1 Milioni di Passaggeri Disabilitati Furnitu Trasportu Gratuitu nantu à i Ferrovii

1 Milioni di Passaggeri Disabilitati Furnitu Trasportu Gratuitu nantu à i Ferrovii
L'applicazione di scrivania Orange principia oghje in stazioni è stazioni

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu chì e pratiche di u Prughjettu di l'accessibilità di i servizii di trasportu di u passageru in Turchia cuntinueghjanu in ogni tappa di u trasportu, è hà dettu: "In u scopu di u prugettu, e persone disabili ponu scuntrà unu di i so diritti più basi è i bisogni, u trasportu in u modu u più còmuda, più faciule è per esse più implicatu cù a sucetà. Metteremu in serviziu l'applicazioni Orange Table u 2 di dicembre per integrà li. disse.

Turhan hà parlatu di u travagliu realizatu da u Ministeru per facilità a vita di i disabili.

Dichjarà chì e pratiche di "Accessibilità di i servizii di trasportu di i passageri in Turchia", realizate sottu l'auspici di u Ministeru di a Salute, cuntinueghjanu in tutti i modi di trasportu, Turhan hà dichjaratu chì i servizii di trasportu senza barriere sò implementati unu per unu.

Turhan hà dichjaratu chì l'applicazione Orange Table serà messu in serviziu u 2 di dicembre per chì i disabilitati soddisfà unu di i so diritti è bisogni più basi, u trasportu in u modu più còmode è faciule, è esse più integrati cù a sucità. tandu hà dettu chì l'aiutu diventerà sistematicu.

"Orange Table hè implementatu in 13 stazioni"

Turhan hà dichjaratu chì i passageri chì volenu prufittà di sta applicazione clicaranu nantu à u ligame in a pagina induve anu compru i so biglietti da u screnu di vendita di i biglietti è sottumettenu a so dumanda d'assistenza cumpiendu u "Formulu di Richiesta di Assistenza".

"I passageri chì presentanu a so dumanda d'assistenza via l'indirizzu Internet seranu assistiti in i so viaghji da u persunale in u puntu di serviziu Orange Table. In questu prucessu, serà assicuratu chì u passageru in relazione hè trasportatu à u sediu induve ellu viaghja, accumpagnatu da u persunale incaricatu, è à a surtita di a stazione in a stazione d'arrivu, accumpagnatu da u persunale ausiliari. Ùn site micca solu in i vostri viaghji in trenu. L'applicazione Orange Table, implementata da TCDD è TCDD Direzzione Generale di Trasportu cù a missione 'Human First', hè implementata cù un totale di 13 persone in 53 stazioni / stazioni induve i treni d'alta velocità si fermanu. a prima tappa".

"Quest'annu, 1 milione di passageri disabili sò stati furniti cù trasportu gratuitu"

Ankara, Eryaman, Eskişehir, Konya, Pendik, Söğütlüçeşme, HalkalıNutendu chì u serviziu di Orange Table serà furnitu in e stazioni , İzmit, Polatlı, Bozüyük, Bilecik, Arifiye è Gebze, Turhan hà nutatu chì YHT anu ogni tipu d'equipaggiu per u cunfortu è a cunvenzione di i passageri disabili.

Dichjarà chì ci sò lochi speciali per i passageri disabili in i set YHT, ci sò toilette per i disabili, è una rampa per disabili per entra è scende da i treni, Turhan hà dettu: "U travagliu cuntinueghja per rende a flotta di veiculi esistenti è i veiculi novi adattati per passageri disabili. Per pudè cumunicà cù i passageri sorditi, un totale di 20 persone in 76 posti di travagliu sò stati furmati in lingua di i segni, mentre chì 208 persone à diversi livelli, chì sò in prima linea di relazioni pubbliche, sò stati furmati nantu à a cumunicazione cù i passageri disabili. ." disse.

Turhan hà sottolineatu chì mentre i cabine di pedaghji prufessiunali sò create in modu chì i passageri disabili ponu uttene biglietti è servizii d'informazione più facilmente, l'assistenti disabili sò impiegati in u Call Center numeratu 444 82 33, è chì ci hè ancu l'uppurtunità di fà videochiamate attraversu u Call Center. .

Ricordendu chì solu u passageru cù un tassu di disabilità di 40 per centu, è un passageru severamente disabilitatu cù un tassu di disabilità di 50 per centu è sopra, pò viaghjà gratuitamente cù ellu stessu è u so cumpagnu, Turhan hà dichjaratu chì l'annu passatu, più di 1 milione di disabili. i passageri sò stati furniti trasportu gratuitu nantu à i treni YHT, mainline è regiunale.

"I deficienti di vista sò esenti da spedizione"

Turhan hà dichjaratu ch'elli anu un Accordu APS Courier, Cargo Postale è Trasportu Cargo validu finu à a fine di questu annu cù a Sede di l'Associazione Mondiale di Sviluppu di Disabili è Amici.

Rimarchendu chì e sedie à rotelle è i veiculi alimentati da batterie sò mandati à e persone in bisognu in tutta a Turchia, Turhan hà dettu chì 0 lire sò caricate per APS Courier / Mail Cargo in a gamma di 30-16 kilogrammi, è un scontu di 30% hè applicatu per carichi più di 30. kilogrammi.

Indittendu chì alcuni di i PTTmatiks offerti à i clienti da PTT AŞ, anu tastieri adattati per l'usu di i visivi, Turhan hà nutatu chì in certi PTTmatiks, u nome di l'unità hè scrittu in l'alfabetu Braille per l'usu di i visivi. l'unità di depositu, ritirata è ricevuta.

"Scontu di 25 per centu nantu à i servizii di cable"

Enfatizendu chì u prughjettu "No Barriers in e-Government" hè statu implementatu in modu chì circa 3 milioni di persone sordi in Turchia prufittà più efficacemente da i servizii di e-Government Gateway, Turhan hà dettu chì in 2015 (www.corsica.gov.tr), hà dettu chì l'annu passatu, u serviziu di u centru di cumunicazione per i citadini sorditi hà cuminciatu à esse furnitu via mobile (android, iOS).

Dichjarà chì cù u prugettu, i malintesi è a perdita di tempu per via di a cumunicazione sò impediti trasmettendu e dumande, suggerimenti è lagnanze di i citadini sorditi in quantu à a Porta di e-Government direttamente à i rapprisentanti di i citadini, Turhan hà dettu: "In questu modu, hè destinatu à aumentà a qualità di vita di i nostri citadini sordi. U nostru Centru di Comunicazione Accessibile furnisce serviziu trà 08.00-18.00 eccettu i fine settimana è i festivi. A maiò parte, e chjama sò ricevute in i servizii di l'Istituzione di a Seguretat Soziale in quantu à l'oblicazione di a password, l'inchiesta di u debitu fiscale di l'Amministrazione di u Revenue, u Record Criminal Record di u Ministeru di a Ghjustizia è l'inchiesta di l'archiviu di u tribunale. utilizatu l'espressioni.

Turhan hà dichjaratu chì u scontu di u 25 per centu hè applicatu in tutte e tariffi è campagni in i servizii di cable per i clienti disabili, aghjustendu chì e richieste di i clienti sò ricevute è servite gratuitamente via SMS via a linea di cumunicazione "5126" senza barriere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*