Supportu da a Municipalità di Edirne à u Prughjettu Strada Eurasia

sustegnu da a municipalità di Edirne à u prughjettu di a Strada Eurasia
sustegnu da a municipalità di Edirne à u prughjettu di a Strada Eurasia

A municipalità di Edirne, chì participa à u prughjettu "Eurasian Road" realizatu da l'Associazione Turchia di Itinerari Culturali, chì prepara assai rotte storiche è culturali cum'è a Via Licia, a Strada Evliya Çelebi è a Via Frigia in Turchia, cuntribuiscenu tramindui à u prumuzione di a cità è cuntribuisce à u prugettu.

L'Associazione di Itinerari Culturali (KRD), chì hè rispunsevule per a custruzzione, u mantenimentu è a prumuzione di e rotte culturali in Turchia, hà dumandatu à u Cunsigliu di l'Europa a certificazione di a Ruta Eurasiatica, una strada culturale transfrontaliera chì unisce a Turchia à l'Italia attraversu i Balcani. è u nordu di a Grecia cuntinueghja à preparà Studi di prughjettu, in quale Edirne Municipality hè trà l'istituzioni participanti, cuminciaru cù a riunione di apertura in Istanbul.

U travagliu di u prugettu hà poi cuntinuatu cù una visita in Italia cù i parti interessate per sperimentà a gestione di e rotte europee. U prugramma principia cù a degustazione di a cucina lucale è di u pane tradiziunale di a cità in u Monte Sant’Angelu è cuntinueghja cù una visita di i lochi storichi di a macellaria. Tutti i participanti anu avutu l'uccasione di marchjà nant'à a parte sud di a via culturale Via Francigena è ancu longu à a costa in parechji ghjorni. Queste passeggiate longu u percorsu eranu assai utili per sperimentà u percorsu più vicinu. Inoltre, una riunione produttiva hè stata fatta cù i rapprisentanti di l'EAVF à l'Università di Bari induve sò stati spartuti esempi di bona pratica.

I studii di u prugettu cuntinuavanu sottu à l'ospitu di a Municipalità di Bursa Nilüfer. Supportatu da u Programma di Cunvenzione di u Dialogo di a Società Civile trà Turchia è UE (SCD-V), u prugettu hè statu discututu in Misi per dui ghjorni. Unione Europea di Comuni è Associazioni di Via Francigena d'Italia, Associazione Naturalistica "Trace Your Eco" da Grecia, Fondazioni "Egnatia Trail" è "Sultans Way" da Paesi Bassi, Associazione d'Arte è Cultura "Tirana Express" da Albania, Rappresentanti di Istanbul Gruppu "Hiking Istanbul" da Izmit, l'Associazione "Path of Tolerance" da Izmit, è ancu ufficiali di Edirne Municipality è Izmit Municipality, chì sò i participanti di u prugettu.

In u scopu di l'avvenimentu, l'invitati anu avutu l'uppurtunità di vede a strada per caminari nantu à e strade di Mysia di 9,5 chilometri. I participanti anu avutu l'uppurtunità di scuntrà visitendu l'Associazione Misi Village Development and Sustainability, Nilüfer Misi Women's Culture and Solidarity Association, Atlas Village Women's Solidarity Association in u quadru di l'avvenimentu. Dopu à a caminata di a natura, i partenarii di u prughjettu anu visitatu a Casa di Scambio, chì hè stata stabilita da a Municipalità di Nilüfer è l'Associazione Cultura è Solidarietà di Emigranti di Bursa Lausanne in u District di Görükle.

U prughjettu chjamatu "Camminendu nantu à a Strada Eurasiatica" hè diventatu unu di i prughjetti chì sò stati attribuiti una cuncessione in u scopu di u 5u Terminu di u Programma di Dialogu di a Società Civile, finanziatu da l'Unione Europea, l'autorità cuntrattante hè l'Unità Centrale di Finanza è Cuntratti. , è realizatu da a Presidenza UE di u Ministeru di l'Affari Esteri TR. L'Associazione di Itinerari Culturali (KRD) candidata gestisce stu prughjettu in partenariatu cù l'Associazione Europea Via Francigena (EAVF) in Italia è l'Associazione Trace the Environment (TYE) in Grecia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*