Life Underground in Istanbul: Studi di Metro

vita sotterranea in i travaglii di metro di Istanbul
vita sotterranea in i travaglii di metro di Istanbul

Più di dui milioni di Istanbul usanu e linee di metro ogni ghjornu. Metro furnisce una opportunità di trasportu còmode è sicura.
offerte; però, sti investimenti sò u risultatu di un travagliu longu è arduu. I travagliadori di u Metro travaglianu per 7 ore è mezu in cunfurmità cù e disposizioni di a Legge di u travagliu. I travagliadori, chì cuntinueghjanu u so travagliu in trè turni à un ritmu di 24 ore, sò in a determinazione è u sforzu di portà i novi metro à i citadini u più prestu pussibule. Puderanu vede solu a luce di u ghjornu à meziornu.

Per mantene a quantità di l'ossigenu in u tunelu à u livellu necessariu, a circulazione di l'aire frescu hè furnita à a prufundità cù canali di ventilazione è ventilatori. Perchè a quantità di polvera in i tunnelli hè una di e minacce più impurtanti per a salute per l'impiegati. A prufundità di u tunnel in i metro di Istanbul hè di circa 30 à 70 metri in media. L'accessu à i tunnelli hè furnitu da l'arbureti verticali. In altri palori, un travagliadore hà da cullà è falà stu edifiziu, chì hè di circa 11 piani, almenu 4 volte à ghjornu.

A causa di a dulcezza di a terra, i colapsamenti ponu accade da u tempu à u tempu. Per minimizzà stu risicu, a squadra di ingegneri è tecnichi portanu u so travagliu meticulosamente. Cum'è a squadra di u Bulletin d'Istanbul, a Direzzione di u Sistema Ferroviariu Lateru Europeu è a cumpagnia di l'imprenditori anu realizatu inseme u prugettu in Fulya. Kabataştrà Mecidiyekoy
Avemu visitatu u situ di custruzzione di u metro. Avemu scontru cù l'ingegneri è i travagliadori rispunsevuli di u prughjettu, chì hè previstu per esse cumpletu in a prima mità di questu annu, à una prufundità di decine di metri, è avemu intesu i difficultà di travaglià sottu terra.

Fahrettin Öner IMM Anatolian Side Rail System Manager "U travagliu in e custruzzioni di tunnel è stazioni sotterranee profonde hà alcuni aspetti assai difficiuli cumparatu cù u travagliu in strutture di superficia. Travagliate senza vede u sole, senza vede a luce di u ghjornu… Ancu u soffiu chì pigliate hè furnitu da l'aria purtata in u tunelu attraversu i dutti di ventilazione. Mentre chì i fumi di scarico di e macchine di custruzzione ùn ponenu micca un prublema per i travagliadori chì travaglianu in strutture di superficia, pò esse un fattore di riduzzione di cunfortu per i travagliadori di tunnel di u tempu à u tempu. Cum'è un furmiculu; Tunnel hè un ambiente di travagliu febbrile induve u muvimentu ùn finisce mai è a difficultà ùn finisce mai. listessu tempu; E custruzzioni di u tunnel sò un ambiente di travagliu induve ci hè una dolce cumpetizione trà e squadre chì travaglianu à i specchi di u tunnel in punti diversi, è amicizie simili à "amicizia di suldati" sò formate per u persunale tecnicu è per i travagliadori ".

Ersin Baykal IMM European Side Rail System Manager "E cundizioni sò assai difficili. Quandu ùn l'aspittà micca, i denti ponu accade quandu una lacuna in u tunnel trova a via d'acqua. Leghjemu assai bè i dati geologichi, di perforazione è geotecnichi. E precauzioni chì pigliamu per i nostri travagliadori sò in cunfurmità cù i normi internaziunali di sicurezza in u travagliu. E cundizioni di i tunnel ùn sò micca adattati per a vita suciale di i nostri travagliadori; ma avemu club è campi di sport in i campi chì avemu stallatu in i nostri siti di custruzzione cintrali. Mantenemu u livellu di igiene è cunfortu à u più altu livellu ".

Ali Hazar Ingegnere di prughjettu "Travagliemu 30/70 in a prufundità di Istanbul trà 7 è 24 metri. Mantenemu e nostre misure di sicurezza à u più altu livellu è cura chì i nostri citadini sò affettati da l'attività à u livellu minimu. U travagliu sottu terra hè assai sfarente di travaglià sopra a terra. Eccu avete da esse assai attenti à a ventilazione. Avemu da seguità a topografia di Istanbul. U travagliu sottu terra hè un travagliu chì esige sacrificiu. I nostri ghjovani ingegneri ùn preferite micca assai; ma quelli chì s'abituanu s'abituanu prestu ".

travagliadore di a cumpagnia di l'imprenditore "Aghju travagliatu in cantieri di custruzzione di metro dapoi 16 anni. Aghju ancu travagliatu nantu à u prughjettu di 5 metri custruiti in Istanbul. Semu più disturbati da a polvera. Quandu mi fighjulà u ghjornu ch'e aghju cuminciatu a mo professione, avemu abituatu à tutte e difficultà. Puderaghju dimustrà u mutivu perchè aghju fattu stu travagliu per decennii cum'è l'alte misure pigliate in quantu à a sicurità di u travagliu. Ma se mi dumandate, u mo figliolu deve studià, micca fà stu travagliu.

travagliadore di a cumpagnia di l'imprenditore "Aghju travagliatu nantu à prughjetti di metro per 11 anni; Avemu da travaglià... E cose chì parevanu "risicate" per i citadini sò diventate ordinarie per noi. Cume l'anni passanu, avemu abituatu à e difficultà di stu travagliu ; ma ci hè sempre difficiule di vince a brama di a nostra famiglia è di i nostri figlioli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*