L'Istambuli currianu in Üsküdar senza trafficu

L'Istambuli viaghjanu in uskudar senza trafficu
L'Istambuli viaghjanu in uskudar senza trafficu

Avvenimentu 'Sò corsa Istanbul' urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, "Vulete curriri in un Üsküdar senza trafficu?" Hè stata fatta cù u slogan. Duimila Istanbuliti anu cumpetitu ferocemente per ghjunghje à a so destinazione in l'eventu, chì era ancu speziatu da i citadini disabili. Mestan Turhan vincìu a categuria maschile è Damla Çelik vincìu a categuria feminile.

A seconda corsa di a serie "I'm Running Istanbul" urganizata da Spor Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè stata oghje in Üsküdar. "Ti piacerebbe correre in un Üsküdar senza trafficu?" In l'eventu, chì hè statu tenutu cù u slogan di i corridori disabilitati, quasi dui mila Istanbuliti corse in un Üsküdar senza vitture è senza trafficu. U sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen, u direttore di a ghjuventù è u sport di İBB Ayhan Kep è u subdirector generale di Sports Istanbul Yusuf Önen anu participatu ancu à l'avvenimentu.

Mestan Turhan hà pigliatu u primu postu in a Categoria di Classificazione Generale Maschile cù un tempu di 10:31 minuti, Aykut Taşdemir hè vinutu secondu cù un tempu di 41:32 è Abdullah Tuğluk hè ghjuntu terzu cù un tempu di 10:32 in a corsa di chip. tenuta nantu à una pista di 15 chilometri nantu à a costa di Üsküdar.

In a Classificazione Generale Femminile, Damla Çelik hè diventata u primu corridore à ghjunghje à a linea d'arrivu cù un tempu di 38:36 minuti. Elif Mert hà pigliatu u sicondu postu cù un tempu di 40:20 minuti, mentri Emine Baydilli hà finitu a corsa in u terzu postu cun un tempu di 43:28 minuti.

L'avvenimentu, induve l'Istanbuliti hà cumpetitu è ​​hà avutu una dumenica culurita, hà cuminciatu cù esercizii di respirazione è esercizii di riscaldamentu. L'avvenimentu, chì hà culuritu cù DJ Performance, hà finitu cù una cerimonia di premiazione.

CONTINUÀ TUTTI L'ANNU

A serie "I'm Running Istanbul" di quist'annu serà custituita da 5 tappe, una di e quali hè una tappa speciale. "I'm Running Istanbul" A prima corsa di a 4a stagione hè stata fatta in marzu cù a tappa speciale di u ghjornu internaziunale di a donna. Corsi dopu à Üsküdar Stage; Caddebostan Stage cuntinuerà tuttu l'annu cù u Bakırköy Stage è u Bebek Stage, l'ultima corsa di a serie.

PRIMA CORSA FATTA IN 2016

U prughjettu "I'm Running Istanbul" hà u scopu di incuragisce a participazione à e corse su strada in Turchia, in particulare a Maratona d'Istanbul è a Mezza Maratona di Istanbul, à urganizà gare alternative per i participanti di corsa in strada, à offre gare in serie per i corridori, è à adattà quelli. chì sò appena cuminciati à curriri à e corse di corta distanza, hè stata implementata in u 2016.

Le corse su piste di 10 km sono misurate con chip elettronici di cronometraggio. In ognuna di e razze induve i vincitori sò ricumpinsati cù diversi rigali, una medaglia separata cù un disignu speciale hè premiata. I corridori chì completanu tutte e 4 serie di gare cumbineranu e so medaglie è compie a medaglia "I'm Running Istanbul".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*