A Russia hà chjusu a so fruntiera ferroviaria cù a Cina per via di u Coronovirus!

A fruntiera ferroviaria cù u gin hè stata chjusa per via di u coronovirus russo
A fruntiera ferroviaria cù u gin hè stata chjusa per via di u coronovirus russo

A Russia hà aghjustatu un novu à e so misure di coronovirus. Dopu à l'istruzzioni di u presidente Putin "Piglia tutti i passi necessarii", u guvernu russu hà decisu di chjude temporaneamente a fruntiera ferroviaria cù a Cina.

U Primu Ministru Tatyana Golikova hà annunziatu chì sta decisione hè stata presa finu à u 1 di marzu per e cinque regioni chì anu una fruntiera cù a Cina è un passaghju di ferrovia.

In cunsiquenza, i cunfini ferroviari di Primorskiy, Khabarovsk, Zabaykalski, Amur è a regione autònuma ebraica cù a Cina sò stati chjusi.

U capu russu Putin avia urdinatu à u guvernu: "Avemu di fronte à un novu fenomenu, fate i preparativi necessarii per stu periculu".

Prima, a Russia hà chjusu e porte à i turisti chinesi per via di a diffusione cuntinua di u coronovirus. Sicondu a dichjarazione fatta à TASS da l'Associazione Russa di l'Industria Turistica, tutti i prugrammi di ritornu di i turisti da a Cina sò stati "resettati" da ieri.

I novi pacchetti turistici ùn saranu più venduti à i Cinesi.

Dopu chì i turisti da Oin, chì sò attualmente in Russia, sò stati mandati in i so paesi, nisun novu turista cinese ùn serà ammissu in Russia finu à chì a situazione diventa chjara.

L'ufficiali anu dichjaratu chì una "operazione di evacuazione d'urgenza" ùn hè micca cunsiderata per i turisti chinesi in u paese, è ponu compie u so prugramma è vultà in u so paese:

Hè enfatizatu chì questu serà un colpu pesante per u settore turisticu russu.

Per d 'altra banda, u numeru di persone chì anu persu a vita per via di u novu tipu di coronovirus chì emerge in Cina è poi si sparse in altri paesi hà superatu 100.

Sicondu u rapportu di a BBC, l'autorità chinesi anu annunziatu chì 106 persone sò morte per via di u coronovirus, è u numeru tutale di persone infettate da coronavirus in u paese era di 27 mila 4 à u 515 di ghjennaghju. U ghjornu prima, hè statu informatu chì u numeru tutale di persone infettate da coronavirus era 2.

L'ufficiali chinesi anu annunziatu chì u novu coronavirus hè trasmessu da persona à persona durante u periodu d'incubazione, vale à dì quandu ùn si prisentanu sintomi in i pazienti.

A maiò parte di a pruvincia di Hubei, a cità induve u virus hè urigginatu, è a capitale provinciale, Wuhan, sò in quarantena.

Più di 40 pazienti sò stati rilevati à l'esteru. Questi paesi includenu l'USA, u Giappone, u Canada, l'Australia è a Corea di u Sud.

Intantu, u Vicepresidente di u Cumitatu di l'Educazione è a Scienza di a Duma Statale Russa, Gennady Onishenko, hà dettu chì ci sò circa 30 droghe in Russia chì ponu trattà u coronavirus chì hà cuminciatu à sparghje da a Cina. U Rettore di l'Academia Russa di Scienze Aleksandr Sergeyev hà avvistatu ancu chì una epidemia glubale pò accade finu à marzu.

Sicondu a nutizia di Sputnik, Onishenko hà dettu: "Per allevà a nostra sucietà, vogliu dì chì circa 30 di e droghe dispunibili ponu curà stu virus. Avemu aduprà 12 di elli in u trattamentu di l'AIDS ", disse.

Nutendu chì ci sò attualmente 39 tippi cunnisciuti di coronavirus, Onishenko hà sottolineatu chì ùn ci hè nisuna ragione per u panicu, affirmannu chì a vacuna contru u novu coronavirus serà pronta in a prossima stagione, quandu a diffusione di u virus rallentarà.

Parlendu à Sputnik, u Rettore di l'Academia Russa di Scienze Aleksandr Sergeyev hà avvistatu ancu chì l'epidemie puderia ghjunghje à una dimensione glubale da marzu se u coronavirus cuntinueghja à sparghje à u ritmu attuale.

Sergeyev hà dettu: "Stu virus hè estremamente periculosu è u numeru di casi cresce in modu esponenziale. Se cuntinueghja cusì in un mese, puderia diventà una epidemia mundiale ", disse.

Intantu, Anna Popova, presidente di l'Agenzia Russa di Salute Umana è Prutezzione di i Consumatori (Rospotrebnadzor), chì hà dettu chì più di 100 persone chì anu visitatu a Cina avianu sintomi di malatie infettive, hà dichjaratu chì, per via di l'esami, ùn hè statu trovu coronavirus. in una di queste persone.

Anna Popova hà dettu: "A data d'oghje, avemu identificatu più di 100 persone cù sintomi di malatie infettive è chì sò stati identificati cum'è in visita in Cina. Ognunu di elli hè statu identificatu, quarantena, investigatu accuratamente. Queste persone sò state diagnosticate cù una malatia infettiva, ma nimu d'elli avia coronavirus ", disse.

Popova hà dichjaratu chì u sistema chì appartene à Rospotrebnadzor conduce ricerche per detectà e malatie infettive cum'è coronavirus utilizendu dui sistemi di teste domestiche sviluppati da u Centru Scientificu Statale Russu Vector.

Popova hà dichjaratu chì questi sistemi di teste sò stati mandati à 15 istituzioni di ricerca scientifica è a furmazione hè stata data à l'esperti chì anu realizatu sti testi.

Intantu, Rospotrebnadzor hà urgeu à i turisti russi à stà luntanu da visità a Cina è à piglià e precauzioni necessarie finu à chì a situazione di coronavirus torna à a normale.

Dmitriy Gorin, Vicepresidente di l'Associazione Russa di Tour Operatori (ATOR), hà dichjaratu chì oghje, i voli in Cina sò stati fermati è i voli seranu urganizati solu per rinvià i turisti russi in Cina.

Gorin hà dettu: "Tutti i voli da Russia à Cina operanu cum'è previstu. Attualmente, solu i voli programati sò urganizati, i voli charter sò stati abuliti. A data d'oghje, tutti i voli in Cina portanu passageri in una sola direzzione. "E cumpagnie anu decisu di ùn piglià i turisti in Cina è facenu solu attività di evacuazione pianificate", disse.

Gorin hà enfatizatu chì stu numeru diminuirà gradualmente cù i voli di evacuazione.

L'operatori turistici anu dichjaratu chì ci era 6 XNUMX citadini russi in l'isula di Hainan u venneri, è un milla turisti russi eranu in diverse parti di a Cina. (www.turkrus.com)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*