A terza stazione arrivata in u metro di Narlıdere

A terza stazione arrivata in u metro di Narlıdere
A terza stazione arrivata in u metro di Narlıdere

A tunnellatrice hà righjuntu a terza stazione in a custruzzione di a linea di metro Fahrettin Altay - Narlıdere.

U travagliu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir per allargà a linea di metro Bornova Evka 3 - Fahrettin Altay à Narlıdere cuntinueghja ininterrottamente. A tunnellatrice gigante (TBM), chì superava a distanza di 860 metri trà e stazioni Balçova è Çağdaş circa un mese fà, hà ancu finitu l'escavazione di 460 metri da a Stazione Çağdaş à a Stazione Dokuz Eylül University Hospital. Cusì, una tappa impurtante di u prugettu hè stata passata.

A durata di a linea serà di 7,2 km

I travaglii di scavi di u tunnel nantu à a linea F.Altay-Narlıdere, u novu ligame di a catena di u sistema ferroviariu cù una lunghezza tutale di 179 chilometri, sò realizati simultaneamente in sette stazioni previste. A nova linea di metro sarà lunga 7,2 km. Tutta a linea passerà sottu terra.

A municipalità metropolitana di Izmir hà per scopu di riduce a congestione di u trafficu cù a so rete di metro in espansione è di minimizzà l'usu di carburanti fossili ligati à u trasportu chì causanu a crisa climatica.

A fundazione hè stata posta in 2018

A linea F. Altay-Narlıdere, chì hè a 4a fase di u Metro Izmir, include Balçova, Çağdaş, Dokuz Eylül University Hospital, Facultà di Belle Arti (GSF), Narlıdere, Şehitlik è Kaymakamlık.

Izmir Tram Metro è Maps İZBAN

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*