L'attività di logistica deve esse rinfurzata per a Turchia per ghjunghje i so obiettivi 2023

L'attività di logistica deve esse rinfurzata per chì Turchia ghjunghje à i so scopi.
L'attività di logistica deve esse rinfurzata per chì Turchia ghjunghje à i so scopi.

Enfatizendu chì l'attività di logistica deve esse rinfurzata per chì a Turchia ghjunghje à i so obiettivi di 2023, u presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Emre Eldener hà dettu: "Per questu scopu, hè assai impurtante chì i bisogni sò determinati currettamente è chì l'accordi legislativi sò di supportu è empowering. per u settore".

Enfatizendu chì Logitrans, chì hè tenutu ogni annu, hè impurtante per u settore, UTIKAD Chairman of the Board Emre Eldener, a fiera hè una urganizazione assai impurtante in quantu à u sviluppu di a logistica. Logitrans riunisce i paesi di l'Europa, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale. Cusì, i sperti di i settori di logistica è ancu di supply chain sò riuniti sottu à u stessu tettu.

Sottulineendu chì a fiera hè ancu assai impurtante in quantu à e novi opportunità di cummerciale, relazioni settoriali è novi cullaburazioni, u presidente Eldener hà dettu: "Logitrans Fair si distingue cum'è una urganizazione chì hà u scopu di riunisce tutti i partiti di u nostru settore in un puntu unicu. In questu sensu, pudemu dì chì seguita strettamente l'agenda logistica ", disse.

Dichjarà chì u Regolamentu TIO, a nova lege doganale, l'Aeroportu d'Istanbul è l'effetti di i fluttuazioni di a valuta nantu à u cummerciu esteru eranu nantu à l'agenda di UTIKAD l'annu passatu, u presidente Eldener hà spiegatu chì, in più di i pussibuli effetti di l'Industria 4.0 nantu à u settore cù a trasfurmazioni digitale, seguitanu ancu da vicinu l'applicazioni blockchain. U presidente Eldener hà dichjaratu chì sti approcci innovatori saranu ancu in u scopu di a fiera.

"U Pianu Maestru di Logistica in Turchia deve esse cumpletu"

Dichjarà chì i bisogni di a logistica devenu esse determinate currettamente per chì u settore diventerà una marca à l'esteru, u presidente Eldener hà dettu: "A cooperazione trà u settore è u publicu hè un must. À u listessu tempu, se l'accordi legislativi sò fatti in una manera chì sustene è rinfurzà l'attività di u settore, se e restrizioni di tariffu è i tariffi di documentu d'altu costu chì disturbanu l'ambienti d'investimentu sò evitati, u scopu di crescita globale serà più faciule cum'è settore.

U capu di u trasportu marittimu

Eldener hà dichjaratu chì u trasportu marittimu, 2018 per centu per aria, 65 per centu per strada è 12 per centu per ferrovia in 22, cuntinuò: 1 è i trasporti ferroviari sò stati à 89 per centu. A parte marittima di l'esportazioni, chì era di 9 per centu in u 1, hè aumentata à u 1 per centu in u 2002. In u listessu periodu, u tassu di a parte di l'impurtazioni trasportati da u mari hà aumentatu da 47.2 per centu à 2018 per centu. In più di u trasportu marittimu è di u cummerciu esteru, a quantità di carica trattata in i porti da cabotage è trasportu di transitu cuntinueghja à aumentà in generale. A quantità totale di carica trattata, chì era di 62.8 milioni di tunnellate in u 46, hà righjuntu 59.6 milioni di tunnellate à a fine di u 2003 ".

Informendu chì a quantità di carichi trasportati per via aerea in Turchia hà aumentatu continuamente trà u 2002 è u 2018, escludendu u 2012, Eldener hà dettu: "U trasportu annuale di trasportu aereu, chì era sottu à 2002 milione di tunnellate in 2003-1, hà righjuntu 2018 milioni di tunnellate in 3.8. Mentre a quantità di carichi trasportati nantu à e linee domestiche hè quintuplicatu in questu periodu, a quantità di carichi trasportati nantu à e linee internaziunali hè cresciutu da 0.7 milioni di tunnellate à 2.9 milioni di tunnellate.

"Nisun prugressu significativu nantu à a ferrovia"

Enfatizendu l'impurtanza di u trasportu ferroviariu è l'investimenti di Turchia in i treni d'alta velocità in l'ultimi anni, u presidente Eldener hà enfatizatu chì ùn hè statu fattu nisun prugressu significativu in u trasportu di merci ferroviarie è hà dettu: "Mentre a quantità totale di merchenzie trasportata nantu à e ferrovie, chì sò soprattuttu. preferitu in u trasportu di merchenzie domestica, era 2002 miliuna di tunnillati in 15.9, in 2017. righjuntu u livellu di 28.6 miliuna di tunnellati. Da u puntu di vista ferroviaria, Turchia hà un putenziale impurtante ", disse.

Ricordendu chì in 2018, u 22 per centu di e spedizioni d'esportazione è u 34 per centu di e spedizioni d'importazione sò stati fatti da veiculi stranieri, u presidente Eldener hà dettu: "Mentre i veiculi turchi anu diminuitu di 3 per centu in i spedizioni di esportazione da Turchia, i veiculi stranieri anu aumentatu di 8 per centu. A parte di i veiculi stranieri era di 22 per centu, mentre chì a parte di i veiculi turchi era di 78 per centu. Trà i veiculi stranieri, a Serbia, chì hà aumentatu a so cota di mercatu di 22 per centu, è l'Iran, chì l'hà aumentatu di 17 per centu, attiranu l'attenzione. (le Monde)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*