I schermi digitali è i semafori in Bursa sò dotati di slogan Stay At Home

In Bursa, i schermi digitali è i semafori eranu dotati di slogans di stà in casa.
In Bursa, i schermi digitali è i semafori eranu dotati di slogans di stà in casa.

A campagna iniziata da u Ministeru di a Salute per i citadini cum'è parte di a lotta contru covid-19 (coronavirus) è u scopu di prevene a diffusione di u virus stà in casa, hà ricevutu un sustegnu significativu da a Municipalità Metropolitana di Bursa. Tutti i schermi digitali è i semafori in a cità eranu dotati di i slogans "Stay at home Bursa" è "Stay at home" da e squadre municipali.

L'applicazione hà iniziatu in l'ore di a notte scorsa. E frasi "State in casa, Bursa" contr'à coronavirus sò state trattate in tutti i schermi digitali situati in i noviziani, l'arrivu di Mudanya è a partenza, l'atterrissimu di l'ospedale statale di Mudanya, u fronte di Bursa OSB, Filament Köprülü Junction, Mudanya Yolu di fronte à l'entrata di Köfteci Yusuf è Otosansit. I semafori in a cità sò stati ancu inclusi in a lotta contru u virus, chì hà affettatu u mondu sanu è hà causatu a morte di millaie di persone ogni ghjornu. Prima, i slogan "State in casa" sò stati scritti nantu à i scatuli rossi davanti à Orhaneli Junction, Mediapark front, Carrefour front basgeç junction pedonale, Orhaneli Yolu Beşevler junction entrata è Mihraplı Junction davanti à Sheraton Hotel.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì u supportu per a campagna serà implementatu nantu à schermi digitale è semafori in tutte e parte di a cità, è l'avvirtimenti continuanu "finu à a minaccia di virus sparisce".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*