattati cum'è sistema, regulazione direzzione, in generale, chì avemu crede à esse l'adeguatezza, cum'è a capacità, ma sfurtunatamenti, a so pruduzzione è a cumissioni si ritruvà in l'invernu. Ùn hè micca una situazione, ma simu in una pusizioni per eliminà qualchi prublemi cù una riabilitazione ".

"TUTTI sò cuscenti chì ùn aghju micca à sapè tuttu"
Imamoglu, à a quistione "Avete aduprà l'autobus di a cumpagnia Olandese chì aspetta in i garage?", "Ora avemu da vede. Ùn sò micca s'ellu li faremu musei. Di sicuru, ci sò stati certi casi induve i passi sbagliati sò stati fatti in compra di metrobus. In altre parolle, i veiculi chì ùn sò micca adattati per a topografia di Istanbul sò stati acquistati. I soldi seri sò stati spesi. Quessi sò cose tristi. Credu cusì. Ancu ind'è quellu cerculu chì vede, ci sò persone chì rapprisentanu a mente, a scienza è u travagliu. Tuttu u mondu sapi chì ùn aghju micca da sapè tuttu. Ci sò esperti in questu affari. Di sicuru, accettemu questu, ma cumpletamente, per pusà è fà ogni travagliu, ogni urganizazione, ogni prughjettu, in altri termini un sistema, in dettu. Cù u so finanziamentu, per esempiu, ùn hè micca una capacità se u so finanziamentu hè statu caru. Hè megliu di custà u prezzu più adattatu quì, o per include l'uttellu più precisu quì, o per riduce i risichi à zero durante a produzzione. Grazie à Diu avemu persone cun questa capacità in Turchia. Un'altra abilità hè necessaria. L'abilità chì u manager deve avè hè di furnisce u travagliu à u cumpetente. Ùn dicu micca chì sò tuttu. Facemu ancu cusì. Averemu novi linee di metrobus ", hà rispostu.

Dopu chì İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa, hà posatu separatamente cù e donne chì travaglianu in u cantiere. In seguitu, İmamoğlu si riunì cù tutti l'impiegati per una sessione di foto di gruppu. Parechji impiegati sò stati in fila per piglià un selfie cù İmamoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*