L'usu di u trasportu publicu gratuitu di e persone di più di 65 anni hè statu fermatu in Konya

In Konya, l'usu di u trasportu publicu gratuitu da e persone più di età hè statu cessatu.
In Konya, l'usu di u trasportu publicu gratuitu da e persone più di età hè statu cessatu.

Hè statu informatu chì l'usu di u trasportu publicu gratuitu per e persone di più di 65 anni hè statu cessatu in Konya. L'applicazione hè stata a prima in Turchia.

A Municipalità Metropolitana di Konya hà intensificatu e so attività di disinfezione è attività d'informazione per cumbatte u virus corona è altre malatie epidemiche chì affettanu u mondu. Mentre i travaglii di disinfezione sò realizati in autobus, tram, stazioni d'autobus, moschee, strutture municipali è scole in 28 distretti utilizati da decine di millaie di persone ogni ghjornu; Per informà i citadini, i libretti sò distribuiti in veiculi di trasportu publicu è scole.

L'usu di u trasportu publicu gratuitu di i citadini di più di 65 anni hè statu cessatu

A Municipalità Metropolitana di Konya hà pigliatu una nova decisione per mantene in casa i citadini di più di 65 anni, chì sò in u gruppu d'età risicatu in u virus corona. A municipalità AKP hà annunziatu chì anu impeditu temporaneamente à i citadini di più di 65 anni di utilizà u trasportu publicu gratuitu.

A municipalità hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so annunziu nantu à u sughjettu: "In u scopu di e misure di u virus Corona, l'usu di u trasportu publicu gratuitu di i nostri citadini di più di 65 anni hè statu temporaneamente fermatu per scopi di precauzione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*