Özcan hà parlatu di a linea di trenu d'alta velocità chì passa per Bolu

Özcan hà parlatu di a linea di treni d'alta velocità chì passa per u Bosforu.
Özcan hà parlatu di a linea di treni d'alta velocità chì passa per u Bosforu.

A prima riunione di l'assemblea di ferraghju di a municipalità di Bolu hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea Municipale sottu a presidenza di u sindaco di Bolu Tanju Özcan. Mentre a sessione di u 1u di ferraghju di u Cunsigliu municipale di Bolu hè stata trasmessa in diretta, l'applicazioni di mudificazione di zonificazione, i prublemi di e direzzione di l'unità è u prublema di dà u nome di u tardu Şerafettin Erbayram à a strada induve hè natu sò stati discussi è hè statu riferitu à u cumissioni pertinente.

A riunione, presieduta da u sindaco di Bolu Tanju Özcan è assistita da i membri di u cunsigliu, hà cuminciatu cù l'apertura è l'assistenza, un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale. Allora i punti di l'agenda sò stati passati.

À a riunione, l'applicazioni di rinnuvamentu di zoning è i prublemi da e direzzione unità sò stati discututi è risolti, è dopu, in a parte di i desideri di a riunione, u sindaco di Bolu Tanju Özcan hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à a linea di treni d'alta velocità chì passava per Bolu, chì hà causatu u cuntruversia.

"PASSARÀ SOLAMENTE PER TERRE AGRICOLE"

Parlendu in a sezione di i desideri è i desideri di a riunione, u sindaco di Bolu Tanju Özcan hà dichjaratu per quessa ch'ellu hà insistentemente fattu un appuntamentu cù u presidente Recep Tayyip Erdoğan per discutiri u prublema YHT; "U mutivu perchè avemu insistentemente fattu un appuntamentu cù u presidente hè; Avemu pensatu chì a linea di treni d'alta velocità cuntinueghja cunnessu à Sakarya via Eskişehir-Bilecik. Sta linea pianificata parte da Ankara è passa solu per Beypazarı è Mudurnu. In fattu, Sakarya hè l'unica tappa, ùn si ferma micca in l'altre pruvince chì avemu citatu è cunnetta direttamente à Istanbul. Ùn ci hè micca Kocaeli, Gebze è cusì. Siccomu ùn ci hè micca stazione in Beypazarı è Mudurnu, passerà solu per i terreni agriculi quì. S'ellu passa da quì, deve esse custruitu 49 tunnel, a strada deve passà per u tunnel per esattamente 71 mila 365 metri, vale à dì 72 chilometri. Tuttavia, ci sò 25 viaducts chì deve esse custruitu, a lunghezza tutale di i viaducts hè di 13 metri, chì currisponde à circa 770 chilometri. A durata tutale di a linea hè 14 chilometri è u so costu hè 441 miliardi di dollari.

"ISTANBUL-KOCAELİ-GEBZE-SAKARYA-DUZCE-BOLU-GEREDE LINEA CHE VOLEMU"

U presidente Özcan hà sottolineatu chì u prughjettu YHT hè statu trasferitu à elli cù una breve presentazione; "U nostru prufissore, chì era in Düzce, ci hà dettu di u sughjettu chì parechji scientisti anu investigatu cù e so presentazione. U numeru massimu di passageri chì a linea pò purtà ogni ghjornu hè di 45 mila. Ùn hè micca pussibule di ammortizà e spese di 45 miliardi di dollari incurru cù 6 mila passageri ogni ghjornu. Sta linea, chì hè abbastanza seria, seguita a falla di l'Anatolia sittintriunali esattamente per 30 chilometri. Tuttu ciò chì hè una linea assai periculosa chì hè stata documentata. Ancu s'ellu passa per lochi induve a densità di pupulazione hè bassa, u tempu di trasportu trà Ankara è Istanbul hè previstu di 85 minuti. A linea chì vulemu hè a linea Istanbul-Kocaeli-Gebze-Sakarya-Duzce-Bolu-Gerede. Sta linea hè 30 chilometri più longa chè l'altra linea è u so costu hè di circa 5 miliardi di dollari. Sicondu l'ingegneri giapponesi, u periodu di pagamentu per questu investimentu hè trà 7 è 10 anni. Dice chjaramente chì in u peghju scenariu, a linea hà da pagà per sè stessu in 19 anni.

"SENZA DENSITÀ DI POPULAZIONI IN MUDURNU È BEYPAZARI"

Siccomu ùn ci hè micca una densità di pupulazione in Mudurnu è Beypazarı, ùn si ferma micca quì è ùn cuntribuisce micca à u sviluppu di a zona. Questa hè una linea chì appellu à circa 37% di a pupulazione di Turchia, è ùn pensate micca solu à Gerede cum'è Gerede è Düzce cum'è Düzce. Mentre Gerede hè una finestra aperta à l'Oriente è à l'Ovest di u Mari Neru, Düzce hà Zonguldak, Ereğli è Akçakoca. Serà pussibule ghjunghje à Düzce da Istanbul in pocu tempu, è da quì, serà pussibule ghjunghje rapidamente à i lochi per andà in trasportu publicu. Una linea hè ancu prevista per u Mari Neru. Pò esse cumminatu cù sta linea via Gerede. Se stu prughjettu hè realizatu, a linea serà parallela à l'autostrada finu à Gerede, è dopu à Gerede viaghja à u sudu. Cum'è previstu, sta linea pò avà trasportà un massimu di 45 mila 46 mila passageri, mentre chì l'altra linea purterà un minimu di 125 mila passageri. "Ci sarà una differenza di 5 minuti trà e duie linee quandu andate direttamente senza piantà", disse.

"AGGIUGIÀ VALORE À U Sviluppu di a cità"

U presidente Özcan hà dettu chì cù l'implementazione di u prughjettu YHT, u livellu di l'ingudu di Bolu aumenterà cù a pupulazione in u futuru; "A linea di trenu d'alta velocità hè calculata nantu à e partenze di treni ogni 17 minuti. Ùn dicemu micca chì tutti i treni duveranu piantà in Bolu. Ùn avemu micca quellu prublema. 4-5 treni à ghjornu sò abbastanza per fermà da Bolu. Ùn dicemu micca chì tutti i treni duveranu piantà in Bolu ogni 17 minuti. Mentre chì questu aumenta u numeru di turisti chì venenu à Bolu, hè previstu chì u numeru di studienti in l'Università di Bolu duppià almenu 2 à 3 volte. Grazie à sta linea, Bolu serà una di e grande cità cù una populazione di 900 mila in u futuru, è u so livellu d'ingudu cresce. Questu aghjunghje valore à u sviluppu di a cità.

"ACCETTAMU I BENEFICI DI U NOSTRE STATO, A NOSTRA NAZIONE"

Anderete à Istanbul da Bolu in pocu tempu cum'è 35-40 minuti. Inoltre, sta linea hè prevista micca à u latu Anatolian, ma à u novu aeroportu. Puderete attraversà in pocu tempu. L'altra linea ùn hà nisun vantaghju, ùn si ferma micca in Beypazarı è Mudurnu. Ùn ci hè micca pupulazione in queste regioni in ogni modu, solu in Sakarya. Dunque, avemu da fà una presentazione pulita è spiegà à u Signore Tayyip Erdoğan. Questu hè u mutivu per quessa ch'e dumandu insistentemente un appuntamentu. Quandu Tayyip Bey sente questi, ùn aghju micca da dì. U merre di Düzce pò dì, l'Hodja in Düzce pò dì, di sicuru ùn hè micca necessariu per mè à dì. Dopu avè intesu tutte sta pianificazione, u sgiò Tayyip, ùn pensu micca chì ellu dicia micca. Perchè simu assolutamente ragiò è agimu in l'interessi di u nostru statu è di a nostra nazione. Questu hè u prughjettu più impurtante per u futuru di Bolu, questu hè u prughjettu più impurtante per u sviluppu di Bolu cum'è u turismu è l'industria.U ghjurnale Koroglu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*