A lotta di BTS contr'à l'esiliu in TCDD porta risultati

bts a lotta contru l'esiliu in tcdd hà purtatu risultati
bts a lotta contru l'esiliu in tcdd hà purtatu risultati

A decisione di deportà u persunale di TCDD Ünal Karadağ da u so duvere in İzmir è l'esiliu in Malatya hè stata ritirata per via di a lotta di i dirigenti è di i membri di l'Unione di i Travagliatori di i Trasporti Uniti.

A lotta per Ünal Karadağ, membru di l'Unioni di i Travaglii di u Trasportu Unitu (BTS), chì hè statu esiliatu in Malatya dopu esse licenziatu da u so duvere in İzmir da TCDD, hà datu risultati. A gestione, chì hà cacciatu BTS da l'edificiu di a sede di TCDD per forza di a polizia, hà avutu à annullà a so decisione è hà spartutu a nota chì era accunsentutu ch'ellu cuntinueghja u so duvere in İzmir, chì hè u so postu di travagliu principale, dopu à 3 mesi esiliatu Ünal Karadağ.

L'unione di i travagliadori di u trasportu unitu hà tenutu un comunicatu di stampa davanti à l'edificiu di a sede di TCDD, dopu à e riunioni, dichjarazioni di stampa è azione di sit-in per Ünal Karadağ, chì hè statu esiliatu da u so duvere in İzmir da TCDD è mandatu à Malatya. Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta cù a participazione di u deputatu CHP İzmir Selin Sayek Böke, u copresidente di KESK Aysun Gezen, u presidente di Eğitim Sen Feray Aytekin Aydoğan è i membri di i consigli esecutivi di i sindicati affiliati à KESK, u presidente di BTS Hasan Bektaş hà dettu chì per u l'ultimi 20 anni, TCDD hà trattatu di accidenti, Mencionendu chì l'appuntamenti senza qualificazione è u persunale puliticu sò citati, disse: "Questa decisione illegale deve esse abbandunata u più prestu pussibule. Questu esiliu inghjustu è illegale serà rimbursatu cù a nostra lotta organizata ", disse.

À a fine di uni pochi d'ore dopu l'annunziu, TCDD hà spartutu una nota informativa è hà dichjaratu chì Ünal Karadağ tornerà in İzmir dopu à 3 mesi di serviziu tempurale.

"TCDD hè a cunniscenza cù l'accidenti è l'ignoranza"

U presidente di BTS, Hasan Bektaş, hà dichjaratu chì i membri di u sindicatu Ünal Karadağ sò stati esiliati in Malatya da İzmir, induve ellu travagliava, senza alcuna ghjustificazione, u 10 di ferraghju 2020, è hà dettu chì anu tenutu una sit-in ieri quandu ùn ci era micca un risultatu pusitivu da u parla cù TCDD. Dichjarà chì i membri di l'unione è i dirigenti sò stati cacciati fora di l'edificiu di a Direzzione Generale di TCDD in Ankara di notte, Bektaş hà dettu: "Oghje, i nostri amichi chì vulianu andà à l'uffiziu per scuntrà u Direttore Generale di TCDD sò stati impediti di entre in l'edificiu. "Questu hè un primu in a storia di TCDD, è e forze di sicurità sò state convocate quandu i membri di un sindicatu vulianu scuntrà cù u Direttore Generale, è i circondu è i piani di l'istituzione chì travagliammu sò stati bluccati", disse.

Membri di l'Unione di i Travagliatori di i Trasporti Uniti, mentre facenu una dichjarazione di stampa davanti à l'edificiu di a Direzzione Generale TCDD per prutestà a decisione di esiliu di Ünal Karadağ.
Foto: BTS

Mencionendu chì TCDD hè statu cunnisciutu da u publicu cù accidenti, appuntamenti senza qualificazione è staffi pulitichi per l'ultimi 20 anni, Bektaş hà dettu: "Sapemu bè chì daretu à sta decisione di esiliu ci sò Memur-Sen, chì vende i travagliadori publichi à u desk TIS. , è u persunale numinatu da fora. Ùn simu stupiti da u fattu chì invece di piglià cura di i diritti è di l'interessi di i travagliadori publici, di negozià cù i funzionari di u guvernu à porte chjuse à i tavulini TİS è di ùn fà un sonu mentre a nostra istituzione hè disintegrata è distrutta, ùn hè micca surprisante. chì oghje u Direttore Generale di u TCDD è u sindicatu di i sustenidori anu pigliatu a decisione di l'esiliu unendu e mani.

Bektaş hà dettu: "Esilià una persona travagliata, esperta, basata in ferrovia chì ùn hà micca "scusa" altru ch'è solu esse un membru di l'unione disturbendulu cù a so famiglia hè più cà una inghjustizia, hè una illusione. Chjamemu da quì una volta. di novu. Sta decisione illegale deve esse abbandunata u più prestu pussibule. Questu esiliu inghjustu è illegale serà rimbursatu cù a nostra lotta organizata ", disse. Sicondu l'infurmazioni trasmesse à u sindicatu da TCDD dopu a dichjarazione fatta, hè statu accunsentutu chì "Unal Karadağ hè statu mandatu temporaneamente à Malatya per 3 mesi, è dopu hè statu accunsentutu ch'ellu cuntinueghja a so funzione in İzmir, chì hè u so postu di travagliu principale. , è l'azzioni necessarii sò stati fatti da a Direzzione Generale di TCDD ".

I MEMBRI BTS sò stati cacciati da l'edificiu TCDD durante a polizia di notte.

I membri di BTS sò stati custretti fora di l'edificiu di a direzzione generale à 23.30 di notte dopu à a protesta di sit-in chì anu iniziatu in TCDD ieri contru l'esiliu. Dopu à l'esiliu di u membru di l'unione Ünal Karadağ da İzmir à Malatya sottu u nome di rotazione, u stessu ghjornu, a riunione cù u Direttore Generale di TCDD è u capu di u dipartimentu pertinente hà risultatu in un risultatu negativu, dopu à u comunicatu di stampa cù VQA è filiale. membri, u 13 di ferraghju 2020, a Direzzione Generale di TCDD Un sit-in hè statu iniziatu. (UNIVERSALE)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*