Presidente Tunç SoyerVisita di vacanze à ESHOT da

Presidente Tunç SoyerVisita di vacanze à ESHOT da
Presidente Tunç SoyerVisita di vacanze à ESHOT da

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà ancu visitatu a Direzzione Generale ESHOT in u scopu di u prugramma di vacanze. Salutatu da ESHOT General Manager Erhan Bey è Diputati General Managers Turgay Akkaya, Kader Sertpoyraz è Kerim Özer, u presidente Soyer hà visitatu tutti i dipartimenti è i filiali in i dui edifici amministrativi; celebrava a festa di u persunale cù a presentazione di cicculata è colonia.

U presidente Soyer, chì hà ancu scontru cù u staffu di l'attellu riunitu in a cafeteria, hà ringraziatu l'impiegati ESHOT chì anu travagliatu cù devozione. I travagliadori anu dettu: "Sò onoratu di travaglià cun voi. Felice Festa di Ramadan. Dicendu "Buone vacanze inseme", u presidente hà felicitatu Soyer cù applausi.

Per d 'altra banda, u General Manager di ESHOT Erhan Bey è l'assistenti di i direttori generali si sò scontri cù i cunduttori è i dispatchers, chì anu lasciatu u Garage Gediz à 05.30:365 di a matina. Enfatizendu chì i cunduttori ESHOT travaglianu devotamente ghjornu è notte, XNUMX ghjorni à l'annu, Mr. In questa sfida sfida, sapete chì simu sempre à u vostru latu. Travagliemu cun voi per a pianificazione di u serviziu è l'ordine di travagliu, per ottene a ricumpensa sana di u vostru travagliu. A nostra porta hè sempre aperta. Ti pregu à voi è à i vostri cari una festa sana è felice. I Diputati General Managers Akkaya, Sertpoyraz è Özer anu ancu espresu i so desideri per a festa in brevi discorsi.

Allora, u Direttore Generale è i so assistenti anu visitatu ancu u Centru di Trasferimentu Şirinyer, l'Area di Stoccaggio Şirinyer, u Centru di Trasferimentu di Halkapınar è u Centru di Trasferimentu F.Altay è hà celebratu cù u persunale. I capi di dipartimentu in a direzzione generale anu visitatu ancu tutti l'attelle è i garages è anu celebratu a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*