Canal Istanbul pò distrughje 3 mila ettari di zona forestale

U Canal Istanbul pò Distrughje Mille Ettari di Area Forestale
U Canal Istanbul pò Distrughje Mille Ettari di Area Forestale

L'Associazione Forestale Turca Marmara Branch hà tenutu una cunferenza di stampa cù a participazione di l'Associazione Forestale di u Nordu in quantu à a furesta chì resta nantu à a strada di u Canal Istanbul. À a riunione, u capu di a filiale di Marmara Prof. Dr. Ünal Akkemik hà annunziatu u rapportu preparatu da i cumitati scientifichi. Fornendu infurmazioni nantu à e zoni forestali, l'ecosistema è i canali d'acqua chì saranu dannighjati da Kanal Istanbul, Akkemik hà dichjaratu chì una zona forestale di 458 ettari (una zona uguale à 595 campi di football) serà completamente distrutta cù Kanal Istanbul, a quantità di zona di furesta persa cù i novi insediamenti per esse creatu intornu à u Canale 3 Ellu disse chì hà da cresce à milla ettari (3 mila 896 campi di football).

Apuntendu chì tutte e fureste sittintriunali da Strandja à Düzce sò minacciate, Akkemik hà dettu: "Hà dumandatu chì u prughjettu di u Canale Rent sia firmatu è chì tutta a zona di a regione sia dichjarata foresta di conservazione.

"3. 3 mila 8 ettari di foresta hè stata distrutta cù l'aeroportu è u terzu ponte.

Rimarchendu chì e Foreste di u Nordu di Istanbul sò diminuite continuamente per parechji anni per via di a pressione umana, Akkemik hà dettu: "Secunnu l'inventariu forestale di u 1971, l'assi forestali di Istanbul, chì era di circa 270 mila ettari, hè diminuitu à 2018 mila ettari in u 243. 47. L'area forestale persa in 27 anni hè 8 mila ettari. 700 ettari, chì currisponde à circa un terzu di sta perdita, sò stati dati in l'ultimi 3 anni per a custruzzione di e strade di cunnessione 3rd Airport è 8rd Bridge. In più di questi, quasi 20 mila ettari di zona forestale hà persu a so qualificazione per attività cum'è a minera, a difesa, a basura, l'acqua, l'educazione è l'investimenti energetichi.

"U fureste quant'è 3 mila 896 campi di football seranu dannighjati"

Akkemik hà dettu chì 458 ettari di foresta (una zona quant'è 595 campi di football) seranu completamente distrutte cù Kanal Istanbul, secondu a notizia di Evrensel, "In più, 287 ettari di sti zoni di foresta distruttu sò Terkos Lake Conservation Forest, chì hà u più altu valore di cunservazione in Turchia, ferma in i limiti di a furesta. In sintesi, ci sarà un altru prucessu di deforestazione di massa in a pruvincia di Istanbul ", disse.

Dichjarà chì cù i novi insediamenti per esse creatu intornu à u canali, a quantità di u boscu persu cresce à 3 mila ettari (superficie quant'è 3 mila 896 campi di football). Dr. Akkemik hà dettu: "In più, i novi permessi ponu esse cuncessi da e zoni forestali per a petra, a ghiaia è u cimentu necessariu per a custruzzione di canali è novi insediamenti, è a quantità di terreni forestali persi pò aumentà più. Strada, energia, etc. per novi spazii residenziali. Ùn deve esse scurdatu chì l'investimenti pò ancu esse necessariu, è i boschi seranu sacrificati per questi. Perchè e fureste sò sempre state i primi lochi sacrificati per evità i costi di espropriazione.

"Quandu a furesta sparisce, a funzione di l'acqua potabile di u lavu Terkos sparisce"

Akkemik hà datu ancu infurmazioni nantu à e fureste di cunservazione cù u più altu valore di conservazione in Turchia, situate nantu à a strada di u Canal Istanbul. Queste fureste pò ancu esse affettate negativamente da a polvera da u riempimentu è a contaminazione di l'aria da u trafficu di navi è di veiculi. A perdita cumpleta di sta foresta di dune pò purtà à a distruzzione di l'acqua potabile di u lavu Terkos ", disse.

"L'arburi, l'acelli, e piante spariranu ancu"

Notendu chì e liste di flora è fauna datu in u rapportu EIA sò incomplete, u Prof. Dr. Akkemik hà dettu: "I fureste di u Nordu di Istanbul è l'ecosistemi naturali cum'è dune, pasture, zoni umide è brughiere ospitanu più di 2 spezie vegetali, 500 mammiferi, 38 rane è rettili. Inseme à i zoni umidi, sti ecosistemi terrestri naturali cuntenenu ancu circa 35 spezie d'acelli. Sicondu u rapportu EIA, nantu à a strada di u canali; Ci sò 350 spezie vegetali, 399 mammiferi, 37 pipistrelli, 8 insetti, 239 anfibi, 7 rettili è 24 spezie d'uccelli. Di i pianti, 249 sò endemichi è 13 sò minacciati. In listessu modu, 16 elementi di a fauna sò prutetti in cunfurmità cù a Cunvenzione di Berna. Ci sò ancu 153 spezie d'acelli sottu minaccia. Hè dichjaratu in u rapportu di l'EIA chì ci sò circa 5 arburi in i zoni forestali tagliati per Kanal Istanbul. Ancu s'ellu hè avà cunnisciutu da u publicu chì ci vole decennii per chì l'afforestazione diventerà un ecosistema forestale, ùn avemu micca capitu ancu chì u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione è u Ministeru di a Foresta rispettanu sempre e dichjarazioni di "tagliamu, ma piantamu. in piazza" in i rapporti EIA.

Foreste di u Nordu sottu minaccia

Apuntendu chì tutte e fureste sittintriunali da Strandja à Düzce sò minacciate, Akkemik hà dettu: "U prughjettu Rent Canal; Dopu à u 3u Aeroportu, dividerà una volta di più e Foreste di u Nordu, chì sò a surgente d'acqua, respiru è vita per Tracia, Istanbul è Anatolia, è chì formanu una unione di ecosistemi unichi belli da Kırklareli à Düzce in parallelu cù u Mari Neru. costa di Marmara. Questu hà da purtà ancu à un altru colpu à a fauna salvatica, chì hè sottu à a pressione di a custruzione crescente in parallelu cù l'industria pesante è l'attività di serviziu intensificate in a regione ".

E fureste di u Nordu duveranu esse dichjarate "foreste di cunservazione" è tenute luntanu da a custruzzione

Rimarchendu chì a brutale distruzzione di e fureste è altri ecosistemi mette in realtà u nostru futuru in periculu, Akkemik hà dettu: "Perchè questi ecosistemi naturali cuntribuiscenu à l'accumulazione d'acqua pulita in i bacini d'acqua potabile di Istanbul, pulisce l'aria di Istanbul è prevene disastri naturali cum'è inundazioni. Cosa à fà; Hè di dichjarà chì e Foreste di u Nordu, chì sò stati sottumessi à una distruzzione pesante per decennii, sò cumpletamente "Foresta di Conservazione", da esse chjusu immediatamente à ogni tipu di prughjetti di affittu è di saccheghju, è di mantene luntanu da ogni tipu di pressione è custruzzione piglienduli sottu prutezzione inseme cù altri ecosistemi naturali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*