Nisuna petizione da u presidente Soyer à Kanal Istanbul

nisuna petizione da u presidente Soyer à u canali Istanbul
nisuna petizione da u presidente Soyer à u canali Istanbul

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà presentatu una petizione à a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per l'annullamentu di u prugettu, dicendu chì "hè u so duvere civicu di oppone à u prugettu Kanal Istanbul".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà oppostu u rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) di u prughjettu "Kanal Istanbul". Izmir in a matina Bayraklı U sindaco Soyer, chì si n'andò à a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è di l'Urbanizazione in u distrittu, hà mandatu a so petizione firmata chì cuntene e so obiezioni à u rapportu EIA à l'autorità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu. Tunç Soyer"Aghju sottumessu a mo petizione d'appellu, pensendu chì hè un duvere civicu di oppone à u prughjettu di u "Canale Istanbul", chì ùn affetterà micca solu Istanbul, ma ancu u Mari Neru è u Mari di Marmara è hà grandi cunsequenze ambientali, ecunomiche è politiche", hà dettu. disse.

I citadini chì vulianu presentà e so petizioni contr'à u rapportu di l'EIA di u prughjettu Kanal Istanbul formanu longu fila à a Direzzione Provinciale di Ambiente è Urbanizazione. Trà quelli chì anu presentatu a petizione in a matina, u presidente Tunç SoyerIn più di, ci era u presidente provinciale CHP İzmir Deniz Yücel, deputati İzmir, sindaci di distrettu è residenti di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*