U tempu di viaghju serà accurtatu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul

U tempu di viaghju serà accurtatu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul
U tempu di viaghju serà accurtatu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul

U tempu di viaghju nantu à a linea YHT d'Ankara Istanbul serà accurtata; U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastruttura Cahit Turhan hà dichjaratu chì a prima fase di u ripage di Doğançay, chì accurtà u tempu di trasportu cù u trenu d'alta velocità (YHT) nantu à a linea Ankara-Istanbul, serà messu in serviziu à a fine di l'annu prossimu. , è quandu tutte e tappe di u tunelu sò finite, u tempu di viaghju trà e duie cità diminuite à 4 ore.

U Ministru Turhan hà dettu chì 13 pruvince è 42 per centu di a pupulazione di Turchia beneficianu di un trasportu còmode è veloce grazia à u trasportu cumminatu iniziatu cù l'operazione YHT.

Turhan hà dichjaratu chì u tassu di satisfaczione di i passageri chì viaghjanu cù i treni detti, chì hà accoltu più di 52 milioni di passageri finu à a data, hè di 98 per centu, è chì l'operazione YHT furnisce servizii à i passageri chì varienu da 1213 mila à 22 mila per ghjornu nantu à una reta. di 25 chilometri in totale.

Ricordendu chì l'operazione YHT, chì hà iniziatu cù a linea Ankara-Eskişehir in 2009, hà cuntinuatu cù e linee Ankara-Konya in 2011, Eskişehir-Konya in 2013, è e linee Eskişehir-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014, sti servizii sò stati realizati. cù 19 set YHT, Siemens hà dettu, hà dichjaratu chì u primu di i treni 12 urdinati per e-mail hè mandatu è cumincià à serve l'annu dopu.

A custruzzione di 5 viadutti hè stata finita

Turhan hà enfatizatu chì u numeru di passageri trasportati da YHT aumenterà ancu di più cù l'entrata in serviziu di un inseme di treni da esse consegnati ogni mese, è hà nutatu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a ripage di Doğançay, chì hè attualmente in custruzzione nantu à u Linea Sapanca-Geyve di Sakarya in u scopu di u Prughjettu YHT Ankara-Istanbul.

Turhan hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "Dogançay ripaj, chì accurtà u trasportu nantu à a linea Ankara-Istanbul di circa 30 minuti, hè custituitu di 3 tappe. A prima fase di a ripaghja, chì hè di 14 chilometri di lunghezza, hè prevista per esse cumpletata è messa in opera à a fine di u 2020. Cusì, hè destinatu à accurtà u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul di 10 minuti. Quandu tutte e tappe di u tunnel sò messe in serviziu, u tempu di viaghju trà e duie cità da YHT diminuirà da 4,5 ore à 4 ore ".

Dichjarà chì ci sò 28 culverts, 2 underpasses è overpasses in u ripaj cù una durata di andata e ritorno di 8 chilometri, Turhan hà dettu chì in a prima parte di u prugettu, l'escavazione è u revestimentu di i tunnel è a custruzzione di 5 viaducts in u a linea principale è a cunnessione cunvinziunali sò stati cumpletati.

Turhan hà dettu ancu chì u 15 per centu di prugressu hè statu ottenutu in superstruttura, elettrificazione, signalazione è opere di telecomunicazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*