U trasportu publicu serà liberu in Istanbul u luni 9 settembre

L'alarma di settembre in Istanbul u trasportu di massa serà liberu
L'alarma di settembre in Istanbul u trasportu di massa serà liberu

Lunedì 9 settembre, quandu e scole sò aperte, i veiculi di trasportu publicu furnisceranu serviziu gratuitu trà 06:00 è 14:00 in Istanbul.

L'annu accademicu 2019-2020 principia u luni 9 settembre 2019. In Istanbul, induve campanu 16 milioni di persone, quasi 4 milioni di studienti principianu e so classi. A Municipalità Metropolitana di Istanbul furnisce servizii di trasportu publicu gratuiti in Istanbul trà 9:06 è 00:14 u luni 00 settembre, cù a decisione di l'Assemblea presa per minimizzà a densità di trafficu dirigendu i citadini à u trasportu publicu.

2 milioni 200 mila passageri per ghjornu

Di conseguenza, u transitu gratuitu serà fattu nantu à e linee di u sistema ferroviariu in l'operazione Metro Istanbul. À i turnstiles di metro è tram, chì sò utilizati da una media di 2 milioni 200 mila persone à ghjornu, i passageri anu scansatu IstanbulKart, ma ùn ci sarà micca carica per questi pass.

Attenzione à e regule di trasportu publicu!

Hè pussibule di viaghjà più cunfortu in Istanbul, una di e metropoli più grande di u mondu, seguendu regule simplici di trasportu publicu. Metro Istanbul hà preparatu 11 filmi d'animazione per attirà l'attenzione à e regule da seguità in u trasportu publicu per furnisce un viaghju più piacevule per i residenti di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*