China Railway Express dà una nova direzzione à u trasportu ferroviariu mundiale

China railway express
China railway express

China Railway Express, u primu trenu di merci chì partirà da a Cina è viaghjà in Europa cù Marmaray, hè statu accoltu in a Stazione di Ankara u 06 di nuvembre 2019 è hà salutatu cù una cerimonia.

U primu trenu di transitu di u "One Belt One Road Project", chì hè l'anellu d'oru di Turchia è creatu nantu à a linea Cina-Europa, hè ghjuntu in Ankara.

China Railway Express, u primu trenu di merci chì partirà da a Cina è viaghjà in Europa cù Marmaray, hè statu accoltu in a Stazione di Ankara u 06 di nuvembre 2019 è hà salutatu cù una cerimonia.

A cerimonia hè stata assistita da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, Direttore Generale di a Logistica è Terminali Ferroviari di Georgia Lasha Akhalbedashvili, Presidente di i Ferrovii Naziunali di Kazakhstan Sauat Mynbaev, Vice Ministru di l'Ecunumia di Azerbaijan Niyazi Seferov, Shaan Regional. U Sicritariu di u Cumitatu di u Partitu Heping Hu, u Vice Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu, u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u Direttore Generale di Trasportu TCDD Kamuran Yazıcı, i burocrati, i ferroviari è i citadini affiliati à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan hà indicatu l'impurtanza geostrategica è geopolitica di Turchia, chì cunnetta trè cuntinenti.

Turhan hà dichjaratu chì a Turchia, chì hè un paese asiaticu, europeu, balcanicu, caucasicu, mediorientale, mediterraneu è di u Mari Neru cù a so situazione geografica è a continuità storica è culturale, hà un rolu impurtante in u sviluppu ecunomicu è suciale di sti geografie.

Spieghendu chì anu stabilitu infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti creendu corridori in l'ultimi anni per rinfurzà ancu a pusizione attuale di a Turchia, Turhan hà dettu: "Per cumpletà e cunnessione mancanti in rotte di trasportu internaziunali rinfurzanu a nostra infrastruttura di trasportu è di cumunicazione cù un investimentu di 754 miliardi di dollari. Era trà e nostre priorità ". usatu a frasa.

U primu trenu di transitu China Railway Express hà datu una nova direzzione à u trasportu ferroviariu mundiale

Spieghendu ch'elli anu una impurtanza particulare à u prughjettu "One Belt One Road", chì hà da scopu di creà una grande infrastruttura è a reta di trasportu cunnetta a Cina, l'Asia, l'Europa è u Mediu Oriente, Turhan hà dettu chì u prughjettu Baku-Tbilisi-Tbilisi-Tbilisi. , chì hè stata realizata nantu à a basa di a cooperazione trà Turchia, Azerbaijan è Georgia, in questu cuntestu, hà dettu chì China Railway Express, chì hà fattu u so primu volu da Baku à Kars nantu à a linea ferroviaria Kars, hà datu una nova direzzione à u mondu. trasportu ferroviariu.

Turhan hà dichjaratu chì a linea, chì hè operata da u 30 d'ottobre di u 2017, annuncia una nova era in u campu di u trasportu di merci ferroviarie trà l'Asia è l'Europa, aghjustendu chì cù a linea detta, Turchia, u "Corridor Mediu" chì si estende da Pechino à Pechino. Londra è Kazakistan Hà nutatu ancu chì hè diventatu u puntu di cunnessione più impurtante di a Strada di a Seta di Ferru chì si estende à Turchia.

Cù BTK, u tempu di trasportu di merci Cina-Turchia hè diminuitu da un mese à 12 ghjorni è in Europa 18 ghjorni.

Dichjarà chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hà ridutta u tempu di trasportu di merchenzie trà Cina è Turchia da un mese à 12 ghjorni, è cù l'integrazione di u "prughjettu di u seculu" Marmaray à questa linea, u tempu trà Far Asia è L'Europa Occidentale hè diminuita à 18 ghjorni, Turhan hà dettu: Quandu avemu cunsideratu u voluminu di u cummerciu di 21 trilioni di dollari trà l'Europa, l'impurtanza di u prublema serà facilmente capitu. A Linea Iron Silk Road, chì hà benefiziu di circa 5 miliardi di pupulazioni è 60 paesi, hè diventata una alternativa nova è assai impurtante per e rete di cummerciale mundiale. hà fattu a so valutazione.

U trenu di transitu, chì porta prudutti equivalenti à 42 camioni, compie a strada di 11 chilometri in 483 ghjorni.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì a China Railway Express (China Railway Express), chì hà iniziatu u so viaghju da a cità di Xi'an in Cina è porta una carica di produttu elettronicu equivalente à 42 camions, hà attraversatu 820 cuntinenti, 42 paesi, 2 mari cù 10 containeri. carri carricu cù una lunghezza tutale di metri 2. Hà dichjaratu ch'ellu hà da copre mille 11 chilometri in 483 ghjorni.

Dichjarà chì u trasportu di a carica à traversu u corridore mediu utilizendu a linea Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray risparmià u tempu è l'energia in paragunà à l'altri corridori, Turhan hà dettu: "Questu hè un passu assai storicu in quantu à u corsu sia regiunale è riggiunali. cummerciu mundiale. Dunque, guardemu stu trenu, chì hà viaghjatu millaie di chilometri, cun orgogliu, perchè simbolizza a nova era in u trasportu ferroviariu. disse.

Turhan hà dichjaratu chì stu prughjettu hà da fà una grande cuntribuzione à u rinfurzamentu di i ligami inter-cumunale è l'accelerazione di l'interazzione interculturale, è ancu di furnisce un guadagnu cummerciale à i paesi, è hà dettu chì crede chì u trenu, chì ghjunghje in Turchia senza alcuna disrupzioni o prublemi, compie cù successu u so viaghju storicu, chì finiscinu in Praga.

Inseme avemu ottinutu una grande cooperazione cù e ferrovie di 10 paesi da u livante à u punente.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu chì TCDD hè diventatu un forte attore regiunale è glubale cù e pulitiche proattive seguite da u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan.

Dichjarà chì oghje hè una tappa in termini di ferrovie mundiale, Uygun hà dettu: "Avemu ottenutu una grande cooperazione annantu à e ferrovie di 10 paesi da l'est à l'ouest. A basa di sta grande cooperazione hè u cambiamentu è a trasfurmazioni in TCDD sottu a guida di u presidente turcu Recep Tayyip Erdogan ". disse.

Train hà da purtà à novi cullaburazioni

U presidente di a Ferrovia Naziunale di Kazakistan Sauat Mynbaev hà dettu chì a cooperazione in u campu di u trasportu è u transitu hà da sviluppà cù u prughjettu "One Belt One Road".

Dichjarà chì i paesi chì participanu à u prugettu cuntribuiscenu à a cunnessione di l'Asia è l'Europa, Mynbaev hà dichjaratu chì u Kazakistan hà da cuntinuà à travaglià strettamente è sistematicamente in u campu di a logistica è i cuntenituri.

U primu trenu di trasportu di trasportu passerà per u Bosforu

U Vice-Ministru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan, Niyazi Seferov, hà dettu chì a China Railway Express serà u primu trenu di merchenzie à passà per u Bosforu, è hà dettu: "U trenu hà da cuntribuisce à a migliurà di e relazioni amichevuli trà i paesi participanti è portanu à una nova cooperazione". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*