A municipalità di Karaman piglia precauzioni contr'à Coronavirus

A municipalità di Karaman piglia e so precauzioni contr'à coronavirus
A municipalità di Karaman piglia e so precauzioni contr'à coronavirus

A causa di u Coronavirus Covid-19, chì hà affettatu u mondu sanu, a municipalità di Karaman hà pigliatu e so misure è in tuttu u paese.

Mentre chì e misure cuntinueghjanu à esse pigliate in tutti i paesi contr'à u virus, chì hè apparsu in Wuhan, Cina è si sparse in u mondu in pocu tempu, a municipalità di Karaman hà strettu e so misure, ancu s'ellu ùn hè statu trovu coronavirus in a nostra pruvincia. A municipalità di Karaman hà realizatu travaglii di disinfezione è di pulizia in l'autobus municipali, chì sò aduprati largamente da i citadini in u trasportu publicu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Savaş Kalaycı: "In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Salute, hè statu dichjaratu chì un coronavirus hè statu rilevatu in un citatinu turcu chì hè ghjuntu in u nostru paese da l'esteru. Ancu se u coronavirus ùn hè micca statu vistu in u nostru Karaman, ùn lasciamu micca a salute di i nostri citadini à e pussibilità. Pigliemu tutte e misure chì sò valide per questu è continueremu à piglià. Comu prima precaution, avemu principiatu i prucessi di disinfezione in i veiculi di trasportu publicu. I nostri autobus municipali sò disinfettati cù droghe speciali, è tutte e superfici interne sò pulite è questi travaglii cuntinueghjanu in una basa di rutina. Avemu cura di a salute di u nostru populu più cà ogni altra cosa. Continueremu à travaglià è piglià tutte e misure necessarie ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*