Finì à Salihli Bülent Ecevit Junction

Salihli Bulent Ecevit Junction
Salihli Bulent Ecevit Junction

À u Salihli Junction, chì hè chjamatu a strada di a morte da u populu di Salihli, u prughjettu di l'incruciate iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Manisa hè ghjuntu à a fine. Cù l'apertura di a 1ª tappa à u trafficu di i veiculi, i travaglii nantu à e cunnessione di a strada laterale avanzanu à piena velocità.

I travaglii iniziati da a municipalità metropolitana di Manisa à a junzione chjamata "crucivia di a morte" da a ghjente di Salihli sò ghjunti à a fine. In u scopu di u prugettu chjamatu Bülent Ecevit Köprülü Junction in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Manisa, dopu à a fine di u ponte di 800 metri di lunghezza, un totale di 26 mila 600 metri quadrati di asfaltu caldu, pali di illuminazione è guardrails in entrambe i sensi nantu à a strada. U ponte, a 1ª tappa di l'autostrada İzmir-Ankara hè stata aperta à u trafficu di i veiculi è Salihli hà cuntribuitu à u sollievu di u trafficu di i veiculi. U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa Ali Öztozlu è u Capu di u Dipartimentu di Custruzzione è Riparazione Stradale Kurtuluş Kuruçay anu esaminatu i travaglii in corso da a Municipalità Metropolitana di Manisa nantu à 23 mila metri quadrati di cunnessione stradale laterale è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione da u rappresentante di a cumpagnia di l'imprenditore.

Serà cumpletu prestu

Dichjarà chì compie i travaglii u più prestu pussibule, u Sicritariu Generale diputatu Ali Öztozlu hà dichjaratu chì u fondu di i viaducti aperti à u trafficu di i veiculi hà cuminciatu à esse usatu cum'è parcheghju, è chì anu da risponde ancu à i bisogni di parcheghju di Salihli. cù u prugettu. Dichjarà chì anu u scopu di compie i travaglii nantu à e cunnessione stradale laterale è l'area di parcheghju u più prestu pussibule, hà nutatu chì credenu chì l'area per esse aduprata cum'è parcheghju alleviarà a carica di parcheghju di Salihli. Ali Öztozlu hà desideratu chì u travagliu fattu sia benefica per a ghjente di Salihli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*