Stabilimentu Volkswagen desideratu in Konya

Konya hà ancu aspiratu à a facilità di volkswagen
Konya hà ancu aspiratu à a facilità di volkswagen

U presidente di a Camera di Cummerciu di Konya (KTO), Selçuk Öztürk, hà dettu: "Avemu cuminciatu i nostri sforzi per purtà à Konya l'impianto di produzzione chì u giant di fabricazione tedesca Volkswagen pensa à custruisce in Turchia".

U giant di l'automobile tedesca Volkswagen (VW), chì hà pruvatu à esse cunvinta à invistisce in Turchia per più di 10 anni, hè ghjuntu à a fine. Mentre hè quasi sicuru chì u giant mundiale di l'automobile Volkswagen investirà in Turchia, a corsa trà e pruvince per portà a facilità di produzzione in e so cità hà iniziatu. Dopu à a nutizia chì Volkswagen investirà 2 miliardi d'euros per a produzzione di Skoda è Seat in Turchia, a Càmera di Cummerciu di Konya hà pigliatu l'azzioni è hà iniziatu iniziative per portà a facilità di produzzione à Konya. In più di Konya, Balıkesir, Torbalı, Sakarya è Kocaeli aspiravanu ancu à l'investimentu, chì hè diventatu concretu dopu a visita di u CEO di VW Herbert Diess à u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Hè previstu chì 2022 mila persone seranu impiegate annu in a facilità di VW in Turchia, chì hè prevista per esse operativa in 5.

"U NOSTRE TRAVAIL CONTINUA PER WOLSWAGEN E CAR LOCAL"

U presidente di a Camera di Cummerciu di Konya (KTO) Selçuk Öztürk, chì hà dichjaratu chì i travaglii per a creazione di l'installazione di l'automobile domestica è di u stabilimentu di produzzione di Wolkwagen in Konya continuanu, hà dettu: "In u passatu, a nostra Camera di Cummerciu di Konya, Camera di l'Industria, l'Agenzia di Sviluppu Mevlana, u Konya Commodity Exchange è l'Uffiziu di u Guvernatore di Konya Ci era una iniziativa chì avemu principiatu in quantu à u prucessu di l'automobile domesticu in quale era implicatu. Avemu preparatu un rapportu in u quadru di sta iniziativa. In seguitu, avemu avutu una cumpagnia internaziunale chì preparava un studiu di fattibilità, chì include i vantaghji di a produzzione di l'automobile in Konya. A nostra dumanda di vitture domestiche cuntinueghja sempre. Travagliemu per fà l'investimentu di u giant di fabricazione tedesca Volkswagen in Konya ", disse.

U SVILUPPU STORICU DI WOLKSWAGEN

Hè una cumpagnia di l'automobile fundata da l'Associazione Automobilistica Tedesca in Germania in u 1937. U nome di a cumpagnia significa vittura di e persone in tedesco. A cumpagnia di Volkswagen mette u so putere industriale sottu à u cumandamentu di l'esercitu per aumentà a putenza di guerra tedesca in u 1940. Dopu à a Siconda Guerra Munniali, un cunsigliu cumpostu di 15 persone, custituitu da u Ministeru di l'Ecunumia Naziunale, u Ministeru di Finanze, a Republica Federale di Germania, a Republica di Bassa Sassonia, i dirigenti di a fabbrica è u persunale di fabbrica, hè statu numinatu à u cunsigliu di surviglianza di Volkswagen. . Volkswagen hà pruduciutu u primu mutore à l'aria di u mondu. U mutivu di questu era chì i mutori cù u rinfrescante di l'acqua ùn puderanu micca sopra à e cundizioni climatichi freti in Russia durante a Siconda Guerra Munniali è seranu danucati. Hè stata riurganizata da Heinz NORDHOFF in u 1948, è in u 1950 hà tornatu à u so livellu iniziale di pruduzzione. In u 1953, diventò u più grande fabricatore di l'automobile in Germania Occidentale. In u 1980, hà acceleratu i so sforzi per serve u mondu sanu. In u 1985, un novu mutore 16-valve hè aghjuntu à u mutore "GTI". U successu di stu mutore di novu pruduzzione in u sportu automobilisticu internaziunale hà cuminciatu à vene à u primu tempu in pocu tempu, è in u 1986 hè diventatu u Gruppu A Campione di u mondu Golf GTI 16 V. Cum'è a pruduzzione è u sviluppu di Volkswagen, u 23 di marzu di u 1987, ci era una pruduzzione speciale di un tipu Golf GL biancu. Sta pruduzzione era a vittura 50 Millionth di Volkswagen. Avà u mudellu Golf hè diventatu a vittura più venduta micca solu in Germania, ma ancu in tutta l'Europa. (Muslum Evci - in Anatolia oghje)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*