3 Novi Direzzione Generali Stabbilita in u Ministeru di i Trasporti

grande cambiamentu in u ministeru di trasportu è infrastruttura
grande cambiamentu in u ministeru di trasportu è infrastruttura

Cù i cambiamenti in u decretu presidenziale publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 17 di ghjennaghju di u 2020, un cambiamentu maiò hè accadutu in u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Mentre i direzzione generale in u corpu di u Ministeru chì regulanu a legislazione stradale, ferroviaria è trasportu cumminatu di u settore logisticu sò stati riuniti sottu un tettu unicu, i dui direzzione generale autorizate in u regulamentu di u trasportu marittimu sò stati uniti sottu à una sola direzzione generale.

Cù u novu decretu, e Direzzione Generale di Regolamentazione Stradale, Regolamentazione Ferroviaria è Regolamentazione di Merchandise Periculose è Trasportu Cumminatu sò state unificate sottu u nome di a Direzzione Generale di Servizi di Trasportu, mentri a Direzzione Generale di Regolamentazione di l'Acque Marini è Interni è a Direzzione Generale di Maritime. U cummerciu sò stati cumminati cum'è a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi.

I duveri è i puteri di a Direzzione Generale di i servizii di trasportu è di a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi sò ancu incluse in u decretu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*