A bona nova di u Centru di Ski per Izmirians

una bona nutizia di u centru di sci per a ghjente di Izmir
una bona nutizia di u centru di sci per a ghjente di Izmir

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà inspeccionatu in u Bozdağ Ski Center. Pakdemirli hà dettu: "Serà operativu in a prossima stagione d'invernu, dopu chì era chjusu l'annu passatu per u periculu di avalanche". Bozdağ Ski Center in Ödemiş distrettu di Izmir, una di l'impurtanti stazioni di sci per u turismu invernale in a Regione Egea, hè stata chjusa da u Governatore di Izmir in 2017 per via di u periculu di avalanche è ùn hà micca servitu di novu.

U Ministeru di l'Agricultura è Foresta hà decisu di custruisce una cortina d'avalanche per riapertura di a stallazione, chì hè chjamata Uludag di l'Egeu, chì hà un alloghju per 80 persone, 2 teleski, 1 seggiovia, 3 piste da sci, una cafeteria è un ristorante.

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli, chì hà inspeccionatu u Bozdağ Ski Center in u distrittu di Ödemiş, hà ricurdatu à i ghjurnalisti chì era ghjuntu à a facilità in l'ultimi anni cum'è nativu di Izmir. Enfatizendu chì hà ricevutu infurmazioni nantu à a stazione di sci da l'autorità, Pakdemirli hà dettu: "Bozdağ Ski Center, chì era chjusu l'annu passatu per via di u periculu di avalanche, serà operativu in a prossima stagione invernu.

I nostri amichi anu realizatu una ispezione tecnica in a stallazione. Avemu bisognu di custruisce cortini di prevenzione di avalanche in a zona. Aghju datu struzzioni nantu à questu. "U prucessu di offerta hè iniziatu", disse. Dichjarà chì a cumpagnia chì opera a facilità hè ancu disposta à investisce, Pakdemirli hà indicatu chì a regione deve esse tornata à u turismu invernale.

U CLUB DI MONTAGNA VENGA

Pakdemirli cuntinuò: "Queste regioni ponu esse ricordate micca solu cù u so mare, ma ancu cù a so neve. Hè impurtante di turnà tutti questi à u funziunamentu è di metteli à u serviziu di a ghjente lucale. A nostra Direzzione Generale di Silvicultura hà da stabilisce ancu un club d’alpinismo dopu chì stu locu diventa operativu.

Inizieremu l'attività per i nostri ghjovani à scià. "Purteremu i nostri ghjovani da i cattivi abitudini è li dirigeremu à u sport". - Mane

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*