U presidente Seçer: "Avemu bisognu di un portu di crociera in Mersin"

U presidente Secer Mersin, avemu bisognu di un portu di cruciera
U presidente Secer Mersin, avemu bisognu di un portu di cruciera

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà participatu à u prugramma di celebrazione di u 30th Anniversary di Mersin Chamber of Shipping, chì hè a seconda camera di cummerciu marittima di Turchia.

U presidente Seçer, parlendu à a ricezione in un hotel privatu, celebrò l'anniversariu di a creazione di Mersin Chamber of Shipping, chì hà fattu cuntributi significativi à u sviluppu di u cummerciu marittimu è marittimu. U sindaco Seçer hà dichjaratu chì cum'è a municipalità metropolitana, daranu un supportu in tutti i sensi per u sviluppu ulteriore di a cità in u campu di u cummerciu marittimu, è hà dichjaratu chì sò l'unicu cumuni in Turchia chì opera un portu cù u portu di Taşucu chì pussede. .

Enfatizendu chì Mersin hà un postu impurtante sia in l'arena naziunale sia internaziunale in quantu à a so situazione geopulitica è u so portu, chì serve in un hinterland assai largu in u campu di u cummerciu, u presidente Seçer hà sottolineatu chì Mersin hà bisognu di un secondu portu per purtà questu. pusizioni avanti.

In u so discorsu, Seçer hà ancu attiratu l'attenzione nantu à a contaminazione di u mare durante u cummerciu marittimu è hà invitatu à e cumpagnie impegnate in u cummerciu per esse sensibili per ùn contaminate micca u mare è l'ambiente.

"U portu di Mersin hà una impurtanza assai diversa in Turchia"

U presidente Seçer hà dettu chì Mersin hè una cità cummerciale impurtante è chì hà avutu sta caratteristica da u fattu chì hà un portu chì trasferisce à l'arrière-terri impurtanti è hà dettu: "Parechje cità sò cità costiere. Hà ancu un portu, ma u portu di Mersin hà una impurtanza assai diversa. Semu nantu à una geugrafia chì hà vantaghji impurtanti in quantu à u trasferimentu di i prudutti sottumessi à u cummerciu da stu corridore à l'hinterlands assai impurtanti cum'è u Mediu Oriente, a Peninsula Araba è u Caucasu ".

Dichjarà chì Mersin hè in un puntu impurtante in u cummerciu marittimu grazia à a so situazione è a so impurtanza strategica, Seçer hà dettu: "Avemu un portu cù un voluminu cummerciale di circa 3 miliardi di dollari quì. Importemu è esportemu. L'impurtazioni entranu in produzzione. E pruduzzione vanu à l'esteru cum'è un articulu d'esportazione ".

"Semu à u più altu livellu trà e municipalità rispettate in Turchia"

Cuntinuendu u so discorsu affirmannu chì l'identità di a cità cummerciale di Mersin hà un rolu impurtante per fà a municipalità metropolitana di Mersin una di e municipalità più rispettate, u sindaco Seçer hà dettu: "Di sicuru, Mersin hè a casa di parechji patrimonii storichi è culturali cum'è cità, hè una enorma cità. cità induve parechji civilisazioni si sciolti in una sola pignatta, ma s'è Mersin Metropolitan Municipality hè una cumuna forte oghje, u fattu chì hè una cità cummerciale hà un rolu impurtante. A nostra municipalità hà un ingressu impurtante per via di l'alti rivenuti fiscali. Semu à u più altu livellu trà e municipalità rispettate in Turchia. Cerchemu di trasfurmà questu in un serviziu ghjustu à i nostri citadini è a nostra bella cità ".

In a continuazione di u so discorsu, Seçer hà chjamatu l'istituzioni è l'urganisazione per ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di u cummerciu marittimu in Mersin, è chì anu da fà più di ciò ch'elli ponu aduprà i vantaghji di Mersin in materia marittima.

"Semu sensibili à a contaminazione ambientale è di u mare"

Enfatizendu u fattu chì e cumpagnie impegnate in u cummerciu marittimu causanu a contaminazione ambientale è marina, u sindaco Seçer hà dichjaratu chì, cum'è a municipalità metropolitana, anu cura di mantene u mare di Mersin pulito è hà invitatu e cumpagnie impegnate in u trasportu à esse sensibili in questu sensu. U presidente Seçer hà cuntinuatu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"Averaghju alcune dumande in particulare da i nostri amichi chì trattanu di u cummerciu marittimu. Facemu inspezioni à a misura di i nostri puteri, perchè simu sensibili à a contaminazione ambientale è a contaminazione marina. A nostra municipalità hà multatu più di 14 milioni di lire da u principiu di l'annu. A punizioni ùn hè micca un deterrent in questu sensu. L'ambiente hè contaminatu è l'ambiente hè distruttu. Ùn imposteremu micca ammende, ma e navi chì portanu carichi quì ùn anu micca impurtà u nostru mare è u nostru paese. Hè u nostru duvere di creà sta cuscenza annantu à l'imprese chì facenu stu cummerciu è stu trasportu ".

"Vulemu operà u portu di Taşucu in u megliu modu"

Dichjarà ch'elli sò l'unicu cumuni in Turchia chì opera un portu è chì vulianu uperà lu in u megliu modu pussibule se u benefiziu à longu andà di i diritti hè datu da l'istituzione pertinente, Seçer hà dettu: "Dopu chì u portu di Taşucu hè diventatu un portu. tutta a cità dopu à u 2014, hè stata lasciata sottu à a rispunsabilità di a nostra cumuna, ma hè un umore scuru deplorable. Hè un portu cù ligami è pudemu furnisce quelli servizii, ma quandu u vecu cum'è merre, hè un portu chì mi sentu veramente vergogna. Studi d'attribuzione di rinnuvamentu sò stati realizati ogni annu finu à oghje. L'istituzione pertinente ci hà datu. Aghju oppostu à questu prublema. Se u benefiziu à longu andà ci hè furnitu da l'istituzione pertinente, vulemu uperà stu portu in u megliu modu pussibule cum'è cumuna ".

"Avemu bisognu di un portu di cruciera in Mersin"

Cuntinuendu u so discorsu affirmannu chì Mersin hà bisognu di un secondu portu è chì sò pronti à fà ogni cuntribuzione cum'è cumuna in l'accordi da esse fatti in questu sensu, u sindaco Seçer hà cuntinuatu: "U secondu portu hè una prughjezzione chì pensu chì hè impurtante per Mersin. Questu ùn hè micca u mo duvere, hè u duvere di l'amministrazione cintrali, ma avemu vistu cun dispiacere chì questu hè un arrangiamentu in u 11u Pianu di Sviluppu, cum'è s'ellu era previstu per un locu fora di Mersin. Avemu bisognu di un portu di cruciera in Mersin. Cum'è a municipalità, simu pronti à cuntribuisce in tutti i modi pussibuli à a regulazione chì deve esse fatta in questu sensu. Vulemu chì i navi di cruciera chì portanu micca solu prudutti è merchenzie, ma ancu turisti per vene in questa cità. Eiu è a mo cumuna simu pronti à cuntribuisce in ogni modu per chì Mersin diventa una cità di mare è Mersin hè una sucità marina in ogni campu.

Seçer hà finalmente celebratu u 30th anniversariu di a Mersin Chamber of Shipping è hà dettu: "Vulemu ringrazià i nostri amici sperimentati chì anu cuntribuitu à sta cumunità è aghjunghjenu un valore significativu à a nostra cità. Felicitate u 30 anniversariu è vi auguru ghjorni di successu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*