Elektra Elektronik hà da stabilisce un centru di R&D in 2020

electra electronics stabiliscerà un centru di R&D
electra electronics stabiliscerà un centru di R&D

Elektra Elektronik, a cumpagnia di punta di u settore di trasformatori è reattori di bassa tensione in Turchia in quantu à a capacità di produzzione, u numeru di impiegati, a tarifa d'esportazione è l'investimenti in R&D, esporta trasformatori domestici è naziunali è prudutti elettronici in 6 paesi in 60 cuntinenti. In u risultatu di i so forti studii di R&D dapoi 40 anni, Elektra Elektronik, chì hà ottenutu primi è prudutti pionieri in u so settore, face un investimentu chì radduppiarà a capacità di a so fabbrica attuale in Istanbul Esenyurt in 2019, chì hà dichjaratu cum'è l'"Annu di sfondate". A cumpagnia, chì hà allargatu ancu e so attività di R&D cù u so novu investimentu, hà ancu focu annantu à prughjetti cù partenariati TÜBİTAK. Elektra Elektronik, unu di i prughjetti chì hà realizatu cù a cuuperazione di METU è YTU, è l'altru hè in u prucessu di scrittura, sustene prughjetti di cooperazione industria-università cù questi dui prughjetti TUBITAK TEYDEB (Presidenza di i Programmi di Supportu di Tecnulugia è Innuvazione). U scopu di inizià u prucessu di stabilimentu di u centru di R&D in 2020, Elektra Elektronik avanza rapidamente versu diventà una marca turca globale preferita da u mondu in u campu di i trasformatori è i prudutti elettronichi espansione e so attività d'oltremare cù a so cumpagnia situata in Germania è l'uffizii di vendita situati in Germania. Cina è America.

Elektra Elektronik, a marca di punta di l'industria elettronica turca; Cù e so suluzioni tecnologiche avanzate in i campi di trasformatori, reattori, elementi feriti, qualità energetica è elettronica di putenza, si distingue in parechji settori diffirenti, cum'è a custruzzione, i sistemi ferroviari, l'electricità, l'elettronica, l'automatizazione, a robotica è maritime. Elektra Elektronik, a cumpagnia di punta di u settore di trasformatori è reattori di bassa tensione in Turchia in quantu à a capacità di produzzione, u numeru di impiegati, a tarifa d'esportazione è l'investimenti in R&D; Esporta trasformatori domestici è naziunali è prudutti elettronici à quasi 6 paesi in 60 cuntinenti, principalmente Cina, Spagna, Germania, Francia, Russia, Nova Zelanda, Africa, Mediu Oriente è Sudamerica.

U Direttore Generale di Elektra Electronics, Emin Armağan Şakar, hà dichjaratu chì Elektra Elektronik, chì hà pruduciutu primi è prudutti pionieri in u so settore cù alta tecnulugia in tutta a so longa storia di quasi 40 anni, hà aumentatu i so investimenti in R&D dapoi u 2010 è trasmette l'infurmazioni seguenti; "Cù u nostru trasformatore domesticu è i prudutti elettronichi cuncepiti è pruduciuti da ingegneri turchi in e fruntiere di u nostru paese, simu preferiti in prughjetti giganti in u mondu cum'è in u mercatu domesticu. Campus presidenziale, Istanbul New Airport, Sabiha Gökçen Airport, prughjettu di treni d'alta velocità, Marmaray è ospedali di cità in Turchia; all'estero, simu un attore impurtante in prughjetti cum'è e ferrovie cinesi, u prughjettu di l'acqua residuale di Guangzhou, l'amministrazione di l'electricità serba è e fabbriche russe di ferru è azzaru. Semu trà e rare cumpagnie turche chì sò capaci di vende prudutti elettronichi in Cina. In più, simu l'unica cumpagnia in u settore di trasformatori è reactori di bassa tensione in Turchia cù u Certificatu UL, chì permette di esportà à i Stati Uniti ".

TÜBİTAK fucalizza nantu à i prughjetti

Dichjarà chì Elektra Elektronik hà una cumpagnia in Germania è un uffiziu di vendita in Cina è i Stati Uniti, in più di a so sede in Turchia, Armağan Şakar hà dettu chì l'investimenti in R&D sò unu di i fatturi più impurtanti sottumessi à u so successu. Spieghendu chì anu fattu un investimentu chì radduppiarà a capacità di a so fabbrica esistente in Istanbul Esenyurt in 2019, chì anu dichjaratu cum'è "l'Annu di Rivuluzione", Şakar hà annunziatu chì anu allargatu ancu e so attività di R&D cù u novu investimentu. Dichjarà chì anu ancu focu annantu à i prughjetti cù i partenarii di TÜBİTAK in 2019, Şakar hà dettu: "Unu di i prughjetti chì avemu realizatu cù a cooperazione di METU è YTU hè statu appruvatu, è l'altru hè in u prucessu di scrittura. Sustemu i prughjetti di cooperazione industria-università cù questi dui prughjetti TÜBİTAK TEYDEB (Presidenza di Programmi di Supportu di Tecnulugia è Innovazione). In u risultatu di sti studii, avemu u scopu di inizià u prucessu di creazione di "Elektra Elektronik R&D Center" in 2020.

Marca turca preferita da u mondu

Enfatizendu chì sò stati in una rapida crescita dapoi u 2016, Şakar hà dettu: "Avemu aumentatu u tassu di crescita mediu di a nostra cumpagnia à u 3 per centu in l'ultimi 20 anni. In 2018, avemu ottenutu una crescita di 25% paragunata à l'annu precedente. Cù l'effettu di u nostru novu investimentu in a nostra fabbrica è i nostri sforzi aumentati di R&D, avemu u scopu di cresce trà u 2020 è u 10 per centu in u 15, è di aumentà u nostru tassu tutale di esportazione, chì hè di 50 per centu à l'oghje, à u 70 per centu. Ampliendu e nostre attività à l'esteru, avanzamu rapidamente versu diventà una marca turca globale preferita da u mondu in u campu di trasformatori è prudutti elettronichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*