Liberazione di Turchia in u trasportu cumminatu

Ibrahim Oz
Ibrahim Oz

İbrahim Öz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Trasportatori Ferroviari (DTD), chì sustene chì e cumpagnie chì furniscenu servizii di logistica anu da passà à u "sistema di trasportu cumminatu" chì copre tutti i modi di trasportu, hà dettu chì a cumpetizione cù u mondu serà pussibule cun questu. sistema.

Enfatizendu chì a parte di e ferrovie trà i modi di trasportu in Turchia in u trasportu di merci resta debule, Öz hà dettu: "I sparte trà i modi di trasportu duveranu esse vicini l'un à l'altru, cum'è i modi in Europa. Sfurtunatamente, a parte di u trasportu stradale in Turchia hè oghje per centu 91. In Europa, sta figura hè di circa 55-60 per centu. 20 per centu di mare è 20 per centu di ferrovia. Avemu ancu bisognu di avvicinassi sti modi in Turchia. Ci deve esse modi chì sustenenu l'altri, micca rivali. Questu hè u scopu di a nostra creazione cum'è associu ", disse.

Dicendu chì a Turchia hà assai lacune in l'educazione ferroviaria, Öz hà dettu chì ci hè una educazione logistica in l'università, ma ùn ci hè micca un curriculum chì spiegà e ferrovie fora di l'Università Anadolu. Per chjude stu gap, noi, cum'è associu, ci hè focu annantu à l'educazione ferroviaria ". Öz hà nutatu ciò chì segue nantu à l'attività di l'associu nantu à u sughjettu di l'educazione: "Avemu tenutu discussioni cù UND è UTIKAD nantu à l'educazione ferroviaria. Comu sapete, i membri di l'UND sò cumpagnie impegnate in u trasportu stradale. In ogni casu, secondu a nova tendenza, ci sò cumpagnie chì anu stabilitu è ​​volenu stabilisce un dipartimentu di ferrovia. Avemu digià favurendu questu. Dicemu chì, se a cumpagnia hè una cumpagnia di logistica, deve custruisce a via marittima o a ferrovia. In altri palori, lasciate fà u sistema chjamatu trasportu cumminatu. Perchè a salvezza di Turchia hè in questu sistema. Yaşar Rota, u direttore generale di a nostra associazione, chì hà 35 anni di sperienza in TCDD è hè docente in l'Università Anadolu, hà preparatu un prugramma di furmazione per questu. Ancu s'ellu ùn l'utilizanu micca avà, vulemu chì ricevenu furmazione per aduprà a ferrovia in u futuru. Inoltre, cum'è associu, avemu cuminciatu à unisce cù l'università. Ci scuntremu spessu da avà. Cuntribuiscemu à l'università in quantu à u curriculum ferroviariu.

Ibrahim Oz Zuhal Mansfield Matter for the Nation Program
Ibrahim Oz Zuhal Mansfield Matter for the Nation Program

Semu pronti à fà tuttu per chì a ferrovia si svilupperà in Turchia. UND hà apertu sale di furmazione per noi. I seminarii principiaranu l'annu prossimu. Qualchissia hà da cumpiendu sta necessità per l'educazione ferroviaria. I pruprietarii di l'imprese chì travaglianu cù questi furmazioni viranu tramindui a ferrovia è vedenu quali vagoni ponu esse trasportati. In u risultatu, se una catena logistica, una cuuperazione serà stabilita, è emergerà un trasportu cumminatu, hè assai naturali chì e persone chì cunnoscenu a strada, a ferrovia è a via marittima ponu creà quella catena. Vulemu compie a ferrovia chì manca in questa catena. Ùn pudete micca cumpete sapendu un modu unicu. Altrimenti, forse vi uttene u merchenzie più prezzu. Per quessa, vulemu furnisce educazione basatu annantu à questu scopu. Pensemu chì Turchia hà ancu bisognu di questu.

I membri di l'associu, chì anu pruvatu à fà sente a so voce à ogni occasione nantu à a liberalizazione di u trasportu di merci ferroviarie dapoi a so creazione, aspettanu a "legge di liberazione" per l'investimenti. Dicendu chì u prublema più grande in u trasportu ferroviariu ùn hè micca piglià i passi necessarii per a liberalizazione, Öz hà dettu: "A lege di liberalizazione hè stata posposta à u 2011. Ùn aspittemu micca sviluppi in questu sensu prima di l'alizzioni. Tuttavia, se a lege hè passata, a ferrovia serà aperta cumpletamente ", disse. Enfatizendu l'impurtanza di promulgà a lege per ghjunghje à l'ubbiettivi di u 2023, Öz hà dettu: "Cum'è associazione, sustenemu chì a liberalizazione è a privatizazione di e ferrovie hè un must. U megliu esempiu per questu hè THY. Dicemu, facemu a liberalizazione chì avete fattu quì.

Chì TCDD sia un operatore cum'è Aeroporti statali

Vulemu chì a listessa cosa succede in TCDD. Chì u settore privatu sia liberalizatu. Ch'ellu investa. Entra in l'asta. U statu ùn pò micca stà è investisce 100-150 miliardi di dollari in ferrovie statali. Ma u settore privatu pò fà. TCDD uttene un serviziu più veloce è più prezzu. In fine, questu affettarà tutti. Cum'è una associazione, avemu pruvatu l'impurtanza di questu. Cum'è associu, avemu oghje 1500 vagoni. Purtemu u 30 per centu di a merce trasportata per ferrovia in Turchia. TCDD hà 17 mila carri. Avemu dimustratu chì u settore privatu face stu travagliu megliu cà TCDD. Perchè questu hè a caratteristica di u settore privatu. Potenza di seguimentu più altu. Ùn funziona micca cù a logica di un servitore. Cum'è cumpagnie di logistica, seguitemu a nostra attività 24 ore à ghjornu. Ma postu chì TCDD hè un monopoliu, ùn vede nimu cum'è cuncurrenti. U peghju di tuttu, nimu paga. Mentre chì un vagone duveria di solitu purtassi 200 tunnellate per mese, porta 100-200 tunnellate, ma nimu ùn pò esse rispunsevuli chì stu vagone ùn hè micca bè gestitu. Dopu tuttu, hè publicu. Siccomu ùn avemu micca una lege in e nostre mani, ùn pudemu micca fà una quistione à nimu, ùn pudemu micca rivendicà i diritti, ùn pudemu micca tene li rispunsevuli. Ma quandu a lege hè promulgata, ci sarà un standard è ognunu averà a vuluntà di rispettà quellu standard. Questu s'applicà ancu à TCDD. Per quessa, noi, cum'è associu, dumandemu chì a lege ferroviaria sia promulgata, TCDD A.Ş, tutte e cumpagnie impegnate in a logistica ferroviaria in Turchia in cundizioni uguali in e stesse cundizioni è deve esse creatu un ambiente cumpetitivu uguale ".

Dichjarà chì e rotte cummerciale anu da esse sviluppate per cumpete cù u mondu, Öz hà enfatizatu l'impurtanza di u prughjettu di Marmaray à questu puntu è hà dettu: "Cù Marmaray, una cunnessione ferroviaria ininterrotta serà furnita da Londra à Pechino. Quì, 21 treni di merci, 21 di partenza è 42 d'arrivu, puderanu operà. A firma di l'"Accordu di Cooperazione Ferroviaria" accunsentutu trà u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, è u Ministru di Ferrovie di Cina, Liu Zhijun, trà i primi ministri di i dui paesi l'8 ottobre, mostra ancu l'impurtanza di Turchia in u mercatu globale. . Cina dice "Semu a continuazione di a linea Kars-Tbilisi-Baku". Perchè u mondu hè avà diventatu un mercatu globale. Sò ancu à circà un locu più adattatu. Cercanu rotte chì ponu ghjunghje più rapidamente ".

Nutendu chì i paesi europei, chì sò cuscenti di i sviluppi in a ferrovia in Turchia, anu aumentatu u so interessu in u mercatu turcu, Öz hà dettu chì a delegazione ferroviaria britannica hè ghjunta in Turchia dopu à i tedeschi è italiani. Öz hà dettu: "I britannichi cercanu un cumpagnu in Turchia per i travaglii di l'infrastruttura ferroviaria. Quessi sò cumpagnie chì facenu travaglii di infrastruttura di custruzzione ferroviaria. Hanu bisognu di truvà un cumpagnu in Turchia per entre in l'offerta quì. Hanu fattu presentazioni annantu à questu in Ankara è quì. Questu hè un bonu sviluppu, un paese cum'è l'Inghilterra chì vene in Turchia è dicendu sì, cercu un cumpagnu ", disse.

Esprimendu chì anu ghjuntu à 37 membri cù a participazione di novi membri cum'è i porti Akport è Mersin è u Gruppu Kınay in l'ultime settimane, Öz hà dettu chì u scopu di ghjunghje à 50 membri à a fine di l'annu. Nutendu chì u numeru di membri hè cresciutu di colpu, Öz hà spiegatu i mutivi di questu cù e seguenti parolle: "A nova gestione travaglia assai dura per i novi membri. Visitemu cumpagnie chì facenu a logistica ferroviaria una per una. È vi invitemu à diventà un membru. Quandu li spieghemu ciò chì facemu è i nostri scopi, sò ancu assai impressiunati. A maiò parte di elli decide di diventà membri. Avemu ancu preparatu un schedariu introduttivu, chì include i nostri scopi è ugettivi, è l'hà spartutu cù e 200 più grandi urganisazioni di Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*