Altu Furnace rinnuvatu in KARDEMİR

L'altufurnu rinnuvatu in kardemir hè statu sparatu
L'altufurnu rinnuvatu in kardemir hè statu sparatu

L'altu furnace n ° 10 in Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR), chì hè stata fermata u 4 di ghjugnu, hè stata riaccendita cù una cerimonia tenuta dopu à 112 ghjorni di travagliu di rinnuvamentu. I membri di u cunsigliu di direzzione di a nostra cumpagnia, chì anu participatu à a cerimonia cum'è un staffu pienu, cuminciaru a produzzione accendendu u furnace cù torche accese dopu à i discorsi è e preghiere.

A capacità di pruduzzione di u furnace hè stata aumentata à 85.000.000 tunnellate cù un aumentu di 10% facendu cambiamenti di armatura regiunale in l'altufurnu, chì hè stata rinnuvata cù una spesa di circa 550.000 TL. Cum'è parte di a rinuvazione, tutti i sistemi di rinfrescante, refrattarii, fonderie, pipeline idrauliche, cavi d'automatizazione elettrica è stufe in u fornu sò stati rinnuvati è mudernizzati.

Dà infurmazioni nantu à u prucessu d'investimentu in a ceremonia di spara, u General Manager di a nostra cumpagnia Dr. Hüseyin Soykan hà dichjaratu chì una squadra d'investimentu di circa 250 persone, custituita da u persunale di cumpagnie di fornitori naziunali è stranieri, cù u persunale di KARDEMİR, hà participatu à i travaglii di rinnuvamentu. Attenzione à u fattu chì, in u risultatu di u travagliu coordinatu chì dura 112 ghjorni, un totale di 2.650 2200 tunnellate d'acciaio è 85 450 tunnellate di smontaggio è assemblamentu di refrattarii sò stati realizati, Soykan hà dettu chì dopu à sta fermata di mantenimentu, chì hà spesu 3 milioni di TL, u vulume furnace hè statu aumentatu da 580m3 à 100.000m450.000, cusì a capacità di pruduzzione di ferru crudu liquidu era 550.000 XNUMX. Hà nutatu chì hè stata aumentata da XNUMX XNUMX tunnellate à XNUMX XNUMX tunnellate crescendu tunnellate.

In u so discorsu, u General Manager di a nostra cumpagnia Dr. Huseyin Soykan; "Felicitate à tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu à questu impurtante mantenimentu è aumentu di a capacità, in particulare u persunale di l'altufurnu, è ancu tutti l'operazione, l'investimentu è u persunale di compra", disse. Ringraziendu dinò à u Cunsigliu di Amministrazione per a visione è u sustegnu necessariu per a nostra cumpagnia per ghjunghje à u so scopu di produzzione di 3.5 milioni di tunnellate / annu, Soykan hà cunclusu u so discorsu chì vulia chì l'altu furnace rinnuvatu n. Kardemir cresce, Karabük cresce, u nostru paese cresce".

U presidente di u Cunsigliu di KARDEMİR Kamil Güleç, in u so discorsu prima di sparà, hà attiratu l'attenzione à e capacità ingegneria di a cumpagnia. Güleç hà dettu: "25 anni fà, ùn pudemu micca fà nunda di sti ristrutturazioni noi stessi, è l'avemu fattu purtendu una squadra da fora. Dopu à a privatizazione, facemu tutte e rivisioni noi stessi. Avemu successu inseme cù l'ingegnere, u travagliu, u capu è l'impiigatu di a nostra cumpagnia. Questu riempie i nostri cori. Kardemir A.Ş., a prima cumpagnia chì hà stabilitu un altufurnu cum'è una cumpagnia privata in u nostru paese. Avemu ottenutu questu cù i nostri amichi ingegneri, i nostri travagliadori è i nostri impiegati. In questu furnace, cum'è u nostru Direttore Generale hà dettu, ùn simu micca solu furnisce un aghjurnamentu, ma ancu un aumentu di capacità. Labour ringrazia tutti quelli chì anu cuntribuitu. Questu hè un investimentu assai impurtante. A più impurtante hè chì stu travagliu hè rializatu senza sangue di u nasu di nimu o accidenti di travagliu mentre face stu investimentu. Per questu, aghju ancu felicità i nostri amichi. Custruiremu un altru furnace per aumentà a capacità di 3,5 milioni di tunnellate. Stu investimentu serà ancu realizatu in l'annu prossimu è seremu una cumpagnia chì hà ottenutu una capacità attuale di 3,5 milioni di tunnellate. Buddha ci dà elogi. Vogliu ringrazià tutte e 250 persone chì anu cuntribuitu à stu travagliu. Vogliu ringrazià tutti i travagliadori è l'impiegati di Kardemir. Grazie à u nostru cunsigliu di direzzione. Se u nostru cunsigliu di direzzione ùn piglia micca queste decisioni d'investimentu, hè impussibile per qualcunu d'elli si avvera. I felicità è li ringraziu individualmente. Vogliu stu fornu bona furtuna. Bona furtuna ", disse.

Hè previstu chì l'investimenti in corso di KARDEMIR in a capacità di cunvertitore 2 in l'area di l'acciaieri, a nova pianta di calce è a 4a macchina di colata cuntinuu seranu compie è messe in opera in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*