L'esportatore gira a rota versu l'autostrada!

l'esportatore gira a rota versu l'autostrada
l'esportatore gira a rota versu l'autostrada

E cumpagnie chì esportanu da Turchia à l'Italia cuminciaru à alluntanassi da a strada di a terra. L'imprese chì prima preferivanu mandà a so carica per mare perchè era rentabile, ora cambianu à a strada di terra per esse più veloce.

L'Italia hè unu di i primi 3 paesi à quale Turchia esporta più. L'esportatore generalmente manda i so spedizioni in questu paese per mare, postu chì furnisce un vantaghju di costu, è e spedizioni piglianu 10 ghjorni. Tuttavia, cum'è i fornitori cuminciaru à dumandà una consegna più veloce, l'esportatori cuminciaru à vultà à u trasportu stradale.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Intermax Logistics, Savaş Çelikel, chì hà dichjaratu chì ci era un aumentu di 6 per centu in i trasporti stradali chì anu fattu in Italia in i primi 40 mesi di l'annu, hà dettu: "In un periodu induve i più veloci vince, i nostri esportatori. volenu esse veloce è include u so pruduttu in u mercatu rapidamente. Altrimenti, a cumpagnia chì compra u pruduttu cumencia à circà i pruduttori alternativi è i venditori. Cum'è in ogni mercatu, pruvemu ancu di sustene l'esportatori in Italia. Arrivemu in Italia da Turchia per strada in 4-5 ghjorni ". disse.

A logistica rapida accelera l'esportazione è a produzzione!

Rimarchendu chì u risparmiu di tempu in u cummerciu hè u più grande ingressu, Çelikel hà sottolineatu l'impurtanza di a consegna puntuale, in particulare in settori impurtanti cum'è l'automobile, l'alimentariu è u tessili. Çelikel hà dettu: "Per risponde à i bisogni urgenti di l'esportatori, hè necessariu di purtà a merchenzie à u puntu di consegna u più prestu pussibule. A logistica rapida accelera l'esportazione è a produzzione. Semu in un momentu quandu avemu bisognu di questu u più cum'è paese ". hà fattu una dichjarazione.

Dichjarà chì anu spustatu l'industria automobilistica, tessili, alimentaria è chimica in Italia, Çelikel hà dettu ch'elli rispondenu à i bisogni di spedizione à alta velocità di l'imprese chì pruducenu in queste zone.

Squadra speciale, Uffiziu è Magazzinu per l'Italia

Sottulineendu chì l'Italia hè impurtante per l'esportazioni di Turchia, Çelikel hà dichjaratu chì anu stabilitu una squadra è un uffiziu speciale per gestisce l'operazioni stradali in questu paese, è anu investitu in magazzini in Italia.

Dichjarà chì sò in una pusizione assai forte in a regione grazia à i so magazzini situati in e cità taliane di Empoli, Pordenone è Varese, Çelikel hà aghjustatu chì portanu i so clienti un passu davanti à a cumpetizione cù i vantaghji purtati da questi magazzini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*