U presidente di l'IMO hà avvistatu: "L'agenda deve esse Istanbul, micca u Canal Istanbul, u terremotu"

canale Istanbul
canale Istanbul

U presidente di l'IMO, Cemal Gökçe, hà dettu chì u terrimotu in Elazig era un grande avvirtimentu per sguassà Kanal Istanbul da l'agenda di u paese è rimpiazzà cù Earthquake Istanbul. Gökçe hà dichjaratu chì in un pussibule terrimotu d'Istanbul, 100 mila edifizii colapsanu è se u terrimotu hè a notte, 150 mila persone moriranu s'ellu succede durante u ghjornu, è 50 mila persone mureranu.

SözcüSicondu a nutizia di Erdogan Süzer da Turchia, Gökçe hà dettu: "I nostri edifici sò putriti, a trasfurmazioni urbane hè stata custruita micca per terremoti, ma per affittu. L'amnistia di zoning hà ancu aumentatu u risicu. "Malgradu Elazig, se ùn vedemu micca a realità di u terrimotu è piglià precauzioni, stu paese ùn pò micca fà fronte à u terrimotu di Istanbul", disse.

U presidente di l'IMO, Gökçe, hà dettu chì dopu à u terrimotu di Elazig, i fili di difetti sò stati parlati di novu in a TV, è chì a cosa principale di parlà hè di l'edificazioni rotte, micca di i difetti. Gökçe hà dettu: "Ùn ci hè nimu chì ùn cunnosci micca i difetti in questu paese. Se dumandate à u zitellu, ellu sà chì a culpa hè induve. L'energia di a sucetà hè pruvata à esse scaricata da i difetti. Ciò chì a sucetà hà bisognu di sapè hè s'ellu l'edificazioni ch'elli campanu sò rotti. Ùn importa micca a municipalità chì apre l'archiviu di l'edifiziu, vi vede chì almenu u 80 per centu di l'edifizii ùn sò micca sicuri di terramoti. In altri palori, hè distruttu in un terrimotu, ùn ci hè micca scappatu. Hè imperativu chì questi edifici sò resi sicuri per i terremoti ", disse.

Gökçe hà dichjaratu chì tutti l'edifizii in u paese duveranu esse fatti in cunfurmità cù e regule è i principii di l'ingegneria è i rigulamenti di u terrimotu è chì i novi edifici devenu esse custruitu in questu modu, è dumandò chì u metudu di lascià l'ispezioni à l'ingegneri per 3-5 anni deve esse abbandunatu. Dichjarà chì 1999 anni sò passati da u terrimotu di u 20, Gökçe hà dichjaratu chì ci hè un sforzu per fà una trasfurmazione di l'ingudu invece di trasfurmazioni urbane è hà avvistatu: "Tuttu u paese ùn discute micca u terrimotu di Istanbul, ma un agenda artificiale chjamatu Kanal Istanbul. U terrimotu chì avemu avutu in Elazig Sivrice hè un orecchinu per quelli chì dicenu Kanal Istanbul. U terrimotu di Istanbul ùn serà micca cum'è Elazig. Turchia ùn pò micca permette questu. A mubilizazione deve esse dichjarata. A migrazione di Istanbul significa a migrazione di Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*