L'applicazione Orange Table hè stata principiata per u trasportu ferroviariu senza barriere

L'applicazione Orange Desk hà iniziatu per u trasportu senza barriere
L'applicazione Orange Desk hà iniziatu per u trasportu senza barriere

L'applicazione Orange Table hè stata principiata per u trasportu ferroviariu senza barriere; Adil Karaismailoğlu, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture: "Mentre sviluppemu servizii di accessibilità cù feedback, vulemu chì queste applicazioni sò viste cum'è diritti è servizii, micca aiuti".

In u scopu di u Prughjettu "Accessibilità di i servizii di trasportu di i passageri in Turchia" realizatu sottu l'auspice di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura cù u scopu di u trasportu senza barriere, i punti di serviziu "Orange Table" in u trasportu ferroviariu sò stati messi in serviziu. cù una cerimonia tenuta in a Stazione Ferroviaria di Ankara u 2 di dicembre di u 2019.

U Vice Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u Direttore Generale di Trasportu TCDD Kamuran Yazıcı, u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, i ferroviari è i citadini anu assistitu à a cerimonia.

In u so discorsu à a cerimonia, u Vice Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù l'applicazione "Tavola Orange", chì serà implementata per a prima volta in Turchia, serà pussibule per i citadini disabili di ghjunghje à u serviziu chì meritanu, micca per dumanda o gratitudine. , ma cù una presentazione prufessiunale.

"L'applicazione Orange Table hà iniziatu in 13 stazioni è stazioni cù a pusizione YHT"

Sottulineendu chì u serviziu serà messu in serviziu in 13 punti in stazioni è stazioni di treni à alta velocità in a prima tappa, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u serviziu, chì serà furnitu cù 53 persone, serà allargatu à altre stazioni maiò in u periodu à vene. .

Spieghendu chì i citadini chì volenu prufittà di u puntu di serviziu "Tavola Arancione", anu da notificà queste richieste di serviziu in linea, da agenzie o call center, Karaismailoğlu hà dettu:

"Quandu vene a data di viaghju, u nostru citatinu pressu è aspittàrà u buttone di u puntu di serviziu situatu à l'entrata di quale stazione o stazione da quale imbarcà, è u nostru amicu di turnu riceverà simultaneamente un avvisu. Allora l'ufficiale venerà è accumpagnà u nostru citadinu à u sediu induve viaghjà. À a stazione induve i nostri passageri scenderanu, l'ufficiale di serviziu "Tavola Orange" s'incontrerà è accumpagnarà u nostru passageru finu à a surtita di a stazione. U nostru citadinu disabile riceverà u serviziu da mani sicure è competenti da u mumentu ch'ellu ghjunghje à a prima porta d'entrata di a stazione finu à ch'ellu và à a porta di uscita in a stazione induve scenderà.

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli seguiranu ancu u migliuramentu di u serviziu offertu à i citadini disabili, hà dettu: "Vogliu ricurdà chì avemu da travaglià per u megliu cù i feedback. Perchè vedemu u prublema micca cum'è aiutu, ma cum'è serviziu ". disse.

Dichjarà chì anu agitu per "Trasportu accessibile per tutti", Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stu serviziu, chì serà offertu à i citadini disabili in primu locu, includerà ancu passageri cù restrizioni di mobilità in u futuru.

"In una sucità induve i citadini disabili sò felici, tutti sò felici"

Indittendu chì in una sucità induve i citadini disabili sò felici, tutti seranu felici, Karaismailoğlu hà dettu: "Perchè in una sucità cusì, a cuscenza hè alta è a cuscenza di l'empatia hè sviluppata. L'intelligenza suciale hè à u più altu livellu, prevale una perspettiva inclusiva, micca divisiva. In a ricerca di questu fattu, avemu realizatu u prughjettu di accessibilità più cumpletu di Turchia ". hà fattu a so valutazione.

U Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu ancu chì l'avvenimentu, chì hè statu tenutu in u "3 Dicembre Ghjurnata Mondiale di e Persone cù Disabilità", hè stata l'uppurtunità di creà sinergia è sensibilizazione per pruduce novi suluzioni à i prublemi di i disabili. .

Uygun hà parlatu cusì: L'applicazione "Orange Table", chì permette à i passageri disabile di uttene aiutu prima è dopu u so viaghju, hè stata prima introdutta in Ankara, Eryaman, Polatlı, Eskişehir, Bilecik, Bozüyük, Arifiye, İzmit, Gebze, Pendik, Söğütlüçeçeçe. , induve YHTs hà pigliatu un postu. Halkalı è Konya, seranu messu in serviziu à e stazioni. A Tavola Orange, chì hè stata messa in serviziu cù 53 persone in cuuperazione cù TCDD Taşımacılık AŞ, serà allargata in l'anni à vene.

Bennur Karaburun, Cunsigliu di u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, hà dettu: "Ogni annu, u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ci dà rigali assai belli à noi, persone disabili, u 3 dicembre, u ghjornu mundiale di i disabili. U Table Orange era ancu un bellu rigalu. Grazie."

"L'accessibilità hè un prublema chjave".

Turhan İçli, presidente di a Confederazione di i Disabili di Turchia, hà ancu dichjaratu chì in u quadru di a "Convenzione di i Diritti di e Persone cù Disabilità" di e Nazioni Unite, in l'ultimi anni sò state passate in Turchia in l'ultimi anni liggi assai boni riguardanti i disabili. crescente cuscenza.

İçli hà dettu: "L'accessibilità hè un prublema chjave. Senza sta disposizione, l'esercitu di altri diritti ùn hè micca pussibule ". disse.

U presidente di a Confederazione di i Disabili di Turchia, Çelebi, hà dichjaratu chì i disabili anu u dirittu di viaghjà cum'è tutti l'altri, per chì i disabili ponu participà à a vita suciale.

Dopu à i discorsi, l'applicazione Orange Desk Service Point hè stata lanciata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*