Cù SARUS, Sakarya diventerà a Capitale di u Settore Ferroviario

Sarus è Sakarya seranu a capitale di a ferrovia
Sarus è Sakarya seranu a capitale di a ferrovia

A prima riunione di Sakarya Rail Transportation Systems Cluster Association hè stata tenuta in TÜVASAŞ, presidente fundatore è membru fundatore, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale Prof. Dr. Era presidutu da İlhan Kocaarslan.

A cunferenza di stampa di u colazione, chì include u scopu di stabilimentu è a prumuzione di l'associu, hè stata tenuta in un ristorante in Sakarya oghje. İlhan Ak, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Avemu stabilitu cum'è u nostru scopu principale di creà una marca mundiale producendu sistemi di trasportu naziunale è naziunale da u disignu à u pruduttu finali".

INTRODUTA DA CONFERENZA DI PRESSA

Sakarya Rail Transportation Systems Cluster Association (SARUS), chì hè stata creata per sviluppà u settore ferroviariu in a regione è cusì cuntribuisce à u sviluppu suciale, industriale è ecunomicu di u nostru paese, hà apertu e so porte. L'associu, chì hà tenutu una cunferenza di stampa di colazione in Tunatan Facilities ieri, hà fattu una presentazione nantu à u so scopu fundatore è a prumuzione.

i membri di u cunsigliu di direzzione; M. Zeki Çelebi, Yavuz Yavuz, İlhan Ak, Ayhan Pehlivan, Cem Yazıcı, M. Ulaş Yücesan, İsmail Hakkı Demirel, Gökhan Yılmaz, Emin Çağlar, Tahir Arın, Recep Eroğlu, Salih Kaykaoğlu, ,, Osman Tek, Osaka Palaz. Erdogan Dede è Şidar Yerlikaya anu assistitu.

CONTRIBUZIONE À U Sviluppu di u paese

Spiegà u scopu di prumuzione è stabilimentu di l'associu, İlhan Ak, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione; « U scopu principale di a nostra associu, chì pruducia parechji benefizii per l'ecunumia di a nostra regione ; per sviluppà u settore ferroviariu in a nostra regione è per cuntribuisce à u sviluppu suciale, industriale è ecunomicu di u nostru paese. Cù questu scopu, i stakeholders in a catena di valore di u nostru settore; farà cusì cunghjuntendu à u centru di a cuuperazione, unità di putere è scopu, è assicurendu u massimu usu di a capacità settoriale naziunale. In novu, a nostra associazione hà stabilitu u scopu principale di creà una marca mundiale pruduciendu sistemi di trasportu naziunale è naziunale da u disignu à u pruduttu finali.

"L'INDUSTRIA DI TRASPORTU FERROVIARIA hè APPEL"

Dichjarà chì ci hè stata una tendenza à u trasportu ferroviariu principale sia in u nostru paese sia in i paesi circundanti recentemente, Ak hà dettu: Cù l'investimenti in l'infrastruttura ferroviaria previsti per esse custruitu, una dumanda di veiculi ferroviari à u livellu di 10 miliardi di dollari hè ghjunta. Quandu guardemu da questa finestra, u settore di u trasportu ferroviariu di u nostru paese hè diventatu un mercatu appetizing cù i grandi investimenti infrastrutturali fatti in u periodu recente. Comu sapete, l'aumentu di l'accessibilità è l'accessibilità cù i sviluppi tecnologichi hà trasfurmatu u nostru mondu in un mercatu globale. I più forti vittorie in stu mercatu. L'arena internaziunale, induve a cumpetizione feroce è feroce cresce ghjornu per ghjornu; Hè piena di lotte per prutege, sustene è rinfurzà i settori esistenti è superiori di i paesi. Hè diventatu a nostra capitale più impurtante chì avemu bisognu di priservà è pussede a nostra superiorità è distintività. In stu cuntestu, senza dubbitu, unu di l'assi ecunomichi più impurtanti di a nostra pruvincia hè u nostru settore di produzzione di veiculi ferroviari. A nostra industria, chì hà e so radiche in l'anni 1950 è hè stata una fonte per a furmazione di l'infrastruttura industriale in a nostra pruvincia, hè u più impurtante attivu ecunomicu chì avemu bisognu di mantene in a nostra regione cù a so generazione di altu valore aghjuntu è una crescita stabile sustinibule. effettu.

OBJECTU DI ESSERE UNA MARCA MONDIALE

Continuendu u so discorsu annantu à u sughjettu, Ak hà dettu: "Hè diventatu imperativu per l'urganisazioni chì sò in l'attuale catena di valore di a nostra industria è chì anu u putenziale di esse in questa catena, unisce e forze è cooperà per sopravvive in u feroce internaziunale. cumpetizione in a nostra industria. In u risultatu di sta sfida, a prima riunione di l'Associazione Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu di Sakarya, chì hè stata stabilita da i nostri industriali impegnati in a produzzione è a riparazione di sistemi di trasportu ferroviari in a nostra cità, hè stata tenuta à TÜVASAŞ, presidente fundatore è membru fundatore, presidente. di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale Prof. Dr. Era presidutu da İlhan Kocaarslan. In u settore di i sistemi di trasportu ferroviariu, hè statu discutitu chì Sakarya hà da ghjucà un rolu impurtante per fà lu l'epicentru di u mondu, pigliendu e precauzioni necessarie nantu à cumu guidà u settore è i travaglii chì pò piglià. SARUS s'hè stabilitu u scopu principale di fà una marca glubale producendu in u locu è naziunale i cumpunenti necessarii da i sistemi di trasportu naziunale è naziunale da u disignu à u pruduttu finali è soprattuttu impurtati da l'esteru.

U scopu di a fundazione di SARUS

Spiegà u scopu di stabilimentu di l'associu à i membri di a stampa, Ak hà dettu: "Associu; per maximizà è aduprà a capacità naziunale settoriale; Pruduzzione di prudutti domestici è naziunali chì sò cumpetitivi in ​​termini di qualità, standard è costu in i mercati mundiali, aumentendu a parte di a località in a produzzione da u disignu à u pruduttu finali, maximizendu, sviluppà novi prudutti è metudi, furmazione di persunale qualificatu necessariu da u settore. è assicurendu u so sviluppu cuntinuu, Aumentà a cunniscenza, rinfurzà u settore in termini di qualità è quantità, sviluppendu a cultura di R&D, innuvazione è imprenditorialità, trasferendu a cunniscenza scientifica è tecnica di e nostre università à u settore, sviluppà a nova tecnulugia per aumentà a cumpetitività, R&D , P&D, pruduzzione è efficienza, istituziunalisazione, gestione finanziaria, gestione di qualità, certificazione, gestione di i costi, gestione di processi, crescita di furmazione, cunniscenze è sperienza in attività di marketing, Stabbilimentu di laboratori è centri di prova per u settore, sviluppu è prumove u settore in Turchia è fora. L'imprese membri di u Cluster sò assai impurtanti è necessarii in materia cum'è assicurà a ricunniscenza in i mercati internaziunali è u sviluppu di l'imaghjini, sforzi di marca, creazione di piattaforme di compra cumuna per riduce i costi di produzzione di i membri di l'associu, rende privilegi in i cuntratti di leasing di i so membri. , furnisce struzzioni è riferimenti per i so membri in linea cù e so dumande à e cumpagnie naziunali è straniere, furnisce servizii ", disse.

PREVENZIONE PRIMA DI I RISCHI OCCUR

Ak hà dettu: "Questa associazione di clustering chì avemu furmatu cunghjuntendu; Hè u risultatu di a nostra vulintà di prevene questi risichi prima ch'elli surgenu, prevedendu i risichi chì sò assai probabili di esse sperimentati da a nostra industria. Cum'è quelli chì sò in u settore è cunnosci assai bè; Avemu a cunvinzione chì ùn hè micca appruvatu per noi di stà passivi è aspittanti, è chì avemu da fà qualcosa. Videmu questu cum'è un duvere è un duvere onorevoli à u nostru Sakarya è a nostra nazione, sia cum'è un requisitu di participà à l'amministrazione demucratica è cum'è una rispunsabilità cuscienziosa di quellu chì face u travagliu megliu. Vogliu ringrazià tutti i membri di u cluster è tutti i preziosi sustenitori è participanti chì anu cuntribuitu cù u so core è l'anima. Sakarya Rail Transportation Systems Clustering Association (SARUS) desidera bona furtuna à a nostra regione è u nostru paese.

"Ùn ci piace micca persunalizà"

À a fine di a riunione, İlhan Ak, chì hà parlatu in nome di u cunsigliu di amministrazione, hè statu dumandatu da i membri di a stampa nantu à l'allegazioni chì TÜVASAŞ serà ancu privatu in i periodi à vene cum'è BMC. Dopu à e dumande bianche, "TÜVASAŞ hè u nostru più grande stakeholder. S'ellu ci hè un tentativu di privatizazione in u futuru, ci opponemu è ùn l'accettaremu micca. Certamente ùn favurizemu micca a privatizazione di un tali affari ", disse. - Yenisakarya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*