Kanal Istanbul Salvà u Bosforu da l'Accidenti

U canali salverà u bosforu di Istanbul da accidenti
U canali salverà u bosforu di Istanbul da accidenti

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit Turhan, enfatizendu chì u Prughjettu di u Canale Istanbul hè diventatu una necessità per u futuru di u Bosforu, hà dettu: "U Canale di Istanbul ùn hè micca solu un prughjettu d'oghje, ma ancu di dumane. Kanal Istanbul hè u prughjettu chì salverà u Bosforu da accidenti ". disse.

In a so dichjarazione, u Ministru Turhan hà sottolineatu chì, cum'è u guvernu, anu fattu grandi sforzi per fà a Turchia un "statu di benessere" è hà sottolineatu chì anu implementatu assai prughjetti, unu più di l'altru, in questa direzzione.

Dichjarà chì Kanal Istanbul serà unu di i più grandi prughjetti in u mondu, Turhan hà dettu: "U Prughjettu Kanal Istanbul hè ancu di grande impurtanza per u nostru paese è i nostri citadini di Istanbul. Cù parechji prughjetti implementati per Istanbul, avemu u scopu di ghjunghje à una Istanbul più pulita è di prutege Istanbul da pussibuli periculi. Ogni prughjettu chì avemu fattu finu à avà hà assicuratu chì menu gasu di scarico hè liberatu in Istanbul. Cù ogni prughjettu chì avemu fattu, avemu purtatu novi spazii verdi in Istanbul. Attachemu una grande impurtanza à Istanbul, in particulare u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan ". disse.

Indicà chì ci hè una media di 25-40 mila u trafficu di navi ogni annu in u Bosforu, chì attualmente hà una capacità di 42 mila navi, Turhan hà dichjaratu chì e navi chì utilizanu u Bosforu anu da aspittà quasi una settimana, passava i navi cù guide è rimorchi per assicurà a sicurità.

Ricordendu chì l'accidenti in u strettu anu causatu grandi danni in u passatu, Turhan hà dettu: "U disastru di a nave cisterna Independenta, chì hà purtatu 94 mila 600 tunnillati di petroliu crudu è ùn pudia micca esse spente per 27 ghjorni, hè sempre in a nostra mente. Ricurdamu sempre di l'oliazione di u strettu per via di a scontru di i cisterna Nassia è Shipbroker. A colisazione di Ethem Pertev Mansion solu 4 anni fà è u grande dannu fattu à a nostra storia sò sempre in a nostra mente. Hè per quessa chì l'altu trafficu marittimu chì si trova in u mumentu ci preoccupa. E cunsequenze di ogni accidentu chì averà da esse in u risultatu di stu trafficu marittimu altu pò esse insupportable. In fatti, hè dichjaratu chì un eventuale accidente trà 2 cisterna in u strettu puderia distrughjini decine di spezie di pesci in u Mari Neru è u Mari di Marmara à una volta. Per quessa, a custruzzione di u Prughjettu Kanal Istanbul hè diventata una necessità per u futuru di u Bosforu. A custruzzione di u Prughjettu Kanal Istanbul hè diventata una necessità per u futuru di u Bosforu. Kanal Istanbul ùn hè micca solu u prughjettu d'oghje, ma ancu u prugettu di dumane. Kanal Istanbul hè u prughjettu chì salverà u Bosforu da accidenti ".

"Serà un prughjettu di civilisazione"

Turhan hà infurmatu chì a quantità di carichi periculosi chì passanu per u Bosforu, in particulare l'oliu, superava i 150 milioni di tunnellate, è chì u Mari Neru è u Mari di Marmara ospitu una parte significativa di u cummerciu mundiale di petroliu.

Dichjarà chì u Bosforu hè dimustratu cum'è una di e vie navigabili più periculose in u mondu, Turhan hà dettu: "Cù Canal Istanbul, ùn riduremu micca solu a carica di u trafficu di u Bosforu. Avemu da minimizzà ancu i risichi chì ponu accade per via di e navi chì portanu merchenzie periculose in u Bosforu. Creemu ancu una alternativa per i navi è i cisterna chì volenu passà per u Bosforu senza aspittà. I navi chì trasportanu carichi internaziunali puderanu aduprà Kanal Istanbul per una tarifa. Seranu ancu liberati da i carichi finanziarii chì ponu accade per una settimana di attesa ". hà fattu a so valutazione.

Nutendu chì u numeru di navi chì utilizanu u strettu hè in crescita ogni annu, soprattuttu per via di u cambiamentu di u cummerciu mundiale à u livante, Turhan hà enfatizatu chì u numeru di navi chì utilizanu u Bosforu in 20 anni hè previstu di ghjunghje à 70 mila. Dichjarà chì u prughjettu in quistione hà da creà un novu spaziu di vita in Istanbul è purtendu una nova traversata di u Bosforu in Turchia, Turhan hà dettu chì anu fattu piani per u prugettu cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

Enfatizendu chì a nova zona da esse stabilita serà un prughjettu ambientalista autosufficiente chì combina u turchinu è u verde cù a so marina, a zona franca, a via navigabile è l'aeroportu, Turhan hà dettu: "Cù a trasfurmazioni urbane, mudernizà a strutturazione negativa, in particulare in Istanbul, chì hè in a zona di u terrimotu, in u modu più veloce pussibule. À u listessu tempu, serà un prughjettu di civilisazione autosufficiente integratu cù ogni parte di Istanbul. disse.

"Affetterà solu positivamente u Mari di Marmara"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Canale d'Istanbul hè multiplu, è per quessa, mentre determinava l'area di u prugettu, anu rivisu in particulare tutti i fatturi ambientali è climatichi.

Nutendu chì dopu à l'annunziu di u prugettu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, i travaglii di anni sò stati realizati nantu à 5 corridori chì Kanal Istanbul pò passà, Turhan hà ricurdatu chì u corridore più adattatu hè statu decisu nantu à u corridore Küçükçekmece-Sazlıdere-Durusu.

Spieghendu chì anu esaminatu u ventu è l'onda di mare profonda à l'entrate di u Mari Neru è u Mari di Marmara nantu à a strada, Turhan hà dichjaratu chì i paràmetri ligati à u tsunami sò stati determinati è studii detallati sò stati realizati in u quadru di tutti i dati arregistrati di u tsunami. effetti di tsunami chì ponu accade in e regioni di Marmara è di u Mari Neru.

Spieghendu chì i studii di modellazione sò stati realizati utilizendu dati di u ventu di circa 25 anni in l'area di u prugettu, Turhan hà dettu: "L'effetti di l'onda chì saranu da i traversi di navi in ​​u canali nantu à a superficia laterale di u canali sò stati valutati secondu i più avversi. scenarii. In fatti, i mudelli di l'acqua è i studii tecnichi di simulazione / navigazione di u Kanal Istanbul Project sò stati realizati da una di e migliori cumpagnie in u mondu à questu puntu. Mentre determinava a strada di u canali, l'insediamenti sò stati lasciati fora, impediscendu chì a nostra ghjente sia affettata negativamente ". usatu e frasi.

Enfatizendu chì in u scopu di u Prughjettu Kanal Istanbul, i docenti esperti di e migliori università di Turchia cum'è Boğaziçi è METU, è cumpagnie internaziunali chì sò esperti in i so campi, stanu travagliendu, è sottolineanu chì u prugettu hà u scopu di affettà solu positivamente. u Mari di Marmara è per prevene accidenti in particulare causati da u trasportu di merci.

"U travagliu per fà un prughjettu perfettu"

Dichjarà chì durante i travaglii di Kanal Istanbul, l'opinioni sò state ricevute da l'urganisazioni non governamentali è l'università, è ancu da istituzioni è urganisazioni pertinenti per l'EIA, Turhan hà dichjaratu chì l'opinioni di i citadini sò stati ancu presi da riunioni di participazione publica durante a preparazione per l'EIA.

Pretendu chì u prughjettu in quistione hè statu criticatu da alcuni per scopi pulitichi, Turhan hà dettu: "Tuttavia, ùn pudemu micca guardà stu prughjettu da un puntu di vista puliticu. Avemu da pensà à u futuru di Istanbul. Dunque, prucedemu assai cun cura in stu prughjettu. Dapoi u primu ghjornu chì avemu principiatu u prughjettu, avemu discututu ogni critica in detail, è cuntinuemu a nostra strada dopu chì ùn ci hè micca situazione per causà preoccupazione. In u risultatu di sti studii meticulosi chì avemu fattu da u 2011, avemu ricevutu l'opinione positiva di 52 istituzioni in totale, cumprese università, municipalità di distrettu, in particulare a Municipalità Metropolitana di Istanbul, è istituzioni pubbliche. disse.

Turhan hà infurmatu chì Kanal Istanbul hè un mega-prughjettu chì deve esse realizatu da parechje discipline diverse, è per quessa, ogni tipu di misure di l'ingegneria è l'urbanizazione è l'effetti ambientali sò stati discututi per 9 anni per chì u prugettu sia implementatu senza. ogni prublema, è ch'elli sò striving for the project to be perfect.

"Protokollu di cooperazione firmatu cù i ministeri pertinenti è l'IMM"

Turhan hà indicatu chì anu travagliatu cù grande devozione per anni per purtà u prugettu à Istanbul cù "zero errore" è spiegò chì anu finitu 7 mila metri di perforazione supplementari in u corridore di u Canale in questu prucessu.

Dichjarà chì e dimensioni di e navi chì passanu per u Canale sò state determinate in u scopu di i studii di trafficu, è chì u 99 per centu di u trafficu tutale di u Bosforu oghje pò usà Canal Istanbul, Turhan hà nutatu chì in più di questi studii, l'effetti ambientali è u L'effetti nantu à a flora, a fauna è i criaturi sottumarini sò stati ancu studiati.

Turhan hà dettu chì i studii cuncettuali di e strutture infrastrutturali chì appartenenu à l'istituzioni nantu à a strada è e strutture chì sò integrali à u prugettu cum'è u portu, marina, facilità custiera, strutture operative sò stati cumpletati.

Apuntendu chì u terrimotu, a valutazione di u risicu di tsunami, l'idrodinamica, a qualità di l'acqua è i studii di mudelli di l'acqua sotterranea sò stati ancu realizati nantu à u corridore sceltu, Turhan hà sottolineatu chì nunda era lasciatu à u casu.

Dichjarà chì u travagliu nantu à u Prughjettu Kanal Istanbul hè ghjuntu à a tappa finale, u Ministru Turhan hà aghjustatu chì un protokollu di cooperazione hè statu firmatu trà i Ministeri è a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) per determinà è cumpiendu i compiti ligati à i prughjetti di l'altri. istituzioni esistenti è previste nantu à a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*