Misure pigliate contr'à u virus Corona in l'autobus metropolitani di Mersin

E misure sò pigliate contr'à u virus corona in l'autobus di a cità metropolitana di Mersin
E misure sò pigliate contr'à u virus corona in l'autobus di a cità metropolitana di Mersin

I prucessi dettagliati di pulizia è di disinfezione di l'autobus municipali, chì servenu 100 mila ogni ghjornu è 36 milioni di citadini annu, sò realizati ininterrottamenti in u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin. L'igiene di l'autobus hè realizata micca solu durante i periodi in cui e malatie epidemiche si sparghjenu, ma ancu in l'area di Fornitura di Macchine di a Municipalità Metropolitana.

I travaglii d'igiene realizati da a Municipalità Metropolitana ogni ghjornu di l'annu impediscenu ancu a diffusione di malatie epidemiche cum'è u virus Corona, chì hà recentemente causatu u panicu in u publicu.

L'internu è l'esterno di i veiculi sò puliti è disinfettati cù cura.

In l'area di Fornitura di Macchine, a pulizia dettagliata di l'autobus municipali hè realizata ogni ghjornu, è prima di tuttu, e parti esterne sò lavate currettamente cù shampoo per lavà i veiculi. Dopu, cù u travagliu detallatu realizatu in l'autobus, ogni puntu di u veiculu, in particulare i finestri, i tubi, i manichi è i sedi chì i citadini entranu in cuntattu spessu, sò puliti cù cura. Dopu a pulizia di u pavimentu, u veiculu hè disinfettatu in una manera chì ùn dannu micca a salute publica.

"Attacemu una grande impurtanza à a prevenzione di i virus da allughjà in i nostri autobus."

U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, Ersan Topçuoğlu, hà dichjaratu chì, in più di un serviziu di trasportu sicuru è còmode, cuntinueghjanu u so travagliu senza interruzzione, dandu priorità à l'igiene di l'autobus per tuttu l'annu. Topçuoğlu hà dettu:

"U nostru sindaco metropolitanu, u sgiò Vahap Seçer, ci avvisa constantemente di prestu attenzione à i prublemi di igiene è di salute di i nostri autobus, è ancu di trasportu sicuru in u trasportu publicu. Furnemu servizii di trasportu publicu à 100 mila citadini à ghjornu è 36 milioni di citadini annu cù autobus chì appartenenu à a nostra Municipalità Metropolitana. In i nostri veiculi di trasportu publicu, induve u cuntattu persunale hè altu, i prucessi di disinfezione sò realizati contr'à l'epidemie è e malatie infettive, è ancu a pulizia interna di ogni ghjornu. "Attacemu una grande impurtanza à a prevenzione di i batteri, i parassiti è i virus da allughjà in i nostri autobus è prutegge a nostra ghjente da e malatie infettive".

"Prendemu e precauzioni necessarie cù i prucessi di disinfezione"

Enfatizendu chì sò prudenti contr'à l'epidemie di u virus Corona, chì hà causatu u panicu in u publicu in l'ultimi ghjorni, è chì i citadini ponu andà in autobus publichi senza dubbitu, Topçuoğlu hà dettu: "Ricertamenti, ci hè un statu di panicu trà i nostri citadini in quantu à u Corona virus. Tuttavia, pigliamu e precauzioni necessarie in i nostri veiculi di trasportu publicu cù prucessi di disinfezione chì ùn sò micca dannosi per a salute publica. Inoltre, u Dipartimentu di Pulizia di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana inspecciona i nostri minibus è autobus publichi, chì custituiscenu a parte civile di u trasportu publicu, cù a stessa sensibilità. In u risultatu di i prucessi di disinfezione, i citadini dichjaranu chì accoltanu e nostre pratiche. "U nostru populu ùn deve micca dubbitu annantu à l'usu di u trasportu publicu in modu sicuru è sanu", disse.

"Ùn ci scurdemu chì pudemu portà e malatie mentre starnutemu o tossi".

U duttore Bahar Gülcay Çat Bakır, chì travaglia in u Dipartimentu di Disabili è Servizii di Salute di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu studii d'ispezione per chì i veiculi ponu serve i citadini in cundizioni igieniche è hà fattu suggerimenti à i citadini. Dichjarà chì una persona deve ancu piglià cura di a salute di quelli chì l'intornu per prutege a so propria salute, Bakır hà dettu: "Avemu realizatu e nostre prucedure di disinfezione per u virus Corona prima chì u focu sia accadutu. Attualmente, e nostre investigazioni cuntinueghjanu à a listessa frequenza. L'autobus sò spazii cumunitarii. Starnutu è tosse sò ancu cose chì aumentanu a pussibilità di trasmette u virus. Ùn ci scurdemu chì pudemu portà e malatie quandu starnutemu o tossimu. A salute di a sucetà principia da noi. Se ùn sparghjemu micca a nostra propria malatia, nimu ùn sparghjerà a malatia l'un à l'altru. "Hè un fattore assai impurtante per impedisce a trasmissione di virus per starnutu o tosse cù l'aiutu di un tovagliolo", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*